اخبار داغ

دندانساز قلابی در پارس آباد! +عکس

دندانساز قلابی در پارس آباد! +عکس
یک دندانساز قلابی با مدرک بی سوادی در پارس آباد در کمال آرامش و بدون اینکه کسی مزاحم کارش شود اقدام به سودجویی از مردم می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از آران مغان، مدتی است که عده ای سودجو به نام دندانساز در یکی از منازل محله آزادگان پارس آباد، بدون اینکه مدرک و تخصصی در زمینه دندانسازی داشته باشند اقدام به باز کردن مطب دندان سازی در منزل کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا،, به نقل از , آران مغان, ، مدتی است که عده ای سودجو به نام دندانساز در یکی از منازل محله آزادگان پارس آباد، بدون اینکه مدرک و تخصصی در زمینه دندانسازی داشته باشند اقدام به باز کردن مطب دندان سازی در منزل کرده اند.,

, ,

متاسفانه در این بین نیز مشاهده شده که تعدادی از ساکنان این محله ها نیز به دلیل هزینه های گزاف دندانسازی و اختلاف هزینه های درمانی، به این مطب های کاذب روی می آورند و بازار این سودجویان در پارس آباد رونق فراوانی به خود گرفته است.

,

به گفته یک منبع موثق، این افراد بدون اینکه مجوزی در زمینه دندانسازی داشته باشند و بدون اینکه نظارتی حاکم باشد، بصورت مخفیانه در منزل به قالب گیری و پرکردن دندان های مردم ادامه می دهند.

, به گفته یک منبع موثق، این افراد بدون اینکه مجوزی در زمینه دندانسازی داشته باشند و بدون اینکه نظارتی حاکم باشد، بصورت مخفیانه در منزل به قالب گیری و پرکردن دندان های مردم ادامه می دهند.,

گفتنی است، ایدز از جمله بیماری هایی است که از طریق وسایل دندانپزشکی به راحتی منتقل می شود و چه بسا اگر الزامات بهداشتی از سوی این دندانسازان قلابی رعایت نشود، شهروندان را در معرض خطرات بزرگی قرار خواهد داد.

,

این در حالیست که فعالیت غیرقانونی این چنین افراد خطری برای امنیت جامعه پزشکی و امنیت جانی مردم محسوب می‌شوند، به همین علت می طلبد مراجع ذی صلاح برخورد قانونی با این سودجویان انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه