اخبار داغ

جانشین اسبق ستاد انتخابات وزارت کشور:

ملت به خوبی دریافته‌اند که کاندیدای اصلح کیست

ملت به خوبی دریافته‌اند که کاندیدای اصلح کیست
جانشین اسبق ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: ملت به خوبی دریافته‌اند که کاندیدای اصلح کیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ایلام پویا، "علی‌اصغر شریفی‌راد" جانشین اسبق ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع هواداران حجت‌الاسلام رئیسی در ایلام اظهار گفت: دولتی‌ها یک جوی راه انداخته‌اند که رای آقای روحانی ۶۰ درصد شده است.
جانشین اسبق ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: یکی از مسؤولان ستادهای آقای روحانی که بنده را نمی‌شناخت در جایی که حضور داشتم گفت وضع آقای رای روحانی خراب است، مردم ستاد ما می‌آیند اما با آقای قالیباف و آقای رئیسی هستند، چرا که در استان کاری نشده است.
وی ادامه داد: هر کسی هم که از سران اصلاحات در استان آورده‌ایم، فایده‌ای نداشته است، گفتند رای آقای روحانی 30 درصد بیشتر نیست، اما در عموم می‌گوییم رای ما ۶۰ درصدی است.
این مسؤول اضافه کرد: انتخابات یک عده‌ای از ابتدا همراه افراد هستند، یک عده‌ای هم اصلا به طرف مقابل رای نمی‌دهند، یک عده هم این وسط آرای خاکستری‌اند که ۴۰ درصد آراء هستند، تمام تلاش برای گرفتن رای آنان است.
شریفی‌راد تصریح کرد: یک راننده تاکسی یک جمله‌ای گفت که من تعجب کردم، گفت 12  سال از آن ۳۷ سالی که آقای روحانی سخن می‌گوید که خودش دبیر امنیت ملی بوده است.
جانشین اسبق ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: خوشبختانه ملت می‌فهمند و از همه دسیسه‌ها با خبرند، بنابراین این تلاش‌ها را ادامه دهیم که نتیجه هم در راه است.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام پویا,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه