اخبار داغ

توقیف محموله 53 کیلویی تریاک در بار شمش آهن

توقیف محموله 53 کیلویی تریاک در بار شمش آهن
فرمانده انتظامی شهرستان بناب آذربایجان شرقی گفت: محموله تریاک از دو دستگاه تریلی حامل شمش آهن کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از تبریز بیدار ، سرهنگ "سلطانی وش" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح خبر اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیسی دریافتند، 4 توزیع کننده مواد افیونی قصد دارند با جاسازی ماهرانه مواد مخدر در زیر شمش آهن، مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از شهرستان یزد به بناب منتقل کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی دانا, تبریز بیدار, تبریز بیدار, تبریز بیدار,

 

,
وی افزود: پلیس با اجرای طرح مهار و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر بناب، دو دستگاه تریلی حاوی مواد مخدر تریاک را در محور مراغه-بناب شناسایی کرده و طی تعقیب و گریزی کوتاه، خودروهای مزبور متوقف و در بازرسی از خودروی متهمان، 53 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد و راننده ها به همراه همدستانشان بازداشت شدند. 
, وی افزود: پلیس با اجرای طرح مهار و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر بناب، دو دستگاه تریلی حاوی مواد مخدر تریاک را در محور مراغه-بناب شناسایی کرده و طی تعقیب و گریزی کوتاه، خودروهای مزبور متوقف و در بازرسی از خودروی متهمان، 53 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد و راننده ها به همراه همدستانشان بازداشت شدند. ,
 
,
سرهنگ سلطانی وش در خاتمه گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر از شهرهای جنوبی کشور به بناب اعتراف و اقرار کردند و درصدد بودند این مقدار مواد را به صورت خرده فروشی توزیع کنند. در پایان متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.
, سرهنگ سلطانی وش در خاتمه گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر از شهرهای جنوبی کشور به بناب اعتراف و اقرار کردند و درصدد بودند این مقدار مواد را به صورت خرده فروشی توزیع کنند. در پایان متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه