اخبار داغ

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

اولین ملاک در انتخاب کابینه، شایسته سالاری باشد/ ملت از سهم خواهی دل خوشی ندارند

اولین ملاک در انتخاب کابینه، شایسته سالاری باشد/ ملت از سهم خواهی دل خوشی ندارند
نماینده سابق مجلس گفت: شایسته سالاری باید اولین ملاک در انتخاب کابینه دولت دوازدهم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفت و گو با بصیر سبزوار، با اشاره به مطرح شدن برخی اسامی برای تصدی پست وزارت و ورود به کابینه اظهار داشت: ملاک انتخاب وزرا باید شایسه سالاری باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار،,

 

,

وی با بیان اینکه سهم خواهی در انتخاب کابینه از سوی جریان مختلف ناپسند و امری ناثواب است تاکید کرد: این گونه رفتار ها کشور را به سمت دوقطبی بودن پیش برده و از پیشرفت باز می دارد.

,

 

,

رهبر در ادامه به حدیثی از امام علی (ع) با این مضمون که قوی ترین و شایسته ترین افراد برای به دست گرفتن زمام امور افرادی هستند که اگاه تر به دین و علم مدیریت هستند تصریح کرد: ملت ایران از سهم خواهی ها دل خوشی ندارند.

,

 

,

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خواسته مردم از دولتی که منبعث از ملت است انتخاب برمبنای شایستگی افراد است ادامه داد: طلحه و زبیر نیز در زمان خلافت حضرت علی (ع) به طمع پست خدمت حضرت رسیدند لکن پاسخ مثبتی از ایشان نشنیدند.

,

 

,

رهبر در ادامه با اشاره به اینکه دولت باید کابینه ای قوی و دلسوز مردم انتخاب کند و نباید به گرایشات سیاسی توجه کند ادامه داد: در خط ولایت بودن باید مشخصه اصلی کابینه دولت دوازدهم باشد.

,

 

,

وی با بیان اینکه امروز دل نگرانی مردم از برخی کارها در مجلس و دولت مشخص است تاکید کرد: مردم منتظر هستند تا تیمی که روی کار می آید به معیشت ،کرامت ،عزت و دین انها توجه کافی داشته باشد.

,

 

,

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر دولت به خواسته ها معیشتی و دینی و فرهنگی مردم توجه کند و برای رفع مشکلات آنها بکوشد محبوب مردم و مورد رضای خدا خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه