اخبار داغ

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا:

جنگ گروهک داعش جنگ شیعه و سنی نیست

جنگ  گروهک داعش جنگ شیعه و سنی نیست
سفیر سابق مکزیک و استرالیا گفت:جنگ داعش در عراق و سوریه جنگ شیعه و سنی نیست جنگ با اسلام به نیابت از اسرائیل و آمریکا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق مکزیک و استرالیا و کارشناس امور استراتژیک در گفتگو اختصاصی با “کرمان۱۴۰۰″درباره هدف های گروهک داعش گفت: فرماندهان داعش اعلام کردند هدفشان از بین بردن خانه خدا و کشتن زائران آن است با این توصیف که مردم برای پرستش سنگ به خانه خدا می روند .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ،, محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق مکزیک و استرالیا و کارشناس امور استراتژیک در گفتگو اختصاصی با , “کرمان۱۴۰۰, ″درباره هدف های گروهک داعش گفت: فرماندهان داعش اعلام کردند هدفشان از بین بردن خانه خدا و کشتن زائران آن است با این توصیف که مردم برای پرستش سنگ به خانه خدا می روند .,

وی افزود: داعش موجودیت علیه اسلام است و همان طور که افسر امنیتی آمریکا گفته فرمانده داعش در اسرائیل تربیت و رشد یافته است.

,

کارشناس امور استراتژیک درباره هدف از تشکیل گروهک داعش بیان کرد:هدف از تشکیل گروهک  داعش در مرزهای اسرائیل این است که مسلمانان سلاح را به سمت مسلمانان دیگر بگیرند و در حقیقت جبهه مقاومت را تضعیف کنند.

,

قدیری ابیانه درباره کشته های شیعه و سنی توسط گروه داعش یاد آور شد: هر جا که گروه داعش وارد شده است شیعه و سنی را با هم کشته تا جایی که علماء اهل سنت هم به کرار جزء کسانی بودند که توسط داعشی ها اعدام شدند .

,

وی در پاسخ به اینکه چرا حکومت اردن به حمایت از گروه داعش پرداخته است اظهار کرد:حکومت اردن هم دست نشانده اسرائیل است و این دست نشانده ای از پدر به پسر رسیده است .

,

قدیری ابیانه ادامه داد: اردن ،عربستان ،امارات و قطر کشورهایی هستند که در راستای منافع اسرائیل علیه اعراب و از جمله فلسطینی ها عمل می کنند و بیشترین حمایت را از فلسطینی های غزه ،ایران شیعه می کند .

,

وی در پایان اضافه کرد: دولت به اصطلاح سنی مصر ،اردن،امارات و قطر و امثال آن از کشتار مسلمانان اهل سنت فلسطینی غزه خوشحالند و به نوعی از آن حمایت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه