اخبار داغ

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

آقای روحانی، گویا از سر کوچه تان خرید نکرده اید تا ملاک تورم را بسنجید/ژنرال های پیر و بازنشسته دولت، دلیل بیکاری هاست

آقای روحانی، گویا از سر کوچه تان خرید نکرده اید تا ملاک تورم را بسنجید/ژنرال های پیر و بازنشسته دولت، دلیل بیکاری هاست
دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: آقای روحانی مگر خودتان نگفتید ملاک تورم جیب ملت است ولی به نظر شما تاکنون از سر کوچه تان خرید نکرده اید و یا دست در جیبتان نکرده اید تا ملاک تورم را بسنجید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متین منتظمی دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت و گو با نسیم زنجان تصریح کرد: کافیست گذری به کوچه و خیابان انداخته و اندکی با مردم صحبت کنیم تا متوجه شویم که آیا روحانی و همکارانش برای مردم خوشی به بار آورده اند یا ناخوشی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم زنجان,

منتظمی افزود: آقای روحانی مگر خودتان نگفتید ملاک تورم جیب ملت است ولی به نظر شما تاکنون از سر کوچه تان خرید نکرده اید و یا دست در جیبتان نکرده اید تا ملاک تورم را بسنجید.

,

این فعال دانشجویی تاکید کرد: وضعیت اقتصادی مردم در این دولت نه تنها بهتر نشد بلکه بنا بر آمارها اوضاع وخیم تر گشته و همانگونه که جناب رئیس جمهور در نشست خبری امروزشان تاکید کردند، بیکاری نسبت به گذشته بیشتر شد.

,

وی ادامه داد: شما و فرزندانتان تاکنون طعم بیکاری را نچشیده و هیچکدامتان یک شب گرسنه نخوابیده اید تا مزه تورم و بیکاری بچشید و ببینید که ملت در فشارند و گله مندند. برای چند دقیقه از پاستور بیرون بیایید و همرنگ جماعت شوید.

,

منتظمی خاطرنشان کرد: ژنرال های پیر و خسته و بازنشسته دولت، خود نمودی از دلیل بیکاری هاست. این ژنرال های شما اگر یک شب به جای بالش پر قو سر بر سنگ سفت بگذارند آن وقت می توانند به ملت رسیدگی کنند.

,

وی افزود: این وزرا به علت نبود دستاورد محسوسی که بتوانند به وسیله آن مردم را مجاب به رای دادن به خویش کنند، چاره ای ندارند بجز اینکه وعده دادن را در دستور کار خود قرار دهند.

,

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: متاسفانه سبک کاری دولت یازدهم در دو عامل خلاصه گشت. یا همه مشکلات کشور تقصیر دولت قبلی بود و در سخنرانی ها و اعلام موضع ها روی این مقوله مانور داده می شد و یا دولتمردان مشغول وعده دادن و موکول کردن حل مشکلات به آینده بودند.

,

منتظمی افزود: در حال حاضر نگاه مردم نسبت به دولت یازدهم بسیار منفی و حاکی از یاس و ناامیدی است و حتی این وحشت در میان اصلاح طلبان و مدافع سرسخت دولت نیز مشاهده می شود.

,

وی اضافه کرد: آقای روحانی اکنون سال 92 نیست از خواب خوش بیدار شوید و در یک ماه باقی مانده به ملت خدمت کنید. به ما نگویید چه کار می خواهید انجام دهید چرا که اکنون روز حساب است صراحت داشته باشید و بگویید در این چهارسال چه جوابی به اعتماد ملت خواهید داشت

,

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان خاطرنشان کرد: در چنین وضعیتی نمی توان اوضاع مطلوبی برای دو دوره ای شدن حسن روحانی متصور بودبه نظر می رسد با اجماع نظر نیروهای انقلابی، روحانی اولین رئیس جمهور یک دوره در جمهوری اسلامی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه