اخبار داغ

یادداشت؛

چشمه عاشق 3 ماهه شد

چشمه عاشق 3 ماهه شد
از اولین روزهای اردیبهشت ماه 96 که خبر نمناک شدن زمین سرچشمه ی، چشمه عاشق به گوش رسید 3 ماه گذشته است و روزبه روز چشمه عاشق خروشانتر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ از اولین روزهای اردیبهشت ماه 96 که خبر نمناک شدن زمین سرچشمه ی، چشمه عاشق به گوش رسید 3 ماه گذشته است و روزبه روز چشمه عاشق خروشانتر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز؛,

 و همینطور که خبر خروش چشمه عاشق بعد از 15 سال و شایدهم بیشتر دهان به دهان میچرخد هر روزه شاهد حضور اهالی شهرستان و حتی مهمانانی از دیگر شهرها در این نقطه هستیم. که در روزهای تعطیل زیارگاه پیر چشمه عاشق که در محل خروش این چشمه قرار دارد میزبان حجم کثیری از طبیعت دوستان است که برای گذراندن تعطیلات اخر هفته خود این منطقه را انتخاب میکنند

چشمه ای که جوشش آن در یک منظقه بیابانی که سال هاست با خشکسالی دستوپنجه نرم میکند حیرت افرادی که قدمت این چشمه را نمیدانند برمی انگیزد و برای مردمانی که سال ها چشم انتظار آن بودند پر از شادی و شوروشعف است.

,
,
,

اکنون که در حال نوشتن این مطالب هستم یاد تعطیلات هفته قبل که مصادف بود با عیدفطر (5تیر96) افتادم، آن روز که میزبان یکی از دوستان استان کرمانی خود بودم وقتی دوستمان سیل کثیر مردمانی را دید که در کنار این چشمه حضور داشتند و شادی وصف ناپذیری در رفتارهای مردم نمایان بود با تعجب میگفت چرا این مردم اینقدر ذوق و شوق دارند و وقتی که فهمید چشمه عاشق حیاطی دوباره است برای مردمان این خطه او هم شادی در چشمانش نمایان شد. و شاید همین تفکر هست که زیبایی چشمه عاشق را دوچندان کرده است. وگرنه بودن در کنار جوی آبی در یک بیابان بی آبوعلفی که حتی یک درخت نیز در حوالی آن برای اطراق کردن پیدا نمیشود چه لذتی دارد! اما میبینیم که این گونه نیست و مردم از بودن در کنار این چشمه لذت میبرند.

باشد که به لطف خداوند منان و تلاش مسئولین عزیز بزودی شاهد توسعه ی یک منطقه گردشگری در این نقطه زیبا باشیم.

,
,
,

 

,

و من الله توفیق
*مسلم پرویزی | هیئت تحریریه نبض نی ریز

,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه