اخبار داغ

شکوفایی فصل جدیدی در دل ایرانیان با دستیابی به دانش صلح آمیز هسته ای

شکوفایی فصل جدیدی در دل ایرانیان با دستیابی به دانش صلح آمیز هسته ای
دستیابی ایران به دانش صلح آمیز هسته ای، با هدف تامین انرژی، با هزینه کمتر و طول عمر بیشتر، باگذشت زمان و استفاده روز افزون از سوخت های محدود فسیلی، نه تنها کشورمان ایران بلکه جهانیان به این باور رسیده اند که نیاز امروز و فردایشان دستیابی به این فناوری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسنا، هنوز٢٠روزی از آغاز فصل بهار نمی گذرد که شاهد شکوفایی فصل جدیدی در دلهای ایرانیان می باشیم، فصل نوبرانه های اندیشمندان هسته ای،فصل احمدی روشن ها..شهریاری ها...علی محمدی ها...رضایی نژاد ها... .

بیستم فروردین ماه، روزی است که جوانان غیور این خاک، بار دیگربه جهانیان فهماندند که ماتوانستیم، اهمیت این اکتشاف در کشوری چون ایران که در طول چهار دهه ی اخیر مشکلات و بحران های خطیری را ازسر گذرانده و با دشمنی همچون امریکا و حامیانش دست و پنجه نرم نموده، دوچندان می شود.

اکنون با دستیابی ایران به دانش صلح آمیز هسته ای، با هدف تامین انرژی، با هزینه کمتر و طول عمر بیشتر، باگذشت زمان و استفاده روز افزون از سوخت های محدود فسیلی، نه تنها کشورمان ایران بلکه جهانیان به این باور رسیده اند که نیاز امروز و فردایشان دستیابی به این فناوری است.

حال با شرایط موجود در جامعه وظیفه ی ما جوانان چیست؟ آیا باید باپشتکار و استقامت در فراز و نشیب های پیشرو راه شهدا را ادامه دهیم، یا اینکه چشم به اوراقی بدوزیم که در پشت درب های بسته روی میز هستند و خروجی آنها، چیزی جز محدود کردن این علم و فناوری در کشورمان نخواهد بود؟

به یاری خدا، در آینده ای نزدیک خون شهداء هسته ای اثر خواهد کرد و کشور پهناور ایران همچون یک شهری روشن با بوی خوش گل محمدی عطراگین خواهدشد که نسل های آینده از آن رضایت خواهند داشت.

کلام آخر اینکه بدون هیچ تردیدی، آینده روشن و امید بخش کشور و نظام متعلق به جوانان کشور خواهد بود تا کشور و ملت را به اوج توفیق برسانند و الگو و نمونه کامل تمدن نوین اسلامی‌ را تشکیل دهند.

محمد جواد خدری فعال دانشجویی استان البرز


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسنا, اسنا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه