اخبار داغ

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان

ضعف عملکرد تعاونی‌ها ناشی از ضعف مدیریتی است

ضعف عملکرد تعاونی‌ها ناشی از ضعف مدیریتی است
معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه عملکرد تعاونی‌ها در برخی بخش‌ها رضایت بخش نبوده است،عملکرد ضعیف تعاونی‌ها را ناشی از ضعف مدیریتی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه خبری هرمز، موسی نجفی در نخستین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رودان، گفت: برخی انتظاردارند که دولت تمامی بازارسرمایه گذاری را دردست یگیرد و تمامی فعالیت ها را انجام دهد.ولی جمع آوری وتجمیع سرمایه های اندک مردم وانجام کارهای بزرگ از مهمترین فعالیت تعاونی هاست.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پایگاه خبری هرمز,

وی افزود: دولت نیز حمایت خود را انجام می دهد، اما این خود مردم هستند که باید کارها را سر و سامان دهند.

,

 

,

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه دولت ها ناچار هستند مشارکت مردمی را جلب کنند، افزود: این راهی است که کشورهای غربی چندین دهه زودتراز ما رفته اند و موفق شده اند.

,

 

,

نجفی خاطرنشان کرد: بزرگترین بانک کشورسوئیس وبزرگترین کارخانه های تولید لبنیات و پوشاک درهند به صورت تعاونی اداره می شوند و درکشورهای کانادا، آمریکا واسترالیا بیش از 80درصد فعالیت اقتصادی وسرمایه گذاری و گردش مالی آنها توسط نعاونی هاانجام می پذیرد.

,

 

,

وی افزود: باتوجه به وضعیت مشکلات اقتصادی، دولت هاتوانایی اجرای پروژه های مختلف را به صورت همزمان نخواهند داشت واین مستلزم آن است که بخش خصوصی وغیردولتی به کمک دولت بیاید وعواید این مشارکت نیز نصیب خود مردم خواهد شد.

,

 

,

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: باتوجه به فعالیت گاهاً ضعیف شرکت های تعاونی وابسته به مجموعه اداره تعاون و وزارت جهادکشاورزی دربرخی بخش ها، ذهنیت مردم نسبت به تعاونی ها مطلوب نیست که این ذهنیت از ضعف مدیریتی ناشی می شود.

,

 

,

وی اضافه کرد: البته دراستان تعاونی هایی با عملکرد خوب وبسیار خوب فعالیت دارند که از آن جمله می توان مشارکت 80 درصدی شرکت تعاونی صیادی استان با 5هزارعضو در تولید و برداشت آبزیان استان اشاره کرد؛ همچنین 100درصد حمل و نقل دریایی به قشم، بندرعباس وهرمز توسط شرکت‌های تعاونی انجام می شود که کلیه صادرات غیرنفتی بندرشهیدباهنر توسط 300عضو شزکت تعاونی لنج داران استان صورت می گیرد و این از جمله عملکرد موفق تعاونی ها درهرمزگان است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه