اخبار داغ

مداح اهل بیت(ع):

خودسازی اولین مرحله مداحی است

خودسازی اولین مرحله مداحی است
مداح اهل بیت(ع)گفت: برای اینکه بتوانیم به عنوان یک مداح در نشر معارف اهل بیت(ع) اثرگذار باشیم، ابتدا باید خودسازی کرده و سیره اهل بیت(ع) را فرا بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین؛ مجتبی ایروانی مداح اهل بیت(ع) پیرامون نقش مداحان در انجام کار های فرهنگی در جامعه گفت: در عرصه کار فرهنگی، باید تفکر باشد و این تفکر همزمان با سیره اهل بیت(ع) و موازین اسلامی و در مسیر ترویج و نشر معارف اهل بیت(ع) باید به کارگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

وی افزود: مداحان به عنوان روضه خوان مجالس اهل بیت(ع)، این امر کار فرهنگی را باید مد نظر قرار بدهند.

,

ایروانی تصریح کرد: بهترین کار در عرصه فرهنگی این است که یک مداح نگاهش، فرهنگی، متفکر، سازنده و اسلامی باشد.

,

این مداح اهل بیت(ع) درارتباط با اثرگذاری در عرصه فرهنگی اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم به عنوان یک مداح اهل بیت(ع) درنشر معارف اهل بیت(ع) کوشا باشیم، ابتدا خودسازی کنیم و سیره اهل بیت(ع) را ابتدا خودمان فرا بگیریم و یک عالم به عمل باشیم تا بتوانیم صحبت ها و نکاتی را که در برنامه ها برای مستمعان بیان می کنیم به دل ها بنشیند.

,

مسئول فرهنگی حرم زینب بن موسی بن جعفر(ع) اصفهان در روز زیارتی مخصوصه امام رضا(ع) با اشاره به رئوف بودن حضرت رضا(ع) بیان کرد: امام رضا(ع) بسیار مهربان است و برای ما ایرانی ها یک مقام شاخص و بالایی دارند.

,

وی اضافه کرد: هر کسی که توان حضور زیارت اهل بیت(ع) در عتبات، مکه، مدینه، کاظمین و سامرا را ندارد به حرم مقدس و مطهر امام رضا(ع) پناه می آورد.

,

اننهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه