اخبار داغ

با هدف حمایت از تولید ملی؛

طراحی و تولید اتوماسیون هوشمند بازدید کپسول آتش نشانی در صنایع بزرگ کشور مورد استقبال قرار گرفت

طراحی و تولید اتوماسیون هوشمند بازدید کپسول آتش نشانی در صنایع بزرگ کشور مورد استقبال قرار گرفت
طراحی و تولید اتوماسیون هوشمند بازدید کپسول آتش نشانی با بهرمندی از متخصصان آتش نشانی و تکیه بر سوابق و تجربیات حرفه‌ای و درک اهمیت بازدید دوره ای کپسول آتش نشانی برای اولین بار در ایران به اتمام رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری علم و فناوری از اصفهان؛ جواد نیکپور طراح اتوماسیون هوشمند بازدید کپسول آتش نشانی گفت: کپسول آتش نشانی در صنایع از اهمیت زیادی برخوردار است، بازدیدهای دوره ای از کپسولهای نصب شده ضرورتی انکار ناپذیر است. تعداد زیادی کپسول آتش نشانی در صنایع بزرگ مانند پالایشگاه، پتروشیمی، نیروگاه و غیره نصب می شود، سیستم دستی بازدید هزینه بر، نیازمند تعداد زیادی نیروی کارشناس، با اتلاف وقت، هدررفت کاغذ، عدم به روز بودن اطلاعات و غیره همراه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرگزاری علم و فناوری,

نیکپور در ادامه گفت: طراحی اتوماسیون هوشمند بازدید کپسول آتش نشانی( با عنوان نرم افزار تخصصی فرا آتش) برای اولین بار در ایران و  با بهرمندی از  متخصصان آتش نشانی و تکیه بر سوابق و تجربیات حرفه ای و درک اهمیت  بازدید دوره ای کپسول آتش نشانی به اتمام رسید. این فناوری راهکار جدیدی در ثبت اطلاعات و مدیریت داده ها  به وجود آورده است، بستر سخت افزاری اجرای این برنامه نیز گوشی های هوشمند و تبلت های تحت سیستم عامل اندروید است.

,

طراح اتوماسیون هوشمند بازدید کپسول آتش نشانی خاطر نشان کرد: این نرم افزار تخصصی بیشتر توسط آتش نشانان صنعتی و در صنایع  بزرگ کاربرد دارد، این نرم افزار  مورد استقبال قابل توجه صنایع بزرگ کشور بویژه در استان های اصفهان، یزد، خوزستان و کردستان قرار گرفته است.

,

نیکپور تصریح کرد: استقبال و حمایت از این فناوری می تواند با ارائه ایده ها و اختراعات جدیدی در زمینه آتش نشانی همراه شود.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه