اخبار داغ

مسئول پایگاه بسیج روستای کنگ تأکید کرد:

ضرورت اتخاذ چاره‌ای اساسی برای مشاغل فصلی روستاییان

ضرورت اتخاذ چاره‌ای اساسی برای مشاغل فصلی روستاییان
مسئول پایگاه بسیج روستای کنگ با اشاره به مشکلات جوانان روستا گفت: جوانان اکثر روستاها با مشکل اشتغال مواجه هستند بطوری‌که ضروری است برای معضل شغل های فصلی روستاییان و بیکاری این اقشار در سایر فصول سال چاره‌ای اساسی اتخاذ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یعقوبی‌نژاد، مسئول پایگاه بسیج روستای کنگ در گفتگو با طرقبه‌نیوز اظهار کرد: بسیج روستای کنگ باتوجه به برنامه های فرهنگی که در روستا برگزار می کند نقش محوری در این منطقه گردشگری دارد و با ایجاد ارتباط مناسب همکاری با دهیار و شورای روستا همواره همکاری‌های نزدیک برای برنامه ریزی فرهنگی و سایر حوزه های فعالیت در روستا برقرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز ,

 

,

وی با اشاره به موضوع گردشگری بودن روستا و میزبانی بسیار مناسب روستاییان از مسافران و بازدیدکنندگان از این ماسوله خراسان به برخی مشکلات روستا در این رابطه اشاره کرد و افزود: تقاضا داریم باتوجه به بافت مذهبی و بومی غالب در این منطقه گردشگری علاوه بر رعایت حجاب و شئونات اسلامی،با هماهنگی با شورا و مسئولان روستا سفری خوب با حضور گروه های گردشگری در این منطقه داشته باشیم.

,

 

,

, , ,

مسئول پایگاه شهید رجایی روستای کنگ طرقبه در رابطه با فعالیت های بسیج در روستای کنگ و استقبال مردمی از طرح های فرهنگی و اقتصادمقاومتی گفت: حلقه های صالحین در روستا با همت مردم و بسیجیان در سطح مساجد به صورت مستمر برگزار می‌شود، همچنین گفتنی است با تلاش بسیج روستا و دیگر مسئولان باشگاه ورزشی در روستا وجود دارد که هفته ای سه روز کلاسهای ورزشی و رزمی در آن تشکیل می‌شود.

,

 

,

وی در ادامه ابراز داشت: بسیج روستای کنگ برای اشتغال جوانان روستا همت مضاعفی دارد تا برخی از مشکلات موجود را برای جوانان جویای کار با همیاری و کمک مردم و شورا و دهیاری بر طرف کند، البته خواستار توجه بیش از پیش مسئولان شهرستان برای اشتغال روستاییان مناطق گردشگری طرقبه شاندیز نیز هستیم.

,

 

,

, , ,

یعقوبی‌نژاد با اشاره به دیگر مشکلات جوانان روستا گفت: جوانان اکثر روستاها با مشکل اشتغال مواجه هستند بطوری‌که ضروری است برای معضل شغل های فصلی روستاییان و بیکاری این اقشار در سایر فصول سال چاره‌ای اساسی اتخاذ شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه