اخبار داغ

ایراندوست: بدون توجه به برنامه قبلی به این تورنمنت آمدیم/ مصدومان ملوان بازی خوبی انجام دادند

ایراندوست: بدون توجه به برنامه قبلی به این تورنمنت آمدیم/ مصدومان ملوان بازی خوبی انجام دادند
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: با توجه به اینکه از قبل برای ملوان برنامه‌ریزی کرده بودیم وقتی قرار شد در تورنمنت شهدا شرکت کنیم با افتخار دراین مسابقات حاضر شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانانصرت ایراندوست در نشست خبری دیدار تیم‌های استقلال و ملوان گفت: مسابقه خوبی بود اما مهم‌تر از نفس مسابقه مسائل معنوی این بازی برای ما اهمیت داشت و باید در ابتدای صبحت‌هایم شهادت مردم غزه را تسلیت بگویم.

, شبکه اطلاع رسانی دانانصرت ایراندوست در نشست خبری دیدار تیم‌های استقلال و ملوان گفت: مسابقه خوبی بود اما مهم‌تر از نفس مسابقه مسائل معنوی این بازی برای ما اهمیت داشت و باید در ابتدای صبحت‌هایم شهادت مردم غزه را تسلیت بگویم.,

وی ادامه داد: مالک باشگاه ما یکی از رزمندگان دفاع مقدس بود و وقتی شنید که فدراسیون فوتبال قصد برگزاری چنین تورنمنتی را دارد از ما خواست که در این مسابقات شرکت کنیم و ما هم بدون توجه به برنامه‌ریزی قبلی که کرده بودیم با کمال میل در تورنمنت شهدا شرکت کردیم چرا که بعضی از اعضای باشگاه ملوان از خانواده شهدا هستند و با افتخار در این تورنمنت شرکت کردیم.

,

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تصریح کرد: از قلعه‌نویی هم تشکر می‌کنم که با همه خستگی تیمش در نیمه دوم تا حدودی تیم اصلی‌اش را به میدان فرستاد چرا که آنها تازه از سفر آمده بودند و در نیمه دوم هم تعداد زیادی از بازیکنان اصلی‌اش را در زمین گذاشت او حتی در ابتدای حضور ما به رختکن آمد و به ما خوش‌آمد گفت و امیدوارم که هم استقلال و هم ملوان در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشند.

,

ایراندوست در پاسخ به این سؤال که آیا از ترکیب نیمه اول استقلال ناراضی بودید، گفت: چنین مسئله‌ای نبود و قلعه‌نویی خودش مردانه موضوع را مطرح کرد و دیدیم که در نیمه دوم هم از بازیکنان اصلی‌اش استفاده نمود.

,

وی درباره وضعیت ملوان برای شروع لیگ برتر هم اظهار داشت: فکر می‌کنم شرایط تیم ما خوب است و اهدافی که برای ملوان ترسیم کرده‌ایم تا شروع مسابقات به آنها دست خواهیم یافت. البته بعضی از بازیکنان ما که از مصدوم‌ شدن‌شان نگران بودیم خودشان خواستند که در این بازی به میدان بروند و دیدیم که بازی خوبی هم انجام دادند.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه