اخبار داغ

سرپرست دانشگاه‌های لرستان و هرمزگان منصوب شدند

سرپرست دانشگاه‌های لرستان و هرمزگان منصوب شدند
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی احکام جداگانه‌ای خسرو عزیزی را به سمت سرپرستی دانشگاه لرستان و علی اکبر شیخی فینی را به سمت سرپرستی دانشگاه هرمزگان منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،به نقل از  روابط عمومی وزارت علوم، رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی احکام جداگانه‌ای خسرو عزیزی را به سمت سرپرستی دانشگاه لرستان و علی اکبر شیخی فینی را به سمت سرپرستی دانشگاه هرمزگان منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
بنابراین گزارش، در احکام سرپرستان این دانشگاه‌ها آمده‌است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه‌های لرستان و هرمزگان را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنند.
,
 
,
وزیر علوم، همچنین در نامه‌های جداگانه‌ای از خدمات حسن زمانیان رئیس سابق دانشگاه لرستان و احمد نوحه‌گر رئیس سابق دانشگاه هرمزگان، در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
,
 
,
گفتنی است، خسرو عزیزی عضو هیات علمی و استادیار گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه لرستان است  و از سوابق اجرایی وی می‌توان به سرپرستی دانشگاه لرستان در گذشته اشاره کرد.
,
 
,
همچنین علی اکبر شیخی فینی عضو هیات علمی گروه مشاوره و راهنمایی دانشگاه هرمزگان است  و از سوابق اجرایی وی می‌توان به تصدی مسئولیت معاونت آموزشی دانشگاه هرمزگان و نایب رئیسی هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان هرمزگان اشاره کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه