اخبار داغ

بحران کمبود معلم در مدارس خراسان شمالی با افزایش 150 کلاس ابتدایی جدید

بحران کمبود معلم در مدارس خراسان شمالی با افزایش 150 کلاس ابتدایی جدید
معاون برنامه ریزی آموزش و پرورش خراسان شمالی از موافقت با انتقال 460 معلم به داخل و خارج استان خبرداد وگفت: باتوجه به افزایش 150 کلاس ابتدایی و بازنشسته شدن 300 معلم و انتقال 170 معلم به خارج استان با کمبود معلم در استان مواجه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا قنبرعلی خوش آینه درگفتگو با  اترک نیوز بااعلام این مطلب گفت: یک هزار و 150 نفر برای نقل و انتقال در سیستم آموزش و پرورش شرکت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  اترک نیوز ,
 
,
خوش آینه افزود: از این تعداد 90 نفر رد شدند و درخواست هزار و 60 نفر تایید شد که در بررسی نهایی با نقل و انتقال 460 نفر موافقت شد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد 170 نفر به خارج استان و مابقی به شهرستان های استان جابه جا شدند.
,
 
,
خوشه آینه تصریح کرد: 50 درصد از متقاضیان درخواست نقل و انتقال از مانه وسملقان و راز وجرگلان داشتند.
,
 
,
وی یاد آورشد: از مجموعه افراد منتقل شده 83 نفر در کمیسیون پزشکی، 60 نفر برای ادامه تحصیل و مابقی براساس امتیاز و سنوات بوده است.
,
 
,
معاون پژوهشی برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان با اشاره به وجود مشکلات عدیده ای در نقل و انتقال فرهنگیان خاطرنشان کرد: باتوجه به افزایش 150 کلاس ابتدایی و بازنشسته شدن 300 دبیر ونیز انتقال 170معلم به خارج استان و دیگر مشکلات با کمبود معلم در استان مواجه هستیم که باید باهمین مقدار وضعیت تحصیلی دانش آموزان را سروسامان دهیم.
,
 
,
پرداخت بیش از دوم سوم مطالبات فرهنگیان
,
 
,
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از پرداخت بیش از دوم سوم مطالبات فرهنگیان استان خبرداد و افزود: تا کنون مطالبات فرهنگیان در حوزه برون سپاری کارو دانش، حق التدریس، ضیافت، ضمن خدمت و پاداش سال 92 و مرخصی بازنشستگان به صورت کامل پرداخت شده و مقداری از مطالبات در حوزه کمک هزینه ازدواج شاغلین، فوت، سهم بیمه عمر و بیمه طلایی، دیون و بیمه درمانی جانبازان باقی مانده است.
,
 
,



 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه