اخبار داغ

شهردار اهر خبر داد:

ثبت نام بیش از 100 دستگاه تاکسی در طرح نوسازی خودروهای فرسوده

ثبت نام بیش از 100 دستگاه تاکسی در طرح نوسازی خودروهای فرسوده
شهردار اهر گفت: طبق فراخوان شهرداری اهر به دارندگان خودروهایی که مشمول قانون فرسوده هستند تا کنون بیش از صد دستگاه خودروی تاکسی در آن ثبت نام بعمل آمده آورده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، مهندس مصطفی شکری اظهار داشت: بحث تعویض تاکسی های فرسوده زیر نظر سازمان حمل و نقل کشور قرار دارد شهرداری اهر به دارندگان خودروهایی که مشمول قانون فرسوده هستند فراخوان داده که تا کنون بیش از صد دستگاه خودروی تاکسی در آن ثبت نام بعمل آمده آورده اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا، ,

وی افزود: فعلاً جایگزینی که باید از طرف سازمان حمل و نقل کشور در این خصوص معرفی نشده و به خودروهای فرسوده اختصاص نیافته است علیرغم پیگیری های انجام گرفته اعتبار مورد نیاز هنوز تامین نشده است ولی به محض تحقق بودجه مورد نیاز خودروهای ثبت نام شده به سازمان حمل و نقل کشور معرفی خواهند شد در نهایت خودروهای فرسوده به اسقاط رفته و تاکسی جدید از طریق وام بانکی و سهمیه اختصاص یافته تحویل افراد ثبت نام شده خواهد شد.

,

شکری به مشکل عدم وجود اعتبار لازم در این بخش اشاره و اضافه کرد: عدم تخصیص تسهیلات موضوعی کشوری است و فقط مربوط به شهرستان اهر نیست باید سازمان حمل و نقل تاکسی هایی که عمر بالای ۱۰ سال دارند و طرح نوسازی شامل حال آنها می شود در اولویت قرار دهد.

,

شهردار اهر در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل اختصاص بودجه از سوی ستاد سوخت و حمل نقل هیچگونه اقدامی برای جایگزینی تاکسی های فرسوده انجام نشده و تعداد زیادی از این تاکسی ها باید از رده خارج شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه