اخبار داغ

باند خانوادگی سارقان خودرو منهدم شد

باند خانوادگی سارقان خودرو منهدم شد
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران، از انهدام باند خانوادگی سارقان خودرو خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «داود عبدالمالکی» گفت: شب گذشته(یکشنبه) مأموران کلانتری 12 نسیم شهر، حین گشت زنی به یک دستگاه ماکسیما سفید رنگ در حالی که پنج نفر جوان که سه نفر از آنها مرد و دو نفر دیگر خانم بوده و با صدای بلند موسیقی در حال تردد بودند مشکوک می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


وی افزود: مأموران کلانتری 12 نسیم شهر به محض رویت خودرو از پلاک ماشین استعلام گرفته و متوجه شدند که چندی پیش این خودرو از حوزه تهران بزرگ سرقت شده که سریعا اقدام به تعقیب خودرو سرقتی می کنند.

سرهنگ برزگر ادامه داد: مأموران کلانتری 12 نسیم شهر در یک عملیات ویژه پلیسی موفق می شوند خودرو را متوقف و دو متهم زن سه متهم مرد را که در قالب یک باند خانوادگی سرقت فعالیت می کردند، دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران گفت: در بازجویی هایی که از متهمان به عمل آمد، شیوه سرقتشان اینگونه بوده که ابتدا خانم ها را به عنوان طعمه در مسیر خودروهای مدل بالا قرار می دادند و بعد از اینکه سوار بر خودرو شده و وارد مسیرهای خلوت می شدند اعضای دیگر باند با عنوان اینکه ناموس آنها را سوار کرده اند با راننده درگیر شده و در یک فرصت مناسب زمانی که راننده از ترس آبروی خود پای پیاده فرار می کرد، خودرو و اموال داخل آن را به سرقت می بردند.

وی افزود: متهمان حین انتقال به یگان انتظامی با انگیزه فرار از مجازات و تطمیع مامور انتظامی، اقدام به پرداخت 120 میلیون ریال رشوه کردند که با صحت عمل و عزت نفس ماموران، رشوه پیشنهادی رد و مراتب صورتجلسه شد. 

در تحقیقات ماموران مشخص شد این باند حدود یک ماه در شهر تهران فعالیت داشته و با این شیوه تا کنون سه دستگاه خودرو و مبلغ 60 میلیون ریال به سرقت برده اند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه