اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان:

بهارستان آماده برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب است / اندیشه‌های امام (ره) باید به نسل جوان منتقل شود

بهارستان آماده برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب است / اندیشه‌های امام (ره) باید به نسل جوان منتقل شود
رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان گفت: مجموعه مدیریت شهری و روستای شهرستان بهارستان برای برگزاری مراسم‌های باشکوه ارتحال امام خمینی (ره) آماده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، میثم بابایی ضمن عرض تسلیت بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انتقال افکار و آرمان‌های امام خمینی (ره) در سطح جامعه به خصوص نسل جوان، به‌ویژه در این روزها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و باید به آن پرداخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در ادامه با بیان این‌که باید راه معمار کبیر انقلاب حفظ شود، گفت: ایده‌ها و منش الهی و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) موجب دمیدن روح انقلابی و آرمان‌خواهی در کالبد ملت ایران، پیروزی نهضت انقلاب اسلامی، عزت و عظمت ایران و رهایی از بند طاغوت شد.

,

رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان با تبیین سخنان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر این‌که «بر دولت‌ها و دست اندرکاران است که از متخصصان خود قدردانی کنند و آنان را با کمک‌های مادی و معنوی تشویق به کار کنند و از ورود کالاهای مصرفی و غیرضروری جلوگیری کنند.» و سخنان رهبر معظم انقلاب «که استقلال یک کشور را وابسته به کار می‌داند»، تصریح کرد: مهم‌ترین راه نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی عمل به فرمایشات امام راحل (ره) و حرکت در سایه فرامین رهبر معظم انقلاب است.

,

وی با توجه به این‌که جوانان در سراسر جهان به اسلام علاقمند می‌شوند، تبیین کرد: علاقمندی جوانان در سطح جهان و گسترش اسلام، نشان از تأثیرگذاری و نفوذ اندیشه‌های الهی حضرت امام راحل (ره) است.

,

وی در پایان با بیان این‌که مدیریت شهری و روستایی شهرستان آمادگی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین‌های سوگواری و مراسم‌های سالگرد ارتحال را دارد، افزود: باید در این ایام آرمان‌ها، سیره، اهداف و اندیشه‌های والای سیاسی امام خمینی (ره) در جامعه به ویژه برای نسل جوان بازگو و بازشناخته شود.

,

انتهای پیام/ م 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه