اخبار داغ

در دیدار فرهنگیان با پاسدارن سپاه نی ریز مطرح شد؛

پاسداران نیروهایی متعهد و ولایت مدار و پشتوانه ای محکم برای نظام جمهوری اسلامی ایران

پاسداران نیروهایی متعهد و ولایت مدار و پشتوانه ای محکم برای نظام جمهوری اسلامی ایران
در دیدار فرهنگیان با پاسدارن سپاه نی ریز مطرح شد؛ پاسداران نیروهایی متعهد و ولایت مدار و پشتوانه ای محکم برای این نظام مقدس هستند که در حفاظت از انقلاب اسلامی همچون قلعه ای محکم آن را از هر نوع نفوذ و تهدیدی محافظت میکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ پرسنل آموزش و پرورش شهرستان نی ریز با حضور ریاست آموزش و پرورش شهرستان نی ریز با فرمانده و پایوران سپاه نی ریز دیدار و گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز؛,

 

,

احمدقره چاهی مدیر آموزش و پرورش نی ریز، مهدی خواجه زاده مدیر بسیج فرهنگیان و جمعی از شورای فرهنگیان بسیجی با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با فرماندهی و پایوران این ناحیه دیدار و از زحمات بی دریغ پاسداران قدردانی کردند.

,

احمد قره چاهی مدیر آموزش و پرورش در این نشست بسیج را سرمایه معنوی کشور دانست و گفت پاسداران نیروهایی متعهد و ولایت مدار و پشتوانه ای محکم برای این نظام مقدس هستند که در حفاظت از انقلاب اسلامی همچون قلعه ای محکم آن را از هر نوع نفوذ و تهدیدی محافظت میکنند.

,


گفتنی است در پایان این نشست فرهنگیان بسیجی گفتگوی صمیمانه ای با سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل داشتند و به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند.

,
,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه