اخبار داغ

هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد

هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد
معاون کنترل و پایش محیط زیست استان تهران با اشاره به افزایش تعداد روزهای پاک از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت:‌ امروز هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس،محمد رستگاری معاون کنترل و پایش محیط زیست استان تهران، به مقایسه تعداد روزهای پاک، سالم و ناسالم پایتخت از ابتدای سال 93 تاکنون با مدت مشابه سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: اطلاعات دریافتی و جمع‌بندی شده از دستگاه‌های سنجش آلودگی هوای تهران حاکی از آن است که از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 روز هوای پاک افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


معاون کنترل و پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا‌کنون تهران 6 روز پاک را تجربه کرده است، افزود: در حالی که پایتخت در مدت مشابه سال گذشته فقط دو روز پاک را گذرانده بود.

وی همچنین یادآور شد: تعداد روزهای سالم از ابتدای سال جاری تا‌کنون و در مدت مشابه سال گذشته در کلانشهر تهران به ترتیب 99 و 96 روز را شامل می‌شود.

معاون کنترل و پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران روزهای ناسالم پایتخت را در سال جاری 17 روز برشمرد و خاطرنشان کرد: این در حالی است که تعداد روزهای ناسالم این کلانشهر در مدت مشابه سال گذشته 24 روز را شامل می‌شد.

رستگاری درباره شرایط کیفی هوای تهران طی روز جاری بیان داشت: شرایط کیفی هوای پایتخت طی روز جاری برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شاخص کیفیت هوای تهران در روز جاری برای آلایند‌های منواکسید کربن، ازن، دی‌اکسید نیتروژن، دی‌اکسید گوگرد، ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون و ذرات معلق کمتر از 10 میکرون به ترتیب روی اعداد 52، 45، 73، 20، 115 و 65 قرار دارد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه