اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی قصرقند:

حفاظت از منابع ملی وظیفه هر ایرانی است/فرهنگ طبیعت دوستی باید در کشور نهادینه شود

حفاظت از منابع ملی وظیفه هر ایرانی است/فرهنگ طبیعت دوستی باید در کشور نهادینه شود
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قصرقند گفت: فرهنگ حفظ از منابع طبیعی و ملی باید در میان تمامی مردم نهادینه شود به گونه ای که هر ایرانی این مهم را وظیفه ذاتی خود بداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، سرهنگ حمید نوری در جلسه تعاملی با رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قصرقند، با اشاره به اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای مبارزه با شکارچیان غیرمجاز در سطح شهرستان، اظهار داشت:  مامورین انتظامی قصرقند با انجام اقدامات پیشگیرانه موثر در زمینه حفاظت از محیط زیست و جنگل ها و همکاری چشمگیر با مردم منطقه در برخورد با هنجار شکنان به موفقیت های چشمگیری در زمینه دستگیری شکارچیان غیرمجاز و سایر تخلفات مرتبط در این زمینه دست یافته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

وی افزود: تاکنون تعاملات پلیس با مردم و سازمان های دولتی در جهت پیشبرد اهداف امنیتی و پیشگیری از وقوع جرایم موثر بوده است که برای دست یابی به نتیجه های بهتر باید این ارتباط به صورت دو طرفه و مستمر پیگیری شود.
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند با تاکید بر اهمیت قانون مداری در جامعه، بیان کرد: در حکومت اسلامی همه باید تابع قانون بوده و به مقررات وضع شده احترام بگذارند چراکه رعایت قانون باعث نظم و امنیت پایدار در جامعه می شود.

,
,

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان قصرقند نیز در این دیدار با تقدیر از عملکرد مثبت پلیس در برقراری امنیت و حفاظت از منابع طبیعی، اظهار کرد: ﺣﻔﻆ اراضی ملی و ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻃﺒﯿﻌﯽ وظیفه ذاتی همه مردم بوده به گونه ای که ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ﺣﻔﻆ ﻭ ﺣﺮﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﻣﻲ ﺑﺎﻳﺴﺖ ﮐﻮﺷﺎ ﺑﺎﺷﯿﻢ،ﺑﻠﮑﻪ بایستی ﻗﺎﻧﻮن مداری در جهت استفاده درست از اراضی را از اولویتها کاری خویش قرار دهیم.

,

جعفر ملک زهی ﻣﺴﺌﻮﻟﻴﺖ ﺍﺻﻠﻲ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﺍﺯ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻃﺒﻴﻌﻲ کشور ﺭﺍ ﻣﺘﻮﺟﻪ مسئولان و مردم دانست ﻭ باتقدیر از همکاری شهروندان در این بخش افزود: ﻣﺎ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺳﺮﺑﺎﺯ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻃﺒﻴﻌﻲ ﺣﺎﻓﻆ این منابع ملی و همگانی همه اقشار و اقوام ایران هستیم ﻭ با تمام وجودمان باورداریم  ﻛﻪ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺳﺨﺘﻲ ﻛﺎﺭ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻃﺒﻴﻌﻲ و ﺑﺮﺧﻼﻑ ﻧﺒﻮﺩ ﺗﺠﻬﻴﺰﺍﺕ ﻭ ﺍﻣﻜﺎﻧﺎﺕ، هیچ گاه ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺫﺭﻩ ﺍﻱ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﺍﺯ این دارائی ملی کوتاهی کنیم.

,

وی در پایان با اشاره به نقش منابع طبیعی در سلامتی مردم و جامعه، تصریح کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و ملی در بین اقشار مختلف مردم، بهترین اقدامی است که مسئولین باید با جدیت آن را دنبال کنند.

,

 

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه