اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

رقابت نزدیک 9 هزار نفر برای ورود به دبیرستان های نمونه

رقابت نزدیک 9 هزار نفر برای ورود به دبیرستان های نمونه
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 8 هزار و 953 نفر از دانش آموزان دختر و پسر استان برای ورود به دبیرستان های نمونه دولتی دوره های متوسطه اول و دوم با هم به رقابت پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس لامعی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: روز گذشته تعداد چهار هزار و 91 دانش آموز ورودی پایه دهمی و 4 هزار و 862 دانش آموز ورودی پایه هفتمی در آزمون ورودی دبیرستان های نونه دولتی  که در دوره های متوسطه اول و دوم ثبتنام کرده بودند به رقابت پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،, ,
 
,
 
,

وی با اشاره به ثبت نام 3 هزار و 41 دانش آموز شهری در دوره متوسطه دوم افزود : تعداد یک هزار و 55 دانش آموز دختر و پسر روستایی نیز برای ورود به دبیرستان های نمونه دولتی متوسطه دوره دوم ثبت نام کرده بودند.

,

 

,

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: از مجموع دانش آموزان دختر و پسر  شرکت کننده در آزمون دبیرستان های نمونه دولتی  دوره  متوسطه اول نیز، سه هزار و 737 نفر شهری و یک هزار و 130 نفر روستایی بودند.

,

 

,

لامعی با بیان این که ثبت نام دانش آموزان برای دبیرستان های نمونه دولتی متوسطه اول و دوم قریب 20 درصد رشد دارد، یاد آور شد: از مجموع شرکت کنندگان در آزمون 955 نفر در دبیرستان های نمونه دولتی دوره اول و یک هزار و 170 نفر هم در دبیرستان های  نمونه دولتی دوره دوم پذیرفته می شوند.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه