اخبار داغ

نهادینه شدن شعار “نه غزه نه لبنان فقط خودمان” در نشریات زنجیره ای/ وقتی روزنامه های اصلاحات در خط شیطان حرکت می کنند

نهادینه شدن شعار “نه غزه نه لبنان فقط خودمان” در نشریات زنجیره ای/ وقتی روزنامه های اصلاحات در خط شیطان حرکت می کنند
سکوت نشریات زنجیره ای اصلاح طلب در مقابل وحشیگری های رژیم صهیونیستی در غزه از نهادینه شدن شعار صهیونیستی "نه غزه نه لبنان" در میان برخی از روزنامه نگارانی است که روزگاری هیزم بر آتش فتنه می انداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از مرصاد٬ نسل کشی مسلمانان در غزه به اندازه ای دل انسان های بیدار را به درد آورده است که کمتر کسی می تواند در مقابل آن سکوت کند و بی تفاوت در مقابل آن بگذرد.  قتل عام کودکان در آغوش مادران و به آتش و خون کشیدن مردم بی گناه و مظلوم فلسطینی در روزهای اخیر به حدی جانسوز بوده است که صدای اعتراض ها به این وحشیگری ها از سراسر جهان شنیده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, مرصاد,

m

, m, m,

روزنامه ها٬ نشریات٬ خبرگزاری ها٬ تلویزیون ها و دیگر رسانه های بیدار و مستقل جهان نمی توانند در مقابل چنین فجایای دلخراشی سکوت کنند و به صورت لحظه به لحظه جنایات رژیم صهیونیستی را به اطلاع مردم می رسانند تا ددمنشی های این سفاکان به همگان اثبات شود.

,

در این برهه از زمان سکوت در مقابل چنین جنایاتی به معنای تایید آن است. این را حتی آن یهودی زاده هم فهمید که نباید جلوی این اقدامات سکوت کند.  "میرا بار هیلل" ستون‌نویس روزنامه "ایندیپیندنت" در یادداشتی با عنوان "چرا می‌خواهم گذرنامه اسرائیلی خود را بسوزانم؟" حداقل توانسته به این جنایات اعتراض کند.

,

gaza

, gaza, gaza,

او در این یادداشت درخصوص پست فیس بوکی یک زن سیاستمدار رژیم صهیونیستی که خواستار کشتار بیشتر فلسطینی ها شده بود نوشته است: با مشاهده‌ی این چهره‌های فرشته‌‌نمای شیطان‌صفت(سیاستمدار زن رژیم صهیونیستی) که این‌چنین شعارهای نسل‌کشی می‌دهند، من پاسپورت اسرائیلی‌ام را به همراه یک بسته کبریت برمی‌دارم تا بگویم اینها را پای من ننویسید، مردم. اینها را پای من ننویسید.

,

اما آنچه جای تعجب دارد این است که چگونه می شود در یک کشور اسلامی که مردم و نظامش همواره از مظلومان دفاع کرده اند٬ برخی از نشریات در مقابل چنین جنایاتی سکوت کنند؟!

,

در حالی که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه شاهد این بودیم که صدا و سیمای جمهوری اسلامی به همراه خبرگزاری ها و نشریات انقلابی و ارزشی علاوه بر محکوم کردن شدید این وحشیگری ها به صورت لحظه به لحظه این موضوع مهم را پوشش می دانند٬ نشریات زنجیره ای اصلاح‌طلبان در سکوتی معنادار از این موضوع مهم در صفحات اول خود صحبتی به میان نیاورده اند.

,

roznames

, roznames, roznames,

(سکوت نشریات زنجیره ای در برابر اخبار خونین غزه)

,

این مساله به اندازه ای تعجب آور بود که صدای اعتراض بسیاری از فعالان سیاسی و رسانه ای را در آورد. مگر می شود که از کمک های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای چاپ نشریات استفاده کرد اما سیاستی غیر از آن را دنبال کرد؟!

,

نگاهی به حوادث فتنه ۸۸ شاید کمی بیانگر چرایی این سکوت باشد! در آن زمان بود که برخی از فعالان فتنه در خیابان ها شعار های   "نه غزه٬ نه لبنان  جانم فدای ایران" سر می دادند. این شعار از آن جهت مردود بود که ایرانیان در هیچ زمانی در مقابل ظلم در هیچ جای جهان سکوت نکرده اند و به همین دلیل مشخص بود که این شعار ماهیتی ایرانی ندارد و در جهت منافع وحشی های صهیونیست و استکبار جهانی است.

,

حال اقدام اخیر نشریات زنجیره ای اصلاحات در سانسور اخبار غزه نشان داد که این شعار تنها از سوی برخی از فتنه گران در فتنه ۸۸ اعلام نشده است. گویا این شعار دراذهان برخی از فعالان فتنه که امروز در لباس روزنامه نگاری در آمده اند نهادینه شده و نمی توانند از آن راه فراری داشته باشند.

,

در شرایطی که تمامی خبرگزاری های جهان هر یک به نوعی اخبار غزه را به عنوان مهم ترین خبر خود منتشر کرده اند، این سکوت نشریات زنجیره ای چه معنایی می تواند داشته باشد؟!

,

انتهای پیام/
 

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه