اخبار داغ

خواسته های شهید شاخص سال؛

آنچه شهدا از مداحان می خواهند

آنچه شهدا از مداحان می خواهند
از شما می خواهم که این مجالسی که به اسم امام حسین(ع) منعقد می شود، خلوت نگذارید و این بزرگترین سعادت است که نصیب ما می شود و همچنین من می خواهم از شما که رهبر را تنها نگذارید…
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین؛ با توجه به روزهای خاطره انگیز آزادسازی خرمشهر و عملیات الی بیت المقدس و همچنین مهمانی شهدای تازه تفحص شده برخود لازم دانستیم که در این فضای زیبا و معنوی که مرتبط شده با ابتدای ماه مبارک رمضان و حال و هوای عبادات و یاد و نام شهدا اشاره ای داشته باشیم به شهید مداح شاخص سال در مجموعه بسیج و مجمع الذاکرین استان اصفهان که مداحان اصفهان با الگو برداری از این شهید راه و یاد شهدا را در جلسات زنده نگه داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مداح شهید سید رضا حسینی درافشان؛ این شهید مداح در سال 1334 در شهر همدان در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود.

,

وی پس از تحصیلات ابتدایی رو به مداحی اهل بیت(ع) آورد از همان ابتدای جوانی افتخار مداحی آستان حسینی را پیدا کرد. شهید در افشان پس از ازدواج با اینکه صاحب دو فرزند هم بود، روانه جبهه های جنگ شد و ابتدا به جانبازی 50 درصد رسید و پس از آن در سال 1364 در فاو عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای همدان آرمید.

,

قسمتی از وصیت نامه این شهید مداح بدین شرح است:

, قسمتی از وصیت نامه این شهید مداح بدین شرح است:,

ای کسانی که وصیت مرا می خوانید، من همینطور که امام فرموده این جمله را به شما می گویم. یک عمر نوکری درب خانه امام حسین(ع) را بعهده داشتم و چند سال است که حسین، حسین می گویم. از شما می خواهم که این مجالس هایی که به اسم امام حسین(ع) منعقد می شود، خلوت نگذارید و این بزرگترین سعادت است که نصیب ما می شود و همچنین من می خواهم از شما که رهبر را تنها نگذارید و بدانید که امروز روز امتحان است. مگر ما نبودیم که یک عمر می گفتیم یاحسین” نبودیم کربلا تا یاریت کنیم” امروز همان روز عاشورا است، آیا می توانیم فردای قیامت در مقابل امام حسین(ع) رو سفید باشیم.

,

یارب مرا به چنگ بلا مبتلا مکن / دست مرا زدامن لطفت جدا مکن

,

از حدگذشته گرچه گناه وخطای ما /  چشم از گنه بپوش ونظر بر خطا مکن

,

افعال ما بر وفق رضای تو گر که نیست / بر ما زلطف صد طریق رضا مکن

,

ما در خور عذاب و تو شایسته کرم / غیر از کرم سلوک به احوال ما مکن

,

گرچه گناه پرده ما را دریده است / از کار ما به رحمت خود پرده وا مکن

,

هر معصیت که باعث حبس دعای ماست / نادیده بین زبخشش دردودعا مکن

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه