اخبار داغ

امام جمعه شاهرود:

آستان قدس رقیب هیچ دستگاهی در نظام نیست/ فرهنگ و اشتغال دو اولویت پیش روی دفتر آستان قدس در شاهرود

آستان قدس رقیب هیچ دستگاهی در نظام نیست/ فرهنگ و اشتغال دو اولویت پیش روی دفتر آستان قدس در شاهرود
امام جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه آستان قدس رقیب هیچ دستگاهی در نظام نیست گفت: افراد، گروه ها و جریانات سیاسی احساس نکنند که آستان قدس رضوی آمده است تا رقیب آنها باشد بلکه آستان قدس به دنبال گسترش و توسعه خدمات در مناطق محروم و دور افتاده و کمک به محرومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در حاشیه آیین افتتاح دفتر آستان قدس رضوی شاهرود در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با اشاره به کشوری شدن فعالیت های آستان قدس رضوی و گسترش این فعالیت ها در تمام شهرها و روستاها گفت: احزاب و گروه های مختلف سیاسی فعالیت های دفتر آستان قدس رضوی را سیاسی نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار ,

وی اظهار کرد: افراد، گروه ها و جریانات سیاسی احساس نکنند که آستان قدس رضوی آمده است تا رقیب آنها باشد بلکه آستان قدس به دنبال گسترش و توسعه خدمات در مناطق محروم و دور افتاده و کمک به محرومان است لذا وارد کردن شائبه های سیاسی به فعالیت دفاتر آستان قدس رضوی شایسته نیست و خادم یاران و افرادی هم که در دفاتر خدمت می کنند باید همین دید را داشته باشند و بدانند که دسته بندی و گروه بندی افراد بی حرمتی به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام است.

,

رئیس دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان شاهرود با اشاره به سخن حضرت امام (ره) که فرموده بودند مشهد پایتخت معنوی جمهوری اسلامی ایران است افزود: همه قوای این کشور مفتخر هستند که خادم امام رضا هستند و اگر هم فعالیتی انجام می گیرد تحت عنایت امام رضا علیه السلام است.

,

امینی با تاکید بر اینکه فعالیت های فرهنگی و ایجاد اشتغال باید در اولویت برنامه های دفتر آستان قدس در شاهرود باشد بیان کرد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و برای تمام فعالیت ها باید پیوست فرهنگی تعریف شود آستان قدس هم که به حمد الله در مباحث فرهنگی برنامه های قوی و محکمی دارد.

,

وی که ایجاد اشتغال را دیگر اولویت مهم دفتر آستان قدس در شاهرود عنوان کرده بود گفت: آمار بیکاری در شرق استان بالا است و روزی نیست که در این خصوص به ویژه از فارغ التحصیلان دانشگاهی مراجعاتی نداشته باشیم لذا آستان قدس می تواند با تاسیس نمایندگی شعب کشت و صنعت خود در شهرستان شاهرود و یا کمک به کارخانجات، در کنار فرهنگ اشتغال ما نیز رونق بگیرد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه