اخبار داغ

در جلسه شورای اداری عباس‌آباد مطرح شد

ماجرای 3 اداره در یک اداره/حضور فیزیکی مسئولان در جلسات به درد مردم نمی‎خورد

ماجرای 3 اداره در یک اداره/حضور فیزیکی مسئولان در جلسات به درد مردم نمی‎خورد
فرماندار عباس آباد گفت: حضور صرفاً فیزیکی مسئولان در نشست های اداری تضضع حق بیت‎المال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از بلاغ،  سیدامیر حسینی‎جو در چهارمین جلسه شورای اداری این شهرستان خطاب به روسای ادارات، اظهار داشت: اینکه شما در هر نشست اداری از ابتدا تا انتهای مراسم حضور فیزیکی داشته و سعی در سپیدنمایی مطلق و نشان دادن آرامش در ادارت خود داشته باشید، گره‎ای از مشکلات موجود در شهرستان باز نخواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, بلاغ,

وی بیان داشت: معضلات و نارسایی‎های بسیاری در شهرستان عباس‎آباد وجود دارد که مسئول هر اداره  باید در چنین نشست‎هایی به بیان آنها و ارائه راه‎حل جهت اصلاح امور بپردازد.

,

فرماندار عباس‎آباد تنها حضور فیزیکی در این جلسات را اتلاف وقت اداری به عنوان حق بیت‎المال دانست و تاکید کرد: ضروری است در پایان هر یک از نشست‎ها  نتیجه ای در راستای بهبود وضعیت شهرستان و در نتیجه بالا رفتن سطح رضایت‎مندی شهروندان حاصل شود.

,

حسینی‎جو، خطاب به این مسئولان ابراز داشت: از امنیتی کردن موضوعات معمول و جاری در ادارات خوداری نمایند زیرا امنیتی کردن موضوعات غیرضروری که هیچ منافاتی با نظم و امنیت ملی و اجتماعی ندارد، علاوه بر ایجاد اختلال در عملکرد نیروهای امنیتی و شورای تأمین موجب بروز بی‎نظمی و تشنج در بین افراد جامعه می‎شود.

,

* ماجرای 3 اداره در یک اداره

,

وی از مدیران ادارات خواست حدالامکان مسائل را در ادارات و نهادهای خود برطرف کرده و از ارجاع بی مورد مسائل به نهادهای امنیتی خودداری کنند.

,

این مسئول به عدم استقرار ادارات و فعالیت برخی نهادها به صورت نمایندگی در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: متأسفانه شهرستان عباس‎آباد در آستانه پنجمین سال تأسیس خود هنوز هم  فاقد برخی از ادارت مستقل بوده و روئسای شعبات به صورت همزمان مسئولیت چندین اداره در شهرستان‎های مختلف را بر عهده دارند.

,

وی به شرایط فعلی اداره راه مسکن وشهرسازی عباس‎آباد اشاره کرد و افزود: این اداره در حال حاضر به دلیل مستقل نبودن، تحت مدیریت اداره راه مسکن و شهرسازی چالوس است ولی سرپرستی این اداره در کلاردشت مدیریت می‎شود.

,

فرمانده نیروی انتظامی عباس‎آباد نیز در این مراسم انتظار برقراری نظم، امنیت و انضباط اجتماعی تنها به پشتوانه حضور نیروهای انتظامی در جامعه را انتظاری فراتر از سطح امکانات و شرایط موجود دانست.

,

سرهنگ احسان‎اله کشاورزی افزود: برقراری نظم، جاری ساختن امنیت و انضباط اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه کلیه نهادهای اجرایی در شهرستان است.

,

* نیروی انتظامی عباس‎آباد مامور کارآزموده بومی ندارد

,

وی اقدامات و عملیات‎ صورت گرفته توسط نیروهای انتظامی شهرستان عباس‎آباد را در سال جدید مبتنی بر دو محور مقابله با سارقین و کاهش سرقت با توجه به توریستی بودن منطقه همچنین کاهش میزان تصادف‎های جاده ای دانست.

,

این مسئول افزود: در این راستا ستادهایی به منظور مقابله با سارقین و افرادی که سعی در ناامن جلوه دادن منطقه داشتند، تشکیل و موفقیت‎های چشمگیری نیز حاصل شد.

,

سرهنگ کشاورزی، نبود تسهیلات و امکانات خودرویی همچنین فقدان نیروهای کارآزموده بومی را بزرگ‌ترین مشکل نیروی انتظامی عباس‎آباد معرفی و اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 70 درصد از نیروهای انتظامی شهرستان از افراد ساکن و مقیم شرق مازندران هستند که اکثر روزهای هفته در رفت‎وآمد به مرکز استان جهت سرکشی از خانواده خود بسر می‎برند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه