اخبار داغ

امام جمعه موقت جیرفت در عربستان بازداشت شد

امام جمعه موقت جیرفت در عربستان بازداشت شد
حجت‌الاسلام علی عارفی امام جمعه موقت جیرفت در دانشگاه علوم پزشکی کرمان که در ایام نیمه شعبان به سرزمین عربستان سفر کرده بود توسط وهابیون حاضر در قبرستان بقیع مدینه بازداشت و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از بوتیا نیوز،حجت‌الاسلام دکتر علی عارفی که شب نیمه شعبان سخنران مراسمی مهم در شهر مدینه بود و به بیان واقعیت‌ها پرداخت، صبح روز بعد که برای زیارت به قبرستان بقیع رفته بود که یکی از فعالان حزب ادعوه عربستان به ائمه اطهار و شهدای بقیع  توهین کرد. یکی از روحانیون شهرستان شاهرود و حجت‌الاسلام علی عارفی به این اهانت اعتراض می کنند که با ضرب و شتم و بازداشت از سوی سربازان وهابی مواجه می‌شوند. 

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

پس از گذشت ۱۶ روز بازداشت با توجه به رایزنی‌های مسئولان کشورمان حجت‌الاسلام علی عارفی را آزاد کردند اما با اخذ گذرنامه ، اجازه خروج به وی داده نمی‌شود.

, پس از گذشت ۱۶ روز بازداشت با توجه به رایزنی‌های مسئولان کشورمان حجت‌الاسلام علی عارفی را آزاد کردند اما با اخذ گذرنامه ، اجازه خروج به وی داده نمی‌شود. ,

حجت الاسلام علی عارفی هم اکنون در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه اقامت دارد و اجازه خروج از عربستان و بازگشت به کشورمان را ندارد.

, حجت الاسلام علی عارفی هم اکنون در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه اقامت دارد و اجازه خروج از عربستان و بازگشت به کشورمان را ندارد.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه