اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

مستند آزادسازی اشنویه تولید می شود/ لزوم انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان

مستند آزادسازی اشنویه تولید می شود/ لزوم انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی با اشاره به تولید مستند آزادسازی اشنویه از دستان ضدانقلاب گفت: انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان باید در دستور کار مسئولین و هنرمندان قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،سردار محسن تیموری صبح امروز در دیدار با دست اندرکاران تولید مستند آزادسازی شهرستان اشنویه از دستان ضدانقلاب، اظهار داشت: تولید این مستند نشان دهنده توجه هنرمندان به وقایع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که باید بیش از این موردتوجه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: وظیفه ما نشر ارزش های دفاع مقدس در محیط جامعه و معرفی از خود گذشتگی های رزمندگان برای نسل جوان است. چنین اقداماتی می تواند زمینه ساز رشد و ترویج معارف دفاع مقدس در جامعه شود.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدامات هنری در حوزه دفاع مقدس را مورد ستایش قرار داده اند، بیان داشت: پرداختن به عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس نشان دهنده دلدادگی مردم و هنرمندان به آرمان های انقلاب اسلامی است.

,

وی، همچنین خاطرنشان کرد: به تصویرکشیدن مقاطع تاریخی کشور و به خصوص آذربایجان غربی در حوزه دفاع مقدس می تواند موجب توجه بیشتر مردم به توانمندی های نظام اسلامی نیز شود، به همین دلیل باید توجه بیشتری به این مقوله داشته باشیم.

,

لازم به ذکر است، عملیات آزادسازی شهرستان اشنویه از لوث ضدانقلاب با فرماندهی امیر صیاد شیرازی و نیز شهید مهدی باکری در ۱۷ شهریور ۱۳۶۰ آغاز شده و تا ۳۰ شهریورماه ادامه داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه