اخبار داغ

سانسور عجیب کشتار کودکان غزه در گوگل/تصاویر اتومبیل به جای اجساد سوخته!+تصاویر

سانسور عجیب کشتار کودکان غزه در گوگل/تصاویر اتومبیل به جای اجساد سوخته!+تصاویر
با توجه به دقت موتور جستجوی عکس های شرکت آمریکایی صهیونیستی گوگل، دیده شده است برخی از عکس های مرتبط با جنایات رژیم صهیونیستی در مورد کودکان غزه سانسور شده اند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، گوگل در یکی از آخرین تغییراتی که در سیستم موتور جستجوی خود اعمال کرده، این امکان را فراهم آورده است که کاربر بتواند جستجوی خود را  بر اساس عکس انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

از این طریق، کاربر می تواند تمام انواع اطلاعات مربوط به یک عکس در فضای وب را در صفحه نمایش نتایج جستجو ببیند.

,

کافی است عکسی را مشخص کنید و به گوگل بدهید؛ این موتور جستجو دیگر عکس‌های شبیه به آن، عکس های مرتبط با آن و نتایج جستجوی متنی مربوط به آن را در اختیار قرار می دهد.

,

به عبارت دیگر گوگل با یک بررسی ساده بر اساس رنگ ها و کدهای عکسی که در اختیار دارد گزینه‌های دیگری را در اختیار قرار می دهد.

,

جستجوی این عکس‌ها وابسته به عوامل مختلفی از جمله پیکسل های رنگ و ترکیب و شکل عکس است.

,

یکی از نکات مهم این است که هنگامی عکس‌های جنازه های سوخته کودکان غزه را در این موتور جستجوی عکس در گوگل جستجو می کنیم و عکس های مشابه را از گوگل می خواهیم به جای آن به ما عکس های اتومبیل می دهد.

,

این موضوع نشان می دهد که شرکت آمریکایی- اسرائیلی گوگل یا چنین اشتباه فاحشی را در این سیستم جستجوی عکس خود دارد و یا اینکه به صورت عمدی عکس های کودکان غزه را نمایش نمی دهد.

,

با توجه به قوی بودن این شرکت، این اشتباه جستجوی عکس نمی تواند به صورت غیر عمد بوده؛ بلکه موتورهای جستجوی این شرکت در حال سانسور وحشتناک ترین جنایات در غزه هستند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه