اخبار داغ

وزیر نیرو هم یک ماه فرصت گرفت

وزیر نیرو هم یک ماه فرصت گرفت
در جلسه شب گذشته رئیس مجلس و ۱۲ نماینده متقاضی استیضاح وزیر نیرو با چیت‌چیان، نمایندگان برای رفع دغدغه‌های مردم فرصت یک ماهه به وزیر نیرو دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، در جلسه شب گذشته رئیس مجلس و ۱۲ نماینده متقاضی استیضاح وزیر نیرو با چیت‌چیان، نمایندگان برای رفع دغدغه‌های مردم فرصت یک ماهه به وزیر نیرو دادند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه شب گذشته استیضاح کنندگان با چیت‌چیان گفت: در این جلسه که ۱۲ نماینده متقاضی استیضاح وزیر نیرو، آقای لاریجانی و همچنین شخص وزیر حضور داشتند، نمایندگان دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود را مطرح کردند و در مقابل وزیر نیرو نیز به آن‌ها پاسخ گفت.
,
 
,
وی اضافه کرد: در این نشست مقرر شد تا فرصت یک ماهه از سوی نمایندگان استیضاح کننده برای رفع مشکلات به وزیر داده شود و در این یک ماه نماینده وزیر با تک تک استیضاح کنندگان به صورت جداگانه و با حضور رئیس کمیسیون انرژی مجلس جلساتی را در جهت حل مشکلات برگزار کند.
,
 
,
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقرر شد جلساتی با حضور رئیس‌ کمیسیون انرژی، وزیر نیرو و نمایندگان برای رفع دغدغه‌ها و مشکلاتی که استیضاح‌کنندگان آن را مطرح می‌کردند، برگزار شود، تاکید کرد: نمایندگان به آقای وزیر فرصت یک ماهه دادند تا مشکلات و دغدغه‌های آنان را بررسی کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه مشکل رفع مشکل آب زاینده‌رود و انتقال آب بهشت‌آباد به اصفهان از جمله مواردی بود که در جلسه شب گذشته مورد بررسی قرار گرفت، تاکید کرد: آقای چیت‌چیان برخی دغدغه‌های نمایندگان را تائید کرد و گفت که عدم رفع این مشکل به دلیل مشکلات اعتباری است.
,
 
,
حاجی‌دلیگانی در پایان با بیان اینکه نمایندگان برای کمک به دولت و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم استضاح‌ وزرا را مطرح می‌کنند، تاکید کرد: تردیدی نیست که نمایندگان انتظار دارند با رفع دغدغه‌ها و مشکلات استیضاح وزیر نیرو در مجلس مطرح نشود چرا که نمایندگان با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری خود را ملزم به حمایت از دولت می‌دانند.
,
منبع: تسنیم
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه