اخبار داغ

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

مسئولان حمایت کنند، صاحب صنعت هسته ای می‌شویم

مسئولان حمایت کنند، صاحب صنعت هسته ای می‌شویم
نماینده مردم اردبیل در مجلس:گفت: بزودی راه اندازی واحدهای نانو، بیو و ماهواره‌ای اردبیل صاحب صنعت هسته ای می شود البته اگر همه حمایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از سبلانه، با تاکید بر اینکه برخورداری استان اردبیل از صنایع هسته ای بازوی توانمند توسعه استان اردبیل خواهد بود، اظهار کرد: تلاش می کنیم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مراکز علمی و تحقیقاتی بخشی از صنعت اتمی و هسته‌ای کشور را به اردبیل بیاوریم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا،, سبلانه,

به گفته وی تلاش ها برای ایجاد واحدهای هسته‌ای نانو، بیو و ماهواره‌ای در دانشکده‌های زیرمجموعه دانشگاه صنعتی اردبیل ادامه دارد تا با راه اندازی این واحد ها مردم استان اردبیل در آزمایشات تشخیصی و صنایع دارویی از دانش هسته ای بهره مند شوند.

,

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین  تاکید کرد: امیدواریم ایجاد واحدهای صنعتی در اردبیل پس از نهایی شدن در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اقدامات لازم و به موقع مسئولین استانی عملیاتی شود تا این طرح هم به سرنوشت طرح های نافرجام قبلی که گرفتار برخی مشکلات چون واگذاری زمین شدند، مبتلا نشود.

,

وی گفت: در حال حاضر مکانی برای راه اندازی این طرح های صنعت هسته ای در اردبیل مشخص نشده و دوستانی که پیگیر آوردن واحد های صنعت هسته ای به اردبیل هستند معطل همین موضوع هستند.

,

این نماینده مردم استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی یادآو ر شد: به طور یقین  برای به ثمر نشستن سریع پروژه مهم راه اندازی صنایع هسته ی در اردبیل حمایت های جدی مسئولین استانی لازم است .

,

حقیقت پور همچنین از فراهم شدن بستر برای انتقال پالایشگاه پتروشیمی، و صنایع داروسازی به اردبیل خبر داد و گفت: با وجود فراهم شدن بستر های لازم با حمایت های فعلی نمی توان خیز بلندی در توسعه استان اردبیل برداشت.

,

وی برنامه ریزی دقیق را عاملی مهم در رسیدن به اهدف تعریف شده توسعه استان اردبیل برشمرد.

,

نماینده مردم اردبیل در خصوص آخرین وضعیت پتروشیمی اردبیل هم گفت: با پیگیری های جدی صورت گرفته پروتکل تشکیل سندیکای بانکی پتروشیمی اردبیل در آینده ای نزدیک تمام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه