اخبار داغ

بهره برداری ازبیش از ۲هزار واحد مسکن مهر در استان مرکزی

بهره برداری ازبیش از ۲هزار واحد مسکن مهر در استان مرکزی
سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از پیش‌بینی افتتاح دو هزار و هشت واحد مسکن مهر تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا مجید شارقی در گفت‌وگو با دیار آفتاب، ضمن اشاره به قرار داد ۳۸ هزار و ۸۶۰ واحد مسکن مهر در استان مرکزی، اظهار داشت: از مجموع این واحدها تاکنون ۲۱ هزار و ۲۲۱ واحد افتتاح و تحویل متقاضیان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, دیار آفتاب,

 
وی افزود: احداث این واحدها در قالب تفاهم نامه‌های سه جانبه، بافت فرسوده، شهر جدید مهاجران، تعاونی‌ها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر انجام شده بوده است.

,
,

 

,

شارقی ادامه داد: از مجموع ۲۳ هزار و ۴۱۳ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت، تاکنون ۱۳ هزار و ۱۱۵ واحد افتتاح شده است و پیش‌بینی می‌شود ۱۰ هزار و ۲۹۸ واحد تا پایان سال ۹۳ افتتاح شود.
 
سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان داشت: از مجموع ۱۰ هزار و ۲۹۸ واحد یاد شده پیش‌بینی می‌شود دو هزار و هشت واحد تا پایان شهریور ماه سال جاری آماده تحویل و افتتاح شود.
 
وی با بیان اینکه متولی مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، بنیاد مسکن است، گفت: از مجموع ۹ هزار و ۸۶ واحد تاکنون چهار هزار و ۶۴۶ واحد تحویل و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال چهار هزار و ۴۴۰ واحد افتتاح شود.
 
شارقی با اشاره به تحویل سه هزار و ۱۸۸ واحد مسکن مهر از مجموع سه هزار و ۶۰۰ واحد در بخش بافت فرسوده، به افتتاح ۲۷۲ واحد مسکن مهر از مجموع هزار و ۶۳۰ واحد شهر جدید مهاجران اشاره کرد و از پیش‌بینی افتتاح هزار و ۳۵۸ واحد تا پایان سال جاری خبر داد.
 
سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از مجموع هزار و ۱۳۱ واحد قرارداد منعقد شده شهر جدید امیرکبیر تاکنون هیچ واحدی افتتاح نشده است و در صورت ارائه خدمات زیربنایی آب، برق و گاز پیش‌بینی می‌شود این تعداد واحد تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار گیرد، همچنین متقاضیان می‌بایست نسبت به تکمیل واریز سهم آورده خود اقدام کنند.
 
وی ضمن اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۵ درصدی پروژه‌های مسکن مهر استان به طور میانگین، عدم تعیین تکلیف بیمه، عدم اقدام به موقع شرکت‌های خدمات‌رسان جهت نصب انشعابات آب، برق و گاز را از عمده مشکلات جدی مسکن مهر در استان برشمرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه