اخبار داغ

برای اولین بار در استان مرکزی؛

باشگاه فرهنگی ورزشی کوهنوردی در دلیجان ثبت و راه اندازی شد

باشگاه فرهنگی ورزشی کوهنوردی در دلیجان ثبت و راه اندازی شد
مدیر ورزش و جوانان دلیجان گفت: نخستین باشگاه فرهنگی ورزشی بخش خصوصی استان مرکزی در زمینه کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مرکزی در دلیجان ثبت و راه اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مجیدی مدیر ورزش و جوانان دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان گفت: نخستین باشگاه خصوصی استان مرکزی در زمینه کوهنوردی، با نام امام رضا(ع) ( دومیر ) و با مجوز رسمی از اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی تاسیس و راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

مجیدی اظهار کرد: این باشگاه در رشته‌های سنگ نوردی داخل سالن، کوهپیمایی و کوهنوردی، غار نوردی، دره نوردی به صورت تخصصی و فنی می تواند اقدام به جذب ورزشکاران و استعدادیابی کند.

,

وی ادامه داد: این باشگاه علاوه بر رشته های کوهنوردی با همکاری و مشارکت اداره ورزش و جوانان می تواند برای پیشبرد ورزش در شهرستان، در رشته های کاراته، والیبال، ووشو، فوتسال، بدمینتون، ایروبیک، امادگی جسمانی، ژیمناستیک، اسکیت، کشتی و .. فعالیت کند.

,

مدیر ورزش و جوانان دلیجان بیان کرد: رشته جدید فلوربال که از ورزش‌های سالنی و نوپا است برای نخستین بار از امسال(سال ۹۶) در دلیجان راه اندازی می‌شود.

,

قله دومیر(بام استان مرکزی) با ارتفاع ۳۴۵۰ متر که پس از کرکس و شاهین سومین قله مرتفع کوههای مرکزی ایران است در دلیجان قرار دارد.

,

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۲ هیات ورزشی و چهار هزار ورزشکار سازمان یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه