اخبار داغ

امام جمعه اصلاندوز ؛

تاسیس بانک رفاه از خواسته های مردم است

تاسیس بانک رفاه از خواسته های مردم است
امام جمعه اصلاندوز در جمع رییس و کارکنان تامین اجتماعی گفت:تاسیس بانک رفاه کارگران در اصلاندوز از خواسته های مردم این شهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از ارس تبار ،بمناسبت هفته تامین اجتماعی بخشدار اصلاندوز و رییس و کارکنان اداره تامین اجتماعی شهر اصلاندوز با حضور در دفتر امامت جمعه اصلاندوز با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا،,  ارس تبار,  ,

لطفعلی زیادی بخشدار اصلاندوز در سخنانی ضمن تبریک ماه رمضان و هفته تامین اجتماعی با اشاره به خدمات خداپسندانه رییس و کارکنان اداره تامین اجتماعی در تکریم ارباب رجوع  گفت: استقرار اداره تامین اجتماعی در شهر اصلاندوز تابحال مایه برکت بوده بطوریکه دو برابر شدن افراد تحت پوشش درآن نشان دهنده استقبال مردم از این مجموعه است.

,

وی با بیان اینکه از لحاظ خدمت رسانی در کل بخش به جهت تراکم جمعیت نسبت به سایر شهرستانها از وضعیت خوبی برخورداریم افزود:بخش اصلاندوز با تعداد 128 روستا نیازمند ادارات بیشتر و امکانات فراوانی است که امیدواریم با استقرار ادارات مختلف در این بخش در راستای تبدیل به شهرستان گامهای مثبتی برداریم.

,

 

,

, ,

فرید رییس اداره تامین اجتماعی شهر اصلاندوز ضمن تبریک ماه رمضان و هفته تامین اجتماعی به سیاستهای سازمان تامین اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت:این سازمان بیش از پیش در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی براقتصاد مقاومتی و شعار امسال نقش موثر و قابل قبولی داشته و دارد.

,

وی با بیان اینکه تعداد 40 نفر را تحت پوشش بیمه بیکاری قرار دادیم و افزود:خوشبختانه تامین اجتماعی در جامعه تاثیرگذار بوده و از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.

,

رییس اداره تامین اجتماعی اصلاندوز،ضمن ارائه گزارشات عملکرد اداره از بدو تاسیس تاکنون، از کار فرمایان کارگاهها خواست جهت بهره مندی کارگران از بیمه تامین اجتماعی، این قشر زحمتکش را به شعبه تامین اجتماعی اصلاندوز معرفی کنند.

,

 

,

, ,

حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" با تقدیر و تشکر از رییس و کارکنان زحمتکش اداره تامین اجتماعی اصلاندوز دست اندرکاران این اداره را در تکریم ارباب رجوع قابل قبول دانست و گفت:اداره تامین اجتماعی اصلاندوز نیازمند یک ساختمان مجهز و مستقل بوده زیرا بیشتر می توانند به مردم این بخش خدمت رسانی کنند و مردم نیز با خیالی آسوده و راحت کارهای خود را انجام دهند.

,

وی افزود:مسوولان باید با اتحاد و همدلی برای خدمت به مردم و نظام تلاش کنند زیرا با کار و تلاش و ایجاد رضایتمندی برای مردم می توان کشور را در برابر توطئه ها و فشارهای استکبار مقاوم کرد.

,

امام جمعه اصلاندوز تاسیس و راه اندازی بانک رفاه کارگران در اصلاندوز را از خواسته های مردم این شهر دانست و گفت:در صورت استقرار بانک رفاه و درمانگاه تامین اجتماعی بسیاری از مشکلات مردم حل خواهد شد.

,

حجت الاسلام اسدزاده در پایان خاطرنشان کرد: برای توجه به سلامت و تامین آرامش روحی و جسمی مردم ایجاد یک درمانگاه سازمان تامین اجتماعی در این شهر ضروری است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه