اخبار داغ

معروف: نشان دادیم ایران متکی به یک شخص نبود/ وینارسکی: اشتباهات زیادی داشتیم

معروف: نشان دادیم ایران متکی به یک شخص نبود/ وینارسکی: اشتباهات زیادی داشتیم
کاپیتان تیم ملی والیبال در مورد اینکه کار گروهی تیم ملی والیبال خیلی خوب بود، گفت: این نشان می‌دهد که با 12 نفر بازی می‌کنیم و متکی به یک نفر نیستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناسعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پس از برد 3 بر صفر ایران مقابل لهستان و صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی باشد، این بازی برای لهستان حکم مرگ و زندگی داشت آنها به این 3 امتیاز نیاز داشتند برای همین با آمادگی آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: خوشحالم که صعودمان قطعی شد و این چیزی است که کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد، دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم، آنها با جان و دل مایه گذاشتند.

,

معروف در مورد اینکه کار گروهی تیم خیلی خوب بود، گفت: این نشان می‌دهد که با 12 نفر بازی می‌کنیم و متکی به یک نفر نیستیم. امروز دو بازیکن به میدان آمدند که روند را تغییر دادند و این نشان می‌دهد که بین بازیکن اول تا دوازدهم هیچ فرقی نمی‌کند.

,

این بازیکن در مورد اینکه اولین تیم آسیایی هستند که به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال صعود کردند، گفت: از این خوشحال‌تر نمی‌توانم باشم چون بی‌سابقه بوده است. اینکه تیمی در دومین سال حضور به لیگ جهانی به فینال صعود می‌کند آرزوی هر تیمی است و خوشحالم که بازیکنان مزد زحمات را گرفتند و ملت متوجه شدند والیبال متکی به شخص نبوده بلکه مجموعه بودیم که کارمان را درست انجام دادیم.

,

وی افزود: منتظر بازی ایتالیا و برزیل هستیم، از طرفی با قدرت مقابل لهستان قرار می‌گیریم و امیدوارم هر تیمی مستحق صعود است، بتواند صعود کند.

,

همچنین میشائیل وینارسکی کاپیتان لهستان عنوان کرد: تیم ما آنطور که باید و شاید بازی نکرد، اشتباهات زیادی داشتیم، نتوانستیم بازی خوبی مقابل تیم خوب ایران انجام دهیم در ست دوم می‌خواستیم نتیجه را از آن خود کنیم اما باز هم مغلوب شدیم، به تمرینات خود ادامه می‌دهیم شاید در لهستان بتوانیم پیروز شویم.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه