اخبار داغ

وزیر بهداشت در سمنان:

اشکالات طرح تحول سلامت را رفع می کنیم/ همراه کردن سازمان های بیمه گر ضروری است

اشکالات طرح تحول سلامت را رفع می کنیم/ همراه کردن سازمان های بیمه گر ضروری است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه رفع اشکالات طرح تحول سلامت در دولت آینده دنبال خواهد شد گفت: ادامه این طرح نیازمند همراهی بیشتر شرکا و سازمان های بیمه گر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از افتتاح اولین بیمارستان خصوصی استان در سمنان با اشاره به مجهز بودن این بیمارستان به امکانات روز درمانی اظهار کرد: بیمارستان سینا سمنان علاوه بر فضای زیبا و تجهیزات درمانی مناسب، از پزشکانی قوی و مجربی نیز برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وزیر بهداشت در خصوص وضعیت بهداشت و درمان استان سمنان نیز گفت:هرچند وضعیت حوزه سلامت در استان نسبت به گذشته بهتر شده است اما هنوز با انتظارات مردم فاصله زیادی داریم.

,

قاضی زاده هاشمی افزود: زیرساختهای حوزه سلامت استان سمنان تا پایان سال آینده به استانداردهای بین المللی خواهد رسید اما در زمینه درمان همچنان شاهد کمبودهایی در استان هستیم.

,

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر کارهای مثبتی در حوزه دندانپزشکی انجام شده است تاکید کرد: به طور ویژه در مرکز استان و دانشگاه علوم پزشکی توجه خوبی به موضوع دندانپزشکی صورت گرفته است که باید در سایر نقاط نیز اجرا شود.

,

وزیر بهداشت با تقدیر از فعالیت مسئولان استان سمنان گفت: دستیابی به کارنامه قابل قبول در بخش سلامت بدون کمک همه مسئولان ممکن نیست.

,

عضو کابینه یازدهم با یادآوری پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امیدوارم در دولت دوازدهم نواقص حوزه بهداشت و درمان مرتفع گردد.

,

قاضی زاده هاشمی در خصوص اولویت خود در صورت حضور در دولت دوازدهم نیز گفت یکی از بخش هایی که آرزو دارم بر روی آن بیش از گذشته کار شود موضوع آسیب های اجتماعی است که نیازمند ورود تمام دستگاههای مرتبط نظیر برخی از وزارت خانه ها و نهادها است.

,

وزیر بهداشت توجه بیشتر به محرومین و مستضعفین را یکی دیگر از اولویت های خود دانست و افزود: دسترسی ارزان مردم در نقاط دورافتاده کشور به خدمات بهداشتی و درمانی یکی از موضوعاتی است که معتقدم باید به آن توجه شود.

,

وی با درخواست از مجلس، قوه قضاییه و ائمه جمعه برای پرداختن به اولویت های حوزه سلامت خاطرنشان کرد: ادامه طرح تحول سلامت و رفع اشکالاتی که بعد از اجرای آن نمایان شد و نیز همراه کردن سازمان های بیمه گر یکی دیگر از موضوعاتی است که باید به طور جدی پیگیری شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه