اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی خبر داد؛

تصویب ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار سهمیه سه ماهه تسهیلات بانک‌های استان

تصویب ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار سهمیه سه ماهه تسهیلات بانک‌های استان
استاندار خراسان رضوی از تصویب 440 میلیارد تومان اعتبار سهمیه سه ماهه تسهیلات بانک های استان خبر داد و گفت: این تسهیلات باید در خدمت تولید و رونق اقتصاد استان قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از صبح توس، علی رضا رشیدیان در جلسه شورای اداری شهرستان فریمان، هدف از سفرهای شهرستانی خود را شناسایی ظرفیت های توسعه ای مناطق عنوان کرد و بر لزوم برنامه ریزی در راستای توسعه متوازن استان با استفاده از این مزیت های تاکید کرد.

 

وی به توانمندی های شهرستان در حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعتی اشاره کرد و افزود: باید با بکارگیری تمام منابع موجود و استفاده بهینه از ظرفیت بخش های خصوصی و غیر دولتی، شاخص های توسعه را در این منطقه ارتقا دهیم.

 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به سیاست های دولت در مهار تورم، افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، دولت تدبیر و امید توانسته تورم نقطه به نقطه را در یک سال گذشته، در مقایسه با مدت مشابه آن حدود ۳۰ درصد کاهش دهد.

 

رشیدیان با بیان این که ۱٫۵ میلیارد دلار اعتبار از طریق فایناس به خراسان رضوی برای اجرای و تکمیل پروژه های مولد و محرک توسعه استان اختصاص یافته؛ گفت: این اعتبار باید تا آذر ۹۳ جذب شود که در همین راستا مدیریت استان از اجرای طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی حمایت می کند.

 

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت منابع صندوق توسعه ملی از جمله راهکارهای تامین بودجه برای اتمام پروژه های نیمه تمام است که اهتمام جهت تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰% و بهره برداری از آنها تا پایان سال با جدیت دنبال می شود.

 

رشیدیان در بخش دیگری از سخنان خود به رویکرد و مشی اعتدال دولت اشاره کرد و گفت: مسوولان دستگاه های اجرایی نباید به دنبال فعالیت های حزبی و جناحی باشند بلکه تمام توان خود را صرف ارتقای خدمات رسانی به مردم کنند.

 

گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی از نخستین ساعات بامداد روز دوشنبه با حضور در مزار شهدای گمنام بهشت صادق (ع) فریمان ضمن ادای احترام به مقام شهیدان، از مصلی در حال احداث ، کارخانه آرد قلندرآباد، روستای کته شمشیر علیا و بند تاریخی فریمان بازدید کرد.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه