اخبار داغ

فرمانده انتظامی قرچک:

مقاومت تنها راه احقاق حقوق ملت فلسطین است

مقاومت تنها راه احقاق حقوق ملت فلسطین است
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اظهار داشت: تجربه چندین ساله نشان داده است که مذاکره با صهیونیست‌ها تاکنون سودی برای ملت فلسطین نداشته و کشورهای غربی بیش از آنکه دنبال حل عادلانه این مسأله باشند، درصدد تحکیم موقعیت رژیم جعلی صهیونیستی هستند؛ ولذا طبق تجربه عملی دهه اخیر، مقاومت تنها راه احقاق حقوق ملت فلسطین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از قرچک آنلاین؛ سرهنگ احمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قرچک گفت: روز قدس در واقع ابتکاری عظیم از حضرت امام (ره) بود برای اینکه همه ملل مسلمان جهان را در فریاد بر سر غاصبان فلسطین و استکبار و رژیم صهیونیستی متحد کنند..

, شبکه اطلاع رسانی دانا, قرچک آنلاین؛,

وی تأکید کرد: ملت بزرگ و با بصیرت ایران هر سال بر عظمت روز قدس افزودند و هیچگاه دلسرد نشدند و امروز نیز که ملت فلسطین تنهاست باز هم کشور و ملت ما حامی مردم مظلوم فلسطین است.

,

وی افزود: متأسفانه حتی آنها که مدعی برادری میان مسلمانان هستند وقتی در برخی کشورهای اسلامی بر سر کار آمدند راههای منتهی به فلسطین را بستند و مظلومیت و تنهایی ملت فلسطین را بیشتر به رخ کشیدند اما در همین حال ملت بصیر و بزرگ ایران حتی در شرایط سختی و گرفتاری خود و زمان جنگ تحمیلی هم مدافع ملت فلسطین بود و امروز نیز همچنان آنان را تنها نخواهد گذاشت.

,

سرهنگ احمدی با اشاره به حق ملت ستمدیده فلسطین در تعیین سرنوشت خویش و بازگشت به میهن خود، و ایستادگی مردم فلسطین و نیز حمایت جمهوری اسلامی از آرمان فلسطین تا آزادی کامل همه سرزمین تاریخی فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی، تأکید کرد.

,

وی اظهار داشت: تجربه چندین ساله نشان داده است که مذاکره با صهیونیست‌ها تاکنون سودی برای ملت فلسطین نداشته و کشورهای غربی بیش از آنکه دنبال حل عادلانه این مسأله باشند، درصدد تحکیم موقعیت رژیم جعلی صهیونیستی هستند؛ ولذا طبق تجربه عملی دهه اخیر، مقاومت تنها راه احقاق حقوق ملت فلسطین است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه