اخبار داغ

اقدامی جالب توسط شورای شهر بروجرد؛

شهردار بروجرد با فراخوان در روزنامه انتخاب می شود/ ماراتن نفس گیر انتخاب شهردار!

شهردار بروجرد با فراخوان در روزنامه انتخاب می شود/ ماراتن نفس گیر انتخاب شهردار!
با گذشت 2 ماه از انتخاب اعضای شورای شهر بروجرد و تلاش برای انتخاب شهردار موفق، گویا تصمیم گرفته شده فراخوانی صورت گیرد و شهردار از بین متقاضیان انتخاب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک شورای شهر پنجم از 12 شهریور ماه فعالیت خود را آغاز می کنند، شورایی که انتظارهای زیادی از آنها می رود، شورایی که قرار است توسعه، آبادانی و پیشرفت را در شهر چند برابر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 

,

با گذشت چهار دوره شورای شهر در بروجرد اما موفقیتی آنچنان در این شهر دیده نشد، شورای چهارم مشکلاتی زیادی را به همراه داشت که نه تنها عمران و آبادانی در شان مردم  در این شهر اجرا نشد بلکه روز به روز مشکلات و مسائل مختلف خصوصا مشکلات مالی در این شورا بیشتر شد.

,

 

,

 

,

افزایش بدهی به تامین اجتماعی، حقوق های معوقه و گهگاهی استخدام ها و نیروهای مازاد مهمترین مشکلات در شهرداری است که این سازمان را زمین گیر کرده اما آنچه در دوره قبل مشهود بود اختلاف نظر اعضای شورای شهر بود که در طول این چند سال کم نشد.

,

 

,

 

,

گرچه چندین بار قرار بود شهردار تغییر یابد اما همیشه عده ای مخالف و عده ای موافق بودند و تا دقیقه 90 این عزل صورت نگرفت.

,

 

,

نتیجه تصویری برای انتخاب شهردار

, نتیجه تصویری برای انتخاب شهردار,

 

,

در انتخابات شورای شهر بروجرد حدود 200 نفر وارد عرصه انتخابات شدند و 9 نفر با رای مردم انتخاب شدند که قرار است این افراد بتوانند مطالبات مردم را رسیدگی کنند.

,

 

,

 

,

یکی از مهمترین وظایف شورای شهر انتخاب شهردار است، شهرداری توانمند که بتواند مشکلات و مسائل یک به یک بررسی و حل کند اما گویا اعضای منتخب جدید از هر راهی وارد می شوند تا بهترین شهردار را انتخاب کنند.

,

 

,

 

,

چندی پیش تعدادی از شورای شهر جدید برای کسب تجربه به اصفهان سفر کردند و از تجربیات شهردار این شهر بهره گرفتند، گرچه زمزمه هایی شنیده شد که قرار است شهردار اصفهان به بروجرد بیاید اما تعدادی دیگر از اعضا شورای شهر این خبر را شایعه عنوان کردند.

,

 

,

 

,

اما اقدام جالب شورای شهر بروجرد این است که قرار است برای انتخاب شهردار فراخوان صورت گیرد تا با این اقدام موجی از متقاضیان برای شهردار بودن در بروجرد دیده شود و بالاخره از میان این افراد یک نفر به عنوان شهردار انتخاب شود.

,

 

,

نتیجه تصویری برای انتخاب شهردار

, نتیجه تصویری برای انتخاب شهردار,

 

,

"بیاتی" عضو جدید شورای شهر بروجرد در این راستا گفت: گزینه های متعددی از جمله بومی و غیر بومی برای شهردار بودن در بروجرد وجود دارد و بیش از 30 نفر هم اکنون در لیست قرار دارند اما قرار است فراخوانی صورت گیرد تا گزینه های بیشتری برای شهرداری در دست باشد و نهایتا یک فرد انتخاب شود.

,

 

,

 

,

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیزافراد متقاضی برای شهرداری طبق امتیاز دسته بندی می شوند اما هدف از فراخوان برای انتخاب شهردار این است که جای شک و شبهه ای باقی نماند چرا که طبق نظر سنجی 83 درصد مردم بروجرد موافق برگزاری فراخوان بوده اند.

,

 

,

 

,

بیاتی اظهار داشت: همه تلاش ما این است که فردی بومی بتواند شهردار بروجرد شود اما در صورتی که نیروی بومی مناسب نباشد شهردار غیر بومی انتخاب می شود.

,

 

,

 

,

با همه این تفاسیر انتظار می رود اعضای شورای شهر بروجرد برای انتخاب شهردار دقت کنند تا شهرداری روی کار آید که بتواند مشکلات را حل کند و در راستای توسعه و آبادانی این شهر قدم بردارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه