اخبار داغ

چوپانی پوششی برای توزیع مواد مخدر صنعتی

چوپانی پوششی برای توزیع مواد مخدر صنعتی
فرمانده انتظامی شازند گفت: اعضای باندی که تحت پوشش چوپان، در حوالی باغات یکی از شهرهای شازند در بین جوانان و نوجوان مواد مخدر صنعتی توزیع می کردند، دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه خبری "شازند ما"،احمدرضا چگنی اظهار داشت: از اوایل خردادماه گزارش‌هایی از نارضایتی شهروندان در خصوص توزیع مواد مخدر صنعتی در شهر آستانه توسط افرادی ناشناس در بین جوانان و نوجوان به مرکز فوریت‌های پلیس شهرستان شازند اعلام شد.

وی تصریح کرد: با دریافت گزارش‌های مردمی، موضوع برای بررسی دقیق به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اعلام شد و ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای بررسی موضوع آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شازند ادامه داد: در تحقیقاتی گسترده ماموران انتظامی موفق شدند عاملان توزیع مواد مخدر را شناسایی و فعالیت آنها را تحت مراقبت نامحسوس خود قرار دهند که با ادامه تحقیقات ماموران، محل فعالیت آنها در حوالی باغات شهر آستانه شناسایی و مشخص شد که سه نفر با برپایی یک چادر مسافرتی و به عنوان چوپان در آن مکان سکنی گزیده‌اند و با شناسایی سوژه‌های خود، فعالیت گسترده‌ای را برای توزیع مواد مخدر صنعتی شروع کرده‌اند.

چگنی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله مراتب با دستگاه قضایی هماهنگ شد و در عملیاتی غافلگیرانه، متهمان که قصد فرار از محل را داشتند، دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

به گفته وی‌ در بازرسی از کوله‌پشتی و وسایل همراه متهمان مقدار ۶۲۰ گرم هروئین، ۳۴۳ گرم شیشه و یک دستگاه ترازوی توزین و مبلغ ۶ میلیون ریال وجه نقد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان به برخورد قاطع نیروی انتظامی با توزیع کنندگان مواد مخدر تاکید کرد و از خانواده ها درخواست کرد در راستای ارتقاء محیط امن زندگی اجتماعی برای خود و فرزندانشان ، توصیه های مراقبتی را همواره مورد توجه قرار دهند و تلفن ۱۱۰ را برای همراهی و همکاری با پلیس در طرح های برخورد با مواد مخدر به خاطر بسپارند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, شازند ما,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه