اخبار داغ

در منطقه پنج شهری کاشان؛

سوت آغاز المپیاد ورزش محلات کاشان با گل کوچک زده می شود+اسامی تیم ها

سوت آغاز المپیاد ورزش محلات کاشان با گل کوچک زده می شود+اسامی تیم ها
نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان با رقابت های گل کوچک در منطقه پنج شهری از هفته آینده آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازکاشان اول؛ نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان در حالی از صبح روز پنجشنبه 26 مردادماه جاری فعالیت خود را با برگزاری نخستین دیدار گل کوچک منطقه پنج شهری آغاز می کند که مراسم قرعه کشی این رقابت ها ظهر امروز با حضور مسئولان برگزاری المپیاد و تیم های شرکت کننده در فرهنگسرای المهدی(عج) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

دبیر ستاد برگزاری نخستین المپیاد ورش محلات کاشان در این مراسم با اشاره به برگزاری این رویداد ورزشی برای نخستین بار در کاشان اظهار کرد: جلسات متعددی از ابتدای سال جاری تا کنون برای برگزاری هرچه شایسته تر این رقابت ها به عنوان بزرگ ترین رویداد ورزشی منطقه برگزار شده و از ظرفیت های ورزشی منطقه تا حدامکان در زمینه اجرای مطلوب مسابقات در رشته های مختلف استفاده گردیده است.

,

سجاد مظفری تبار، برگزاری مسابقات گل کوچک به عنوان رقابت های آغازین نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان را یادآور شد و افزود: منطقه پنج شهری کاشان، شاهد برگزاری نخستین مسابقات فوتبال کوچک این المپیاد با حضور ورزشکاران مناطق طاهرآباد، خزاق و راوند است.

,

وی با تأکید بر رعایت قوانین استاندارد و ملاحظات قانونی برای حضور تیم های ورزشی در المپیاد گفت: به عنوان نمونه بر طبق قانون، بازیکنان نوجوان حق شرکت در مسابقات رشته مینی فوتبال که با حضور تیم های بزرگسال برگزار می شود را ندارند.

,

مسئول کمیته فنی المپیاد نیز در این مراسم با اشاره به برخی از قوانین در برگزاری مسابقات گل کوچک متذکر شد: دارا بودن آی دی کارت برای تمام بازیکنان الزامی بوده و هر تیم در مسابقات حق استفاده از 6 بازیکن دارد که چهار نفر را بازیکنان اصلی و دو نفر را افراد ذخیره تشکیل می دهند.

,

ابوالقاسم معینی، زمان برگزاری مسابقه گل کوچک در این رقابت ها را 12 دقیقه روان و زمان استراحت بین نیمه ها را نیز سه دقیقه اعلام کرد و از اختصاص یک زمان استراحت فنی 30 ثانیه ای به هر یک از تیم ها در هر نیمه خبر داد.

,

اکبر عظیمی عضو کمیته اجرایی رقابت های رشته فوتبال گل کوچک المپیاد نیز برخی از نکات انضباطی وقوانین برگزاری را ذکر کرد و به بیان چگونگی قرارگیری تیم ها بر اساس قرعه کشی و نحوه صعودشان به مرحله نهایی و مسابقه با تیم های منتخب سایر مناطق پرداخت.

,

سیدهادی مسعودی علوی مدیر فرهنگسرای المهدی(عج نیز در این مراسم، گزارشی از روند ثبت نام تیم ها و ورزشکاران منطقه پنج شهری کاشان ارائه کرد.

,

در ادامه فرآیند قرعه کشی 16 تیم منطقه پنج شهری کاشان در مسابقات گل کوچک با حضور نمایندگان تیم ها آغاز شد که بر مبنای آن تیم های حاضر در گروه های چهارگانه مشخص شدند.

,

بر این اساس تیم های محله بالا خزاق، محله شهرک طاهرآباد و محله های چهارده معصوم و شهرک قطب راوند در گروه نخست، تیم های محله مسجد خزاق، محله بالا طاهرآباد و محله های ملیحا و سجادیه راوند در گروه دوم، تیم های محله المهدی(عج)، علی اکبری و باغ خان راوند و محله قلعه طاهرآباد در گروه سوم و تیم محله های مهدیه، مطهری وآسیاب قاضی راوند به همراه محله پایین طاهرآباد در گروه چهارم قرار گرفتند.

,

بر این اساس نخستین رقابت رشته گل کوچک ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 26 مردادماه بین تیم های محله چهارده معصوم و محله شهرک طاهرآباد برگزار می شود تا این مسابقه رقابت آغازین المپیاد ورزش محلات کاشان محسوب گردد.

,

نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با حضور ورزشکاران مناطق پنج گانه شهری برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه