اخبار داغ

عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در مایان طرقبه پس از ۹ سال نامه‌نگاری

عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در مایان طرقبه پس از ۹ سال نامه‌نگاری
دهیار روستای مایان علیا گفت: به منظور پوشش آنتن تلفن همراه، با مخابرات شهرستان، استان و وزارت ارتباطات از سال 1386 تا امروز مکاتبه شده است که از همان زمان اعلام شده به علت نبود بودجه در اولویت های بعدی قرار خواهد گرفت و پس از 50 مورد نامه نگاری و گذشت 9 سال هنوز مشکل عدم آنتن دهی تلفن همراه حل نشده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید عصمتی دهیار روستای مایان علیا درگفتگو با طرقبه‌نیوز، اظهار کرد: استفاده بومیان از محصولات خود روستا را در راستای رونق روستاها اهمیت دارد و در موضوع گردشگری نیز خانه بوم گردی روستا با هماهنگی میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان درحال احداث است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی افزود: مهم ترین مشکل روستای مایان علیا پس از عدم گازرسانی، مسئله عدم آنتن دهی تلفن همراه در این روستا می باشد که مشکلات عدیده ای را برای اهالی و گردشگران ایجاد کرده است.

,

 

,

دهیار این روستا گفت: به منظور پوشش آنتن تلفن همراه، با مخابرات شهرستان، استان و وزارت ارتباطات از سال 1386 تا امروز مکاتبه شده که از همان زمان اعلام شده به علت نبود بودجه در اولویت های بعدی قرار خواهد گرفت و  پس از 50 مورد نامه نگاری و گذشت 9 سال هنوز مشکل عدم آنتن دهی تلفن همراه حل نشده است .

,

 

,

وی با اشاره به جمعیت متغیر بالای 500 نفر روستا در فاصله ۲۷ کیلومتری از مرکز شهرستان طرقبه شاندیز افزود: باتوجه به مسیر بیش از 10 کیلومتری باغات، هزاران نفر از افرادی که در باغات حضور می یابند با مشکل آنتن دهی تلفن همراه مواجه هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه