اخبار داغ

فرمانده بسیج میناب:

اعزام بیش از ۱۰۰۰ زائر مینابی به مشهد مقدس

اعزام بیش از ۱۰۰۰ زائر مینابی به مشهد مقدس
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: تا پایان شهریور ماه امسال بیش از یک هزار زوار از میناب به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، حبیب الله سهرابی، فرمانده سپاه شهرستان میناب گفت: به همت سازمان اردویی ناحیه مقاومت بسیج میناب روز یکشنبه 135 نفر از بسیجیان شهرستان میناب از شهر هشتبندی به منظور زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع)  اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

فرمانده سپاه میناب اظهار داشت: این اردوها  از خرداد ماه امسال شروع و تاپایان شهریور ماه ادامه دارد که پیش بینی می شود تا پایان شهریور ماه امسال بیش از یکهزار زائر از میناب به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شوند.

,

وی همچنین از اعزام 2 کاروان زیارتی دیگر از شهر تیرور و دهستان کریان به مشهد مقدس طی روزهای آینده خبرداد و افزود: این اردو به منظور فراهم نمودن امکان سفر معنوی و زیارتی مشهد مقدس برای خانواده بسیجیان با اولویت افرادی که تاکنون توفیق تشرف به آن بارگاه ملکوتی را نداشتند و یا کمتر امکان این سفر زیارتی را داشته اند در شهرستان میناب اجرا شده است.

,

سهرابی برگزاری مراسمات معنوی شب های قدر بویژه عزاداری حضرت سالروز شهادت حضرت علی(ع)حضور در محافل انس با قرآن، تشکیل حلقات تربیتی صالحین در فضاهای حرم مثل رواق دار الهدایه، بازدید از مراکزآموزشی آستان قدس و بازدید از مناطق فرهنگی تفریحی مشهد از برنامه های فرهنگی این سفرهای زیارتی در ماه مبارک رمضان خبرداد.

,

وی خاطر نشان کرد: هیچ محدودیتی در بحث اعزام بسیجیان  و نام نویسی آنها نداریم، اعزام هم برای برادران و هم برای خواهران آزاد است و در صورت استقبال برای سفر زیارتی مشهد اعزام ها با قوت بیشتری دنبال می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه