اخبار داغ

فرماندار دهلران:

نانوایی ها در پخت نان با کیفیت تلاش کنند

نانوایی ها در پخت نان با کیفیت تلاش کنند
فرماندار دهلران بر لزوم پخت نان با کیفیت تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از  ایلام بیدار، "امید علی سبزی" در دومین نشست با متصدیان نانوایی ها در دهلران اظهار کرد: ارتقاء کیفیت نان از مهمترین نکاتی است که متصدیان واحدهای نانوایی باید مد نظر داشته باشند. 

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  ایلام بیدار,

وی افزود: ارتقا کیفیت و تنوع نان از درخواست های مردم است که نانوایی ها باید به دقت مد نظر داشته باشند تا نان باکیفیت بر سر سفره مردم باشد. 
وی بیان کرد: آرد سرمایه ای ملی است و باید تلاش شود به بهترین نحو از آن استفاده شود ودر پخت آن موارد مختلف رعایت شود تا شاهد ارتقا کیفیت نان ورضایت مندی مردم باشیم. 
فرماندار دهلران بر ضرورت بازرسی مستمر وهدفمند از نانوایی ها تاکید کرد وافزود: رعایت مسائل وموازین بهداشتی از دیگر مواردی است که باید به دقت در نانوایی ها رصد وپیگیری شود. 
سبزی تاکید کرد:برخورد با نانوایی های متخلف،قطع سهمیه آرد،نصب پلاکار وجریمه از دیگر راهکارها برای ارتقا کیفیت نان در شهرستان دهلران است. 
فرماندار دهلران گفت:آموزش،رعایت وزن چانه،خمیرگیری و نحو پخت نان از دیگر مواردی است که نانوایی ها باید مد نظر داشته باشند. 
وی ادامه داد:ماهانه 8هزار کیسه آرد در 51 واحد نانوایی دهلران پخت می شود که باید بر روند توزیع و پخت وکیفیت نان نظارت بیشتری انجام شود.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه