اخبار داغ

اعتراض کارگردان مطرح سینما از سکوت مجامع بین‌المللی دربرابر فجایع غزه/ جامعه هنری پرچمدار روز قدس باشد

اعتراض کارگردان مطرح سینما از سکوت مجامع بین‌المللی دربرابر فجایع غزه/ جامعه هنری پرچمدار روز قدس باشد
پوران درخشنده با بیان اینکه اسرائیل به قدری ضعیف و حقیر است که زورآزمایی برای کودکان و زنان بی دفاع غزه می کند، گفت:جامعه هنری کشور امسال پرچمدار روز قدس باشد و شور و انسجام به روز قدس ببخشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،‌ پوران درخشنده کارگردان و فیلمساز مطرح کشور در گفت‌وگو با خبرنگار طنین یاس ضمن محکوم کردن جنایات بی شرمانه و خونخوار رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه اظهار داشت: اسرائیل به قدری ضعیف و حقیر است که برای کودکان و زنان بی دفاع غزه زورآزمایی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا،‌,

 

,

وی خطاب به سران صهیونیست گفت: اگر شما قدرت و جرأت دارید جنگ تن به تن با مردان و نظامیان داشته باشید نه اینکه به زنان و کودکان حمله کنید!؛ کشتن کودک و نوزاد قدرتی نمیخواهد، اسرائیل ضعیف تر از آن است که بخواهد جنگ تن به تن با مردم غزه داشته باشد.

,

 

,

این کارگردان مطرح سینما، افزود: جنایت هایی که اسرائیل علیه مردم بی دفاع غزه انجام می دهد، اصلاً قابل قبول نیست ضمن اینکه علامت سوال بزرگی است که چرا مدعیان حقوق بشر و روسای سازمان بین الملل سکوت کرده اند.

,

 

,

درخشنده با بیان اینکه روز قدس امسال روز قدس دیگری خواهد بود، تصریح کرد: من از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی خصوصاً جوانان می خواهم مثل گذشته با حضور پرشور خود در روز قدس حمایت و همدردی خود را با مردم بی دفاع غزه  نشان دهند.

,

 

,

این فیلمساز مطرح کشور خطاب به جامعه هنری کشور، تأکید کرد: جامعه هنری کشور امسال پرچمدار روز قدس باشد و شور و انسجام  به روز قدس ببخشند و در کنار مردم شعار عدالت خواهی و از خون های نا به حق ریخته زنان، کودکان و نوزادان دفاع کنند.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه