اخبار داغ

فعال دانشجویی گیلان:

امروزه ائمه اطهار را می خواهند طور دیگر معرفی کنند چه برسد به آیت الله کاشانی!

امروزه ائمه اطهار را می خواهند طور دیگر معرفی کنند چه برسد به آیت الله کاشانی!
یک فعال دانشجویی گفت:شما ببینید چه افکار و جریاناتی در حال تخریب آیت الله کاشانی هستند؟! کسانی که همیشه با جریانات اصیل مخالف بوده اند، این افراد با اصالت جمهوری اسلامی که بر آمده از مکتب اسلام است هم مشکل دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحاق اثری فعال دانشجویی گیلان در گفتگو با خبرنگار پیک دانشجو با بیان اینکه فضای مجازی محیط بازی است که هرکس هرچه می خواهد می تواند درج کند اما به این معنا نیست که همه مطالب درست باشند افزود:فیلم هایی منتشر شده است که واضح است مونتاژ یا مربوط به دوره های غیر ایام کودتا ۲۸ مرداد است و برخی می گویند اسنادی است که امریکا منتشر کرده است و گفتند فلانی با امریکا است که بیشتر شبیه به لطیفه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک دانشجو, پیک دانشجو,

وی در ادامه گفت:آیت الله کاشانی شخصیتی مبارز علیه استکبار بود و یکی از مبارزات ایشان مربوط به ملی شدن صنعت نفت ایران است. ایشان در طول حیاتشان از جوانی سوابق درخشانی داشتند.

,

وی با اشاره به شبهه افکنی در اخیر در رابطه با آیت الله کاشانی گفت:افرادی که چنین نظراتی را مطرح و منتشر می کنند خوب است به این سوالات پاسخ بدهند که قیام ۳۰ تیر و روی کار آمدن مجدد مصدق با خواست چه کسی بود؟ آیت الله کاشانی در نامه سرگشاده خود خطاب به مصدق چه نوشت و چه درد دل هایی کرد؟ آیا نامه نخست وزیر وقت هند که اتفاقا از حامیان دکتر مصدق بود را خوانده اند؟

,

این فعال دانشجویی تصریح کرد:همیشه همینطور بوده است، شخصیت های اصیل را تحریف و تخریب کرده اند، امروزه ائمه اطهار را می خواهند طور دیگر معرفی کنند چه برسد به آیت الله کاشانی! این روز ها می گویند در حادثه مشروطه، منورالفکرهایی این تحولات را انجام داده اند و علما در تجمع بودند! حالا هم می گویند مصدق مظلوم بود و کاشانی در کودتا دست داشت! و احتمالا فردا می خواهند بگویند امام در انقلاب اسلامی کاری نکرد و دیگری انقلاب کرد!

,

وی در پایان گفت: شما ببینید چه افکار و جریاناتی در حال تخریب آیت الله کاشانی هستند؟! کسانی که همیشه با جریانات اصیل مخالف بوده اند، این افراد با اصالت جمهوری اسلامی که بر آمده از مکتب اسلام است هم مشکل دارند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه