اخبار داغ

دانا گزارش ‌می‌دهد/

از حضور والیبالیستهای ایرانی در اروپا تا بازارگرمی فوتبالیستها با پیشنهادهای خیالی!

از حضور  والیبالیستهای ایرانی در اروپا  تا بازارگرمی فوتبالیستها با پیشنهادهای خیالی!
بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از جام جهانی مدام از پیشنهادات اروپایی خود سخن می‌گویند اما ملی پوشان والیبالیست بدون هیاهو راهی تیم‌های مطرح اروپایی شده‌اند!
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا، پس از درخشش والیبالیستهای ایرانی در دومین حضور خودر در لیگ جهانی سیل پیشنهاد های اروپاییها به بازیکنان  ایرانی به راه افتاد. بازیهای خوبی که تیم ایران مقابل تیم های بزرگ جهان مانند ایتالیا، برزیل و لهستان انجام داد باعث شد تا چشم اروپا‌ییها بازیکنان توانمند  ایرانی را بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

برنو پروتو سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از  بازیهایی که با  تیم والیبال ایران انجام داد در اظهارنظری با تمجید از والیبال ایران گفت: "بازیکنان ایرانی توانایی انجام بازی در لیگ ایتالیا رادارند".

,

حال پس از صعود ایران به جمع 6 تیم برتر لیگ جهانی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران با بازی‌های درخشان خود در لیگ جهانی 2014 توانستند نگاه‌ها را به خود جلب کنند و پیشنهادهای خوبی از باشگاه‌های مطرح اروپایی داشته باشند.

,

سعید‌ معروف، سید محمد‌ موسوی و میلاد‌ عباد‌ی‌پور پیشنهادهایی از باشگاه‌های ایتالیا دارند و قرار است به زودی راهی این باشگاه‌ها شوند، موسوی که بهترین مدافع مرحله مقدماتی لیگ جهانی 2014 شد با باشگاه مودنا به توافق اولیه رسیده است و میلاد عبادی‌پور، بازیکن جوان و آینده‌دار والیبال ایران هم از باشگاه ورونا پیشنهادی دریافت کرده و ظاهراً توافقاتی هم بین آنها حاصل شده است. 

,

بازار گرمی فوتبالیست‌ها

, بازار گرمی فوتبالیست‌ها, بازار گرمی فوتبالیست‌ها,

 بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد  از جام جهانی مدام از پیشنهادهای خوب اروپایی خود سخن ها گفتند. این در حالی است که به غیر از  یکی دو ملی پوش بقیه پیشنهاد دندان گیری نداشتند و اگرهم  پیشنهادی داشته باشند نهایتا از تیم‌های عربی است و باز هم به تیم های حاشیه خلیج فارس کوچ می‌کنند تا برای خود در آمد زایی داشته باشند.

,

بازیکنانی نظیر دژاگه ،قوچان نژاد، دانیال داوری،شجاعی و.. که در حال حاضر در اروپا بازی می کنند و یک دو بازیکن دیگر هم که پیشنهاد دارند به نظر می‌رسد بقیه بازیکنان با مطرح کردن پیشنهادات اروپایی به فکر بازار گرمی هستند تا نرخ خودر ا در بازار نقل و انتقالات را بالا ببرند.

,

 به گزارش دانا، بازیکنان ایرانی هرسال با مطرح کردن پیشنهادات تیم های خارجی و حاشیه خلیج فارس سعی در بازار گرمی دارند تا بتوانند از این طریق پولهای میلیاردی بگیرند و شاید بتوانند قیمت خود را در داخل ایران هم افزایش بدهند. جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران یک نمونه آشکار است که هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیده است.

, دانا,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه