اخبار داغ

خشم مقدس ملت ایران در روز قدس/

ایران یک پارچه شعار"هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام" سر داد

ایران یک پارچه شعار"هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام" سر داد
با توجه به کشتار مردم بی گناه و مظلوم غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی در ایام مبارک ماه رمضان، روز قدس امسال از اهمیت بیشتری برخوردار است و مردم اقصی نقاط جهان در این روز حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا ،روز قدس که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است ملت ایران هم صدا با همه مسلمانان جهان خشم خود بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام می‌کند؛ بیش از 700 شهر در کشور شاهد راهپیمایی روز قدس است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

به گزارش عصر هامون، راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس همزمان با سراسر ایران در سیستان وبلوچستان آغاز شد و هزاران تن از مردم روزه دار این استان همصدا با ملت مظلوم فلسطین، فریاد آزادی قدس شریف را سر دادند.
شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا و حمل دست نوشته هایی از جمله "روز قدس روز اسلام است"،" اسرائیل باید از صحنه ی روزگار محو شود، سیلی محکمی به نظام استکبار و سلطه جهانی زده و با آرمان‌ مقدس آزادی قدس شریف، این یادگاری بی‌بدیل حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.
مردم ولایت مدار سیستان با وجود طوفان های شدید گرد و خاک و مردم شهرستان چابهار با وجود شرجی هوا نیز چون مردم دیگر شهر ها امروز به مناسبت روز قدس ضمن برپایی راهپیمایی‌ با شکوه، همصدا با ملت مظلوم فلسطین، علیه جنایات رژیم ضد بشری صهیونیستی فریاد اعتراض سر دادند.
 

, عصر هامون,
,
,
,
خروش مردم حزب الله قم در یوم الله روز جهانی قدس
, خروش مردم حزب الله قم در یوم الله روز جهانی قدس, خروش مردم حزب الله قم در یوم الله روز جهانی قدس,
 
,

به گزارش قم فردا، حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی امروز چشمگیر تر از سال های پیش است.

روحانیون و طلاب خارجی حضور گسترده ای در مسیرهای راهپیمایی دارند.

 یک فروند بالگرد بر فراز مسیرهای راهپیمایی برای پوشش خبری و تصویری این حماسه ملی در حال پرواز است.

وجود صندوق های کمک به مردم بی گناه غزه در مسیرهای راهپیمایی- حضور مسئولان لشگری و نظامی در خیل عظیم راهپیمایان مشهود است.

 شعار "هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام" در بین مردم طنین انداز است.

 پرچم اسرائیل و آمریکا در طول مسیر بارها به آتش کشیده شد.

 مردم در مسیرهای راهپیمایی با حمل آدمک های اوباما و نتانیاهو اعتراض خود را به جنایات مستکبرین نشان می دهند.

 قطعنامه پایانی راهپیمایی در حال قرائت است.

 از نکات جالب راهپیمایی امسال سر دادن شعار "سازش با آمریکا امکان پذیر نیست" توسط مردم بود.

 

 

حضور حماسی مردم زنجان در راهپیمایی روز قدس

 

 به گزارش موج رسا, اقشار مختلف مردم با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه در حال حرکت به سوی مصلی خاتم الانبیا هستند،راهپیمایان زنجانی شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» و ... سر می ‌دهند.

راهپیمایان زنجانی پرچم ‌هایی به رنگ کشورمان و همچنین پرچم کشورهای لبنان و سوریه را در دست دارند.

مردم خدا جو و روزه ‌دار زنجان در حین برگزاری راهپیمایی روز قدس کمک‌ های نقدی و غیر نقدی خود را در شعبات مستقر به کمیته امداد در مسیرهای راهپیمایی به ایتام و نیازمندان و همچنین مردم مظلوم فلسطین اهدا می ‌کنند، همچنین کمک های غیر نقدی مردم از جمله دارو نیز از سوی مسئولان مربوطه جمع آوری می شود.

 

فریاد روزه دارن گلستانی بر سر جلادان صهیونیست/نقش کودکان غره بر تار و پود نگارستان ایران

 

 به گزارش گلستان ما،مردم گلستان اعم از زن و مرد ، کودک و پیر ، جوانان و نوجوان ، دختر و پسر ، مادر و کودک ، پیرمرد و پیر زن آمده اند تا به مردم غزه بگویند که تنها نیستند و همواره از آنها دفاع می کنند و پیامشان به جلادان کودک کش رژیم صهیونیستی اینست که دست از نسل کشی بردارید که خداوند با ظالمان تسویه حساب بدی خواهد کرد.

مشت های گره کرده مردم گلستان نشان می دهد که پیام این حماسه و نامگذاری این روز بزرگ توسط امام راحل (ره) از طرف مردم درک شده و امروز همه آمده اند تا این روز اسلامی را پاس بدارند.

خیابان منتهی به میدان شهرداری ، چهارراه میدان و مصلی جدید شهر گرگان مملو از جمعیت مشتاق است که با بنرها و پلاکاردهایی جنایات اسرائیل در حق مردم غزه را محکوم کرده اند .

همچنین مسئولین استانی هم به خیابانها آمده اند تا همگام با مردم ندای مظلومیت مردم فلسطین و غزه و جنایات اسراییل را فریاد بزنند .

 

  راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل با فریاد مرگ بر اسرائیل طنین انداز شد

به گزارش سبلانه، راهپیمایان که اغلب آن ها جوانان و نوجوانان هستند با شعارهای "مرگ بر اسراییل"، "مرگ برآمریکا"،"فلسطین پیروز است"، "صهیونیسم نابود است" حمایت خود را از ملت مظلوم  و بی دفاع فلسطین اعلام می کنند.

در مرکز استان اردبیل راهپیمایان در حالی که خشم و فریاد خود را بر سر استکبار جهانی فرو می ریزند از دو مسیر ایستگاه سرعین(آقایان) و میدان شریعتی(خانم ها) به سمت میدان مصلی اردبیل درحال حرکت هستند.

راهپیمایی روز قدس در شهر اردبیل از ساعت 10:30 صبح امروز آغاز شد؛ این راهپیمایی با شکوه در تمام مناطق استان به میعادگاه‌های نماز جمعه ختم خواهد شد.

سخنران امروز روز قدس در اردبیل علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس است.

 

فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» در سراسر استان سمنان طنین انداز شد 
 
 به گزارش مرآت، روزه داران سمنانی با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه نشان دادند .

مردم ولایت مدار استان با گام هایی استوار ضمن پاسداشت فرمان امام خمینی مبنی بر راهپیمایی درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان ،حمایت قاطع خود را از مردم بی دفاع غزه و فلسطین نشان دادند .

 

راهپیمایی روز قدس در سومین حرم اهل بیت

 به گزارش شیرازه، راهپیمایی باشکوه روز قدس در شیراز همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان استانی از میدان پانزده خرداد آغاز شد.

 این راهپیمایی با حضور پرشور مردم، علما و روحانیون و جامعه دانشگاهی آغاز شده است. راهپیمایان با در دست گرفتن پلاکارهایی در حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین مسیر راهپیمایی را در حال طی کردن هستند.
 راهپیمایان روز جهانی قدس در شیراز با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
راهپیمایان شیرازی پرچم‌های سه‌رنگ کشورمان، فلسطین و لبنان را در دست دارند.
راهپیمایان همچنین شعارهایی همچون؛ «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و... سر می‌دهند.

 

 راهپیمایی روز قدس در اهواز/ حضور روزه دران اهوازی در گرمای 50 درجه

 

 به گزارش رهیاب ،دمای هوای اهواز نزدیک به 50درجه می باشد و مردم روزه دار اهوازی علی رغم این گرمای طاقت فرسا در حال حرکت به مست محل راهپیمایی هستند.

*به نظر می رسد ساخت آدمک در مراسم امسال رونق بسیار بیشتری نسبت به سال های گذشته دارد و مردم به صورت خودجوش و با ذوق و سلیقه خود اقدام به درست کردن آدمک هایی از مستکبرین غرب وجنایتکاران اسرائیلی شده اند که در پایان این راهپیمایی آن ها را به آتش خواهند زد.

*شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل مانند تمام راهپیمایی های برگزار شده از جمله شعارهای اصلی راهپیمایان اهوازی است.

*برخی از راهپیمایان با لباس محلی مردم عرب و بختیاری در این مراسم شرکت کرده و با زبان محلی بر روی برگه هایی شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی نوشته اند.

 

خروش مرگ بر اسرائیل مردم استان مرکزی در خیابانها طنین انداز شد

 به گزارش دیار آفتاب، در شهرستان های مختلف استان مرکزی از جمله اراک، خمین، ساوه، محلات، دلیجان و شازند و شهرها و روستاهای مختلف فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا به گوش می رسد. شهر معمار انقلاب و پیام رسان مظلومیت مردم فلسطین اینگونه است که مردمش برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی با همه توان در مقابل استکبار می ایستند و تا آخرین نفس و با همه توان خشم خود را از غاصبان قبله اول مسلمانان جهان ابراز می کنند.

 

مردم بوشهر خشم خودر ا از جنایات  هولناک رژیم صهیونیستی فریاد می‌کشند

 

 به گزارش "سپاس" ،راهپیمایان بوشهری پر صلابت تر از همیشه امسال نیز حرکت خود را از روبروی بانک صادرات مرکزی به سمت میدان قدس و سپس مصلی نماز جمعه شهر آغاز کرده اند.


مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس مملو از مردمی است که به عشق مردم مسلمان، مظلوم و بی دفاع غزه به خیابان آمده اند.

آنها با در داست داشتن پلاکاردهای گوناگون و با مضامینی همچون « مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا » و با دهان روز شعارهای مختلفی را در حمایت از مردم مظلوم غزه سر می دهند.

گروهای مختلف مردم از تمام قشرهای این شهر با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهای مختلف مسیر خود را به سمت مصلی نماز جمعه طی می کنند.

بوشهری ها امروز با وجود گرمای شدید همچون گذشته پر صلابت در میدان حاضر شده اندو با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» اتحاد و همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان داده و خشم و انزجار خود را از جنایات هولناک رژیم منحوس صهیونیستی فریاد می کشند.

 

دارالعباده رنگ نفرت از اسرائیل به خود گرفت

 

 به گزارش یزد رسا، مردم یزد از اقشار مختلف، ورزشکاران، جانبازان و معلولین، خردسالان و جمع کثیر بانوان نظر هر بیننده را به خود جلب می کند.

هر فرد کوچک و بزرگ پلاکاردها، آدمک ها و نماد های انزجار از اسرائیل غاصب در دست گرفته اند و منتظر تا با اولین ندا، شعار مرگ برا سرائیل، مرگ بر آمریکا، فلسطین پیروز است آمریکا نابود است را سر دهند.

 

راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در کردستان

 

 به گزارش کُردتودی، راهپیمایی روز جهانی قدس در کردستان همراه و همزمان با دیگر نقاط کشور شروع شد و روزه داران این استان بعد از حضور در راهپیمایی این روز در نماز دشمن شکن جمعه برای نشان دادن وحدت و همدلی خود شرکت می کنند.

 

حماسه حضور مردم ولایتمدار همدان در روز قدس

 

 

به گزارش  صبح الوند،،مردم روزه‌دار همدان از همان دقایق اولیه آغاز روز جهانی قدس، با حضور در مسیر از پیش تعیین شده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

 

 شهر همدان هم امروز خروشان بود. خیابانها پر بود از دلهایی که برای دین، آزادی، انسانیت و مظلومیت می تپید. امروز دیار هگمتانه هم حماسه بود. مثل همه ی ایرانیان؛ بلکه مثل همه ی جهانیان.

شور حضور مردم مومن و روزه دار دارالمجاهدین همدان در حمایت از مظلومان فلسطین ستودنی است.

مردم هگمتانه آمده بودند تا به جهانیان اثبات کنند که هیچ چیز حتی روزه داری 16 ساعته نیز نمی تواند آنها را از اطاعت از مقتدا و ولی فقیه در حمایت از خواهران و برادران مسلمان فلسطینی خود باز دارد.

حضور دختران 9 ساله ای که امسال و برای اولین بار روزه گرفته بودند نیز در راهپیمایی روز قدس دیدنی بود. در حالی که در اطلاعیه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ساعت راهپیمایی 11 صبح اعلام شده بود اما مردم قبل از ساعت مقرر در میدان امام خمینی (ره) شهر همدان تجمع کرده بودند و شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگر ملت ایران بود در حمایت از آرمان های خمینی کبیر و لبیک مجدد ملت به خواست رهبر انقلاب برای حضور در راهپیمایی روز قدس. حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی نیز جزء دیدنی های مراسم بود. 

همه آمده بودند، روحانیون، دانش آموزان، دانشجویان،ورزشکاران، بانوان و نظامیان همه و همه در کنار امام جمعه، استاندار و دیگر مسئولین ایستاده بودند و فریاد می زدند " امروز روز مرگ استکبار است، پیروزی اسلام آشکار است"، " امروز روز قدس و روز دین است، تجلی قدرت مسلمین است" شد آخرین جمعه ماه خدا، روز شکست قطعی امریکا".

راهپیمایان همدانی در خیابان دکتر شریعتی با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، « وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» و «هیهات منه‌الذله» پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

 

بام ایران یک صدا فریاد آزادی قدس سر داد

 

 به گزارش جهانبین نیوز، مردم مومن و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری با راهپیمایی در ۳۵ نقطه متمرکز این استان، بار دیگر انزجار خود را نسبت به سیاست‌های غیرانسانی و جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس فریاد زدند.


 خیابان‌های شهرکرد میزبان خیل عظیمی از جمعیت مشتاق راهپیمایان روز قدس بود. جمعیتی که همه برای حمایت فلسطین و مردم بی‎دفاع و بی پناه غزه گردهم آمده بودند.

مردم چهارمحال و بختیاری که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس، شهدای بسیاری را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند، امروز هم با همان شور و حال به خیابان‌ها آمده‌اند تا به استکبار جهانی ثابت کنند که این مردم، همان مردمی هستند که سال‌ها پیش انقلاب کردند و اکنون نیز حضور هیچ ظالمی را در دنیا برنمی‎تابند.


در این راهپیمایی مردم شریف و روزه‌دار شهرکرد با حضور در صحنه‌های راهپیمایی و سر دادن شعار حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه نشان دادند و به آمریکا و کشورهای غربی ثابت کردند که مردم ولایتمدار کشور برای همیشه پیرو خط رهبری و فرمایشات امام راحل هستند.

مردم غیور و شجاع شهرکردی با در دست داشتن پلاکاردهایی به حمایت از مردم فلسطین و نشان دادن تنفر و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیست با سر دادن شعارهای هماهنگ مسیر چهارراه بازار را به سمت چهارراه ولی عصر طی می‌کنند.

جمع زیادی از زنان و مردان با در دست داشتن پلاکاردهایی نظیر مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه ‌پرداختند.

راهپیمایی روز قدس در شهرکرد با رسیدن به محل مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد و سخنرانی غلامعلی حیدری معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور ختم می‎شود.

 

حضور حماسی مردم انقلابی دیار نصف جهان در راهپیمایی روز قدس

 

 به گزارش صاحب نیوز، مردم ولایتمدار و انقلابی اصفهان، از زن و مرد گرفته تا کودکان خرد سال و سالمند و از هر قشر و طبقه ای، در میدان امام حضور به هم رسانده اند تا فریاد مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

جنابات اخیر صهیونیست ها در غزه موجب شده تا جمعیت زیادی از مردم در این مراسم حاضر شوند و میدان امام اصفهان یکی از شلوغ ترین های روزهای خود را در طول مناسبت های انقلابی ۳۵ سال گذشته تجربه کند.

گروه های مختلف مردمی تلاش کرده اند با روش های مختلف، حضور خود را در این مراسم به نمایش بگذارند و در این میان جامعه ورزش که از ساعت نه و نیم صبح در ورزشگاه تختی گرد هم آمده بودند، با لباس های متحد الشکل، جلوه دیگری به این مراسم بخشیده اند.

 

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار در کهکلویه و بویر احمد

 

به گزارش صبح زاگرس، مردم غیور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد پا به پای ملت های آزاده دنیا در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با فریاد های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس، انزجار خود را از استکبار و دولت های مرتجع عرب نشان دادند.

مردم روزه دار کهگیلویه و بویراحمد آمده اند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با مشت های گره کرده به دنیای غرب و استکبار بفهمانند که مردم مظلوم فلسطین و غره تنها نیستند.

حضور بی نظیر مردم و عشایر غیور کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز قدس به گونه ای بود که باعث پخش مداوم تصاویر حضور آن ها از شبکه های مختلف رسانه ملی کشور شد.

از نکات قابل توجه در راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد می توان به حضور پرشور عشایر، زنان و کودکان اشاره کرد.

 

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ایلام 

 

 به گزارش ایلام بیدا،روزه داران ایلامی با حمل دست‌نوشته‌هایی که روی آن مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نوشته شده، آمادگی خود را برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه اعلام کرده‌اند.مردم پلاکارهایی از تصاویر شهدای غزه در دست گرفته و از چهاراه رسالت به سمت میدان کشوری در حال حرکت هستند.

همچنین ایستگاه‌های فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی فعالیت می‌کنند و صندوق‌هایی برای کمک به مردم غزه در مسیر راهپیمایان در نظر گرفته شده است.

پلاکاردهای کودکان مظلوم غزه میان راهپیمایان توزیع شده است و هر کدام از راهپیمایان با در دست داشتن عکس کودکی مسیر راهپیمایی را ادامه می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان،استاندار ایلام و بسیاری از مسئولین در بین مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس حضور یافته اند.

جمعیت مردم روزه دار اطراف مصلای ایلام را پر کرده است و عده زیادی از مردم به سمت مصلا در حرکت هستند.

جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس برای شرکت در خطبه های نماز جمعه در مصلای شهر ایلام حضور یافتند.
 
حیدر محقق مجری برنامه در مصلای شهر ایلام با بیان اینکه امروز هر رسانه موظف به انتشار و پوشش اخبار راهپیمایی است گفت:هر رسانه که این کار را انجام ندهد منافق است که این جمله با استقبال مردم مواجه شد و شهار"مرگ بر منافق"در مصلای شهر ایلام طنین انداز شد.
 
ماهواره ای نمادین که از پرچم اسرائیل و آمریکا بر آن نقش بسته شده بود،توسط مردم به آتش کشیده شد.
 
 
فریاد آذربایجان برای هبستگی و اتحاد با مسلمانان علیه رژیم قاتل اسرائیل
 
 

 به گزارش آناج،امروز یکبار دیگر مردم آذربایجان برای اعلام هم بستگی و اتحاد خود با دنیای اسلام علیه استکبار جهانی به خیابان ها ریختند و برای آزادی قبله خونین مسلمانان با دنیا هم صدا شدند.

امروز مردم تبریز به خیابان ها آمده اند، تا بگویند که اگر در غزه کودکان و زنان بیگناه را قتل عام می کنند، دنیا شاهد مرگ انسانیت است.

در بین جمعیت، کودکانی به چشم می خورد که برای آزادی و اعلام مظلومیت کودکان غزه امده اند، کودکان پا به پای بزرگترها، آمده اند تا حمایت خود را از جان های پاره پاره و خونین کودکان غزه اعلام کنند.

امروز ملت آذربایجان با جنبش و روحیه مقاومت خود یادآور غیرت و صلابت خود هستند و بار دیگر با حضور باشکوه خود انسانیت را به گوش اهریمن صفتان دنیا می رسانند..امروز تمام آزادگان آمده اند تا اعلام کنند که ای کسانی که مدعی حقوق بشرهستین و با چشم و گوش بسته خون می ریزید، حمایت مسلمانان محدود به مرز های جغرافیای نیست.

امروز ملت امده اند، تا خواستار نابودی این غده سرطانی اسرائیل که مخلل آسایش انسان هاست اعلام کنند. 

 

اجتماع کم نظیر مردم در جمعه ضد اسرائیلی رمضان/ موج خشم کرمانشاهی ها از کشتار در باریکه غم

 

 به گزاش مرصاد، اقشار مختلف مردم روزه دار کرمانشاه در گرمای ظهر آخرین جمعه رمضان با شعار های ضد صهیونیستی و آمریکایی خود با بصیرتی عمیق سردادن شعار علیه سران دست نشانده حکام برخی از کشورهای عربی را نیز فراموش نکرده اند.

آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل، آدمک های رابرت مرداک و شعار علیه صهیونیسم رسانه ای، آتش کشیدن ماکت دیش هایی که بر آنها نام صهیونیست رسانه ای نقش بسته بود از صحنه های دیدنی راهپیمایی امروز بود.

حضور پررنگ عشایر و بزرگان اقوام مختلف پیشاپیش صفوف مردم نشانی از وحدت ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام بود.

دانشجویان و دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردها و ماکت های دست ساز خویش، که نمودی روشن از عشق به اسلام و نفرت از کفار صهیونیسم بود نیز در این راهپیمایی حضور داشتند.

عکاسان و دوربین های خبری زیادی از خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب و مجازی راهپیمایی روز قدس در خیابانهای کرمانشاه را پوشش دادند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

 

 

 

,

به گزارش قم فردا، حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی امروز چشمگیر تر از سال های پیش است.

, قم فردا,

روحانیون و طلاب خارجی حضور گسترده ای در مسیرهای راهپیمایی دارند.

,

 یک فروند بالگرد بر فراز مسیرهای راهپیمایی برای پوشش خبری و تصویری این حماسه ملی در حال پرواز است.

,

وجود صندوق های کمک به مردم بی گناه غزه در مسیرهای راهپیمایی- حضور مسئولان لشگری و نظامی در خیل عظیم راهپیمایان مشهود است.

,

 شعار "هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام" در بین مردم طنین انداز است.

,

 پرچم اسرائیل و آمریکا در طول مسیر بارها به آتش کشیده شد.

,

 مردم در مسیرهای راهپیمایی با حمل آدمک های اوباما و نتانیاهو اعتراض خود را به جنایات مستکبرین نشان می دهند.

,

 قطعنامه پایانی راهپیمایی در حال قرائت است.

,

 از نکات جالب راهپیمایی امسال سر دادن شعار "سازش با آمریکا امکان پذیر نیست" توسط مردم بود.

,

 

,

 

,

حضور حماسی مردم زنجان در راهپیمایی روز قدس

, حضور حماسی مردم زنجان در راهپیمایی روز قدس, حضور حماسی مردم زنجان در راهپیمایی روز قدس,

 

,

 به گزارش موج رسا, اقشار مختلف مردم با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه در حال حرکت به سوی مصلی خاتم الانبیا هستند،راهپیمایان زنجانی شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» و ... سر می ‌دهند.

, موج رسا,

راهپیمایان زنجانی پرچم ‌هایی به رنگ کشورمان و همچنین پرچم کشورهای لبنان و سوریه را در دست دارند.

,

مردم خدا جو و روزه ‌دار زنجان در حین برگزاری راهپیمایی روز قدس کمک‌ های نقدی و غیر نقدی خود را در شعبات مستقر به کمیته امداد در مسیرهای راهپیمایی به ایتام و نیازمندان و همچنین مردم مظلوم فلسطین اهدا می ‌کنند، همچنین کمک های غیر نقدی مردم از جمله دارو نیز از سوی مسئولان مربوطه جمع آوری می شود.

,

 

,

فریاد روزه دارن گلستانی بر سر جلادان صهیونیست/نقش کودکان غره بر تار و پود نگارستان ایران

, فریاد روزه دارن گلستانی بر سر جلادان صهیونیست/نقش کودکان غره بر تار و پود نگارستان ایران, فریاد روزه دارن گلستانی بر سر جلادان صهیونیست/نقش کودکان غره بر تار و پود نگارستان ایران, فریاد روزه دارن گلستانی بر سر جلادان صهیونیست/نقش کودکان غره بر تار و پود نگارستان ایران,

 

,

 به گزارش گلستان ما،مردم گلستان اعم از زن و مرد ، کودک و پیر ، جوانان و نوجوان ، دختر و پسر ، مادر و کودک ، پیرمرد و پیر زن آمده اند تا به مردم غزه بگویند که تنها نیستند و همواره از آنها دفاع می کنند و پیامشان به جلادان کودک کش رژیم صهیونیستی اینست که دست از نسل کشی بردارید که خداوند با ظالمان تسویه حساب بدی خواهد کرد.

,  , به گزارش , گلستان ما,

مشت های گره کرده مردم گلستان نشان می دهد که پیام این حماسه و نامگذاری این روز بزرگ توسط امام راحل (ره) از طرف مردم درک شده و امروز همه آمده اند تا این روز اسلامی را پاس بدارند.

,

خیابان منتهی به میدان شهرداری ، چهارراه میدان و مصلی جدید شهر گرگان مملو از جمعیت مشتاق است که با بنرها و پلاکاردهایی جنایات اسرائیل در حق مردم غزه را محکوم کرده اند .

,

همچنین مسئولین استانی هم به خیابانها آمده اند تا همگام با مردم ندای مظلومیت مردم فلسطین و غزه و جنایات اسراییل را فریاد بزنند .

,

 

,

  راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل با فریاد مرگ بر اسرائیل طنین انداز شد

,   راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل با فریاد مرگ بر اسرائیل طنین انداز شد,   راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل با فریاد مرگ بر اسرائیل طنین انداز شد,

به گزارش سبلانه، راهپیمایان که اغلب آن ها جوانان و نوجوانان هستند با شعارهای "مرگ بر اسراییل"، "مرگ برآمریکا"،"فلسطین پیروز است"، "صهیونیسم نابود است" حمایت خود را از ملت مظلوم  و بی دفاع فلسطین اعلام می کنند.

, سبلانه,

در مرکز استان اردبیل راهپیمایان در حالی که خشم و فریاد خود را بر سر استکبار جهانی فرو می ریزند از دو مسیر ایستگاه سرعین(آقایان) و میدان شریعتی(خانم ها) به سمت میدان مصلی اردبیل درحال حرکت هستند.

,

راهپیمایی روز قدس در شهر اردبیل از ساعت 10:30 صبح امروز آغاز شد؛ این راهپیمایی با شکوه در تمام مناطق استان به میعادگاه‌های نماز جمعه ختم خواهد شد.

,

سخنران امروز روز قدس در اردبیل علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس است.

,

 

,
فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» در سراسر استان سمنان طنین انداز شد 
 
 به گزارش مرآت، روزه داران سمنانی با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه نشان دادند .

مردم ولایت مدار استان با گام هایی استوار ضمن پاسداشت فرمان امام خمینی مبنی بر راهپیمایی درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان ،حمایت قاطع خود را از مردم بی دفاع غزه و فلسطین نشان دادند .

 

راهپیمایی روز قدس در سومین حرم اهل بیت

 به گزارش شیرازه، راهپیمایی باشکوه روز قدس در شیراز همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان استانی از میدان پانزده خرداد آغاز شد.

 این راهپیمایی با حضور پرشور مردم، علما و روحانیون و جامعه دانشگاهی آغاز شده است. راهپیمایان با در دست گرفتن پلاکارهایی در حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین مسیر راهپیمایی را در حال طی کردن هستند.
 راهپیمایان روز جهانی قدس در شیراز با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
راهپیمایان شیرازی پرچم‌های سه‌رنگ کشورمان، فلسطین و لبنان را در دست دارند.
راهپیمایان همچنین شعارهایی همچون؛ «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و... سر می‌دهند.

 

 راهپیمایی روز قدس در اهواز/ حضور روزه دران اهوازی در گرمای 50 درجه

 

 به گزارش رهیاب ،دمای هوای اهواز نزدیک به 50درجه می باشد و مردم روزه دار اهوازی علی رغم این گرمای طاقت فرسا در حال حرکت به مست محل راهپیمایی هستند.

*به نظر می رسد ساخت آدمک در مراسم امسال رونق بسیار بیشتری نسبت به سال های گذشته دارد و مردم به صورت خودجوش و با ذوق و سلیقه خود اقدام به درست کردن آدمک هایی از مستکبرین غرب وجنایتکاران اسرائیلی شده اند که در پایان این راهپیمایی آن ها را به آتش خواهند زد.

*شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل مانند تمام راهپیمایی های برگزار شده از جمله شعارهای اصلی راهپیمایان اهوازی است.

*برخی از راهپیمایان با لباس محلی مردم عرب و بختیاری در این مراسم شرکت کرده و با زبان محلی بر روی برگه هایی شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی نوشته اند.

 

خروش مرگ بر اسرائیل مردم استان مرکزی در خیابانها طنین انداز شد

 به گزارش دیار آفتاب، در شهرستان های مختلف استان مرکزی از جمله اراک، خمین، ساوه، محلات، دلیجان و شازند و شهرها و روستاهای مختلف فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا به گوش می رسد. شهر معمار انقلاب و پیام رسان مظلومیت مردم فلسطین اینگونه است که مردمش برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی با همه توان در مقابل استکبار می ایستند و تا آخرین نفس و با همه توان خشم خود را از غاصبان قبله اول مسلمانان جهان ابراز می کنند.

 

مردم بوشهر خشم خودر ا از جنایات  هولناک رژیم صهیونیستی فریاد می‌کشند

 

 به گزارش "سپاس" ،راهپیمایان بوشهری پر صلابت تر از همیشه امسال نیز حرکت خود را از روبروی بانک صادرات مرکزی به سمت میدان قدس و سپس مصلی نماز جمعه شهر آغاز کرده اند.


مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس مملو از مردمی است که به عشق مردم مسلمان، مظلوم و بی دفاع غزه به خیابان آمده اند.

آنها با در داست داشتن پلاکاردهای گوناگون و با مضامینی همچون « مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا » و با دهان روز شعارهای مختلفی را در حمایت از مردم مظلوم غزه سر می دهند.

گروهای مختلف مردم از تمام قشرهای این شهر با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهای مختلف مسیر خود را به سمت مصلی نماز جمعه طی می کنند.

بوشهری ها امروز با وجود گرمای شدید همچون گذشته پر صلابت در میدان حاضر شده اندو با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» اتحاد و همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان داده و خشم و انزجار خود را از جنایات هولناک رژیم منحوس صهیونیستی فریاد می کشند.

 

دارالعباده رنگ نفرت از اسرائیل به خود گرفت

 

 به گزارش یزد رسا، مردم یزد از اقشار مختلف، ورزشکاران، جانبازان و معلولین، خردسالان و جمع کثیر بانوان نظر هر بیننده را به خود جلب می کند.

هر فرد کوچک و بزرگ پلاکاردها، آدمک ها و نماد های انزجار از اسرائیل غاصب در دست گرفته اند و منتظر تا با اولین ندا، شعار مرگ برا سرائیل، مرگ بر آمریکا، فلسطین پیروز است آمریکا نابود است را سر دهند.

 

راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در کردستان

 

 به گزارش کُردتودی، راهپیمایی روز جهانی قدس در کردستان همراه و همزمان با دیگر نقاط کشور شروع شد و روزه داران این استان بعد از حضور در راهپیمایی این روز در نماز دشمن شکن جمعه برای نشان دادن وحدت و همدلی خود شرکت می کنند.

 

حماسه حضور مردم ولایتمدار همدان در روز قدس

 

 

به گزارش  صبح الوند،،مردم روزه‌دار همدان از همان دقایق اولیه آغاز روز جهانی قدس، با حضور در مسیر از پیش تعیین شده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

 

 شهر همدان هم امروز خروشان بود. خیابانها پر بود از دلهایی که برای دین، آزادی، انسانیت و مظلومیت می تپید. امروز دیار هگمتانه هم حماسه بود. مثل همه ی ایرانیان؛ بلکه مثل همه ی جهانیان.

شور حضور مردم مومن و روزه دار دارالمجاهدین همدان در حمایت از مظلومان فلسطین ستودنی است.

مردم هگمتانه آمده بودند تا به جهانیان اثبات کنند که هیچ چیز حتی روزه داری 16 ساعته نیز نمی تواند آنها را از اطاعت از مقتدا و ولی فقیه در حمایت از خواهران و برادران مسلمان فلسطینی خود باز دارد.

حضور دختران 9 ساله ای که امسال و برای اولین بار روزه گرفته بودند نیز در راهپیمایی روز قدس دیدنی بود. در حالی که در اطلاعیه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ساعت راهپیمایی 11 صبح اعلام شده بود اما مردم قبل از ساعت مقرر در میدان امام خمینی (ره) شهر همدان تجمع کرده بودند و شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگر ملت ایران بود در حمایت از آرمان های خمینی کبیر و لبیک مجدد ملت به خواست رهبر انقلاب برای حضور در راهپیمایی روز قدس. حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی نیز جزء دیدنی های مراسم بود. 

همه آمده بودند، روحانیون، دانش آموزان، دانشجویان،ورزشکاران، بانوان و نظامیان همه و همه در کنار امام جمعه، استاندار و دیگر مسئولین ایستاده بودند و فریاد می زدند " امروز روز مرگ استکبار است، پیروزی اسلام آشکار است"، " امروز روز قدس و روز دین است، تجلی قدرت مسلمین است" شد آخرین جمعه ماه خدا، روز شکست قطعی امریکا".

راهپیمایان همدانی در خیابان دکتر شریعتی با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، « وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» و «هیهات منه‌الذله» پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

 

بام ایران یک صدا فریاد آزادی قدس سر داد

 

 به گزارش جهانبین نیوز، مردم مومن و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری با راهپیمایی در ۳۵ نقطه متمرکز این استان، بار دیگر انزجار خود را نسبت به سیاست‌های غیرانسانی و جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس فریاد زدند.


 خیابان‌های شهرکرد میزبان خیل عظیمی از جمعیت مشتاق راهپیمایان روز قدس بود. جمعیتی که همه برای حمایت فلسطین و مردم بی‎دفاع و بی پناه غزه گردهم آمده بودند.

مردم چهارمحال و بختیاری که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس، شهدای بسیاری را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند، امروز هم با همان شور و حال به خیابان‌ها آمده‌اند تا به استکبار جهانی ثابت کنند که این مردم، همان مردمی هستند که سال‌ها پیش انقلاب کردند و اکنون نیز حضور هیچ ظالمی را در دنیا برنمی‎تابند.


در این راهپیمایی مردم شریف و روزه‌دار شهرکرد با حضور در صحنه‌های راهپیمایی و سر دادن شعار حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه نشان دادند و به آمریکا و کشورهای غربی ثابت کردند که مردم ولایتمدار کشور برای همیشه پیرو خط رهبری و فرمایشات امام راحل هستند.

مردم غیور و شجاع شهرکردی با در دست داشتن پلاکاردهایی به حمایت از مردم فلسطین و نشان دادن تنفر و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیست با سر دادن شعارهای هماهنگ مسیر چهارراه بازار را به سمت چهارراه ولی عصر طی می‌کنند.

جمع زیادی از زنان و مردان با در دست داشتن پلاکاردهایی نظیر مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه ‌پرداختند.

راهپیمایی روز قدس در شهرکرد با رسیدن به محل مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد و سخنرانی غلامعلی حیدری معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور ختم می‎شود.

 

حضور حماسی مردم انقلابی دیار نصف جهان در راهپیمایی روز قدس

 

 به گزارش صاحب نیوز، مردم ولایتمدار و انقلابی اصفهان، از زن و مرد گرفته تا کودکان خرد سال و سالمند و از هر قشر و طبقه ای، در میدان امام حضور به هم رسانده اند تا فریاد مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

جنابات اخیر صهیونیست ها در غزه موجب شده تا جمعیت زیادی از مردم در این مراسم حاضر شوند و میدان امام اصفهان یکی از شلوغ ترین های روزهای خود را در طول مناسبت های انقلابی ۳۵ سال گذشته تجربه کند.

گروه های مختلف مردمی تلاش کرده اند با روش های مختلف، حضور خود را در این مراسم به نمایش بگذارند و در این میان جامعه ورزش که از ساعت نه و نیم صبح در ورزشگاه تختی گرد هم آمده بودند، با لباس های متحد الشکل، جلوه دیگری به این مراسم بخشیده اند.

 

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار در کهکلویه و بویر احمد

 

به گزارش صبح زاگرس، مردم غیور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد پا به پای ملت های آزاده دنیا در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با فریاد های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس، انزجار خود را از استکبار و دولت های مرتجع عرب نشان دادند.

مردم روزه دار کهگیلویه و بویراحمد آمده اند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با مشت های گره کرده به دنیای غرب و استکبار بفهمانند که مردم مظلوم فلسطین و غره تنها نیستند.

حضور بی نظیر مردم و عشایر غیور کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز قدس به گونه ای بود که باعث پخش مداوم تصاویر حضور آن ها از شبکه های مختلف رسانه ملی کشور شد.

از نکات قابل توجه در راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد می توان به حضور پرشور عشایر، زنان و کودکان اشاره کرد.

 

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ایلام 

 

 به گزارش ایلام بیدا،روزه داران ایلامی با حمل دست‌نوشته‌هایی که روی آن مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نوشته شده، آمادگی خود را برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه اعلام کرده‌اند.مردم پلاکارهایی از تصاویر شهدای غزه در دست گرفته و از چهاراه رسالت به سمت میدان کشوری در حال حرکت هستند.

همچنین ایستگاه‌های فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی فعالیت می‌کنند و صندوق‌هایی برای کمک به مردم غزه در مسیر راهپیمایان در نظر گرفته شده است.

پلاکاردهای کودکان مظلوم غزه میان راهپیمایان توزیع شده است و هر کدام از راهپیمایان با در دست داشتن عکس کودکی مسیر راهپیمایی را ادامه می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان،استاندار ایلام و بسیاری از مسئولین در بین مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس حضور یافته اند.

جمعیت مردم روزه دار اطراف مصلای ایلام را پر کرده است و عده زیادی از مردم به سمت مصلا در حرکت هستند.

جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس برای شرکت در خطبه های نماز جمعه در مصلای شهر ایلام حضور یافتند.
 
حیدر محقق مجری برنامه در مصلای شهر ایلام با بیان اینکه امروز هر رسانه موظف به انتشار و پوشش اخبار راهپیمایی است گفت:هر رسانه که این کار را انجام ندهد منافق است که این جمله با استقبال مردم مواجه شد و شهار"مرگ بر منافق"در مصلای شهر ایلام طنین انداز شد.
 
ماهواره ای نمادین که از پرچم اسرائیل و آمریکا بر آن نقش بسته شده بود،توسط مردم به آتش کشیده شد.
 
 
فریاد آذربایجان برای هبستگی و اتحاد با مسلمانان علیه رژیم قاتل اسرائیل
 
 

 به گزارش آناج،امروز یکبار دیگر مردم آذربایجان برای اعلام هم بستگی و اتحاد خود با دنیای اسلام علیه استکبار جهانی به خیابان ها ریختند و برای آزادی قبله خونین مسلمانان با دنیا هم صدا شدند.

امروز مردم تبریز به خیابان ها آمده اند، تا بگویند که اگر در غزه کودکان و زنان بیگناه را قتل عام می کنند، دنیا شاهد مرگ انسانیت است.

در بین جمعیت، کودکانی به چشم می خورد که برای آزادی و اعلام مظلومیت کودکان غزه امده اند، کودکان پا به پای بزرگترها، آمده اند تا حمایت خود را از جان های پاره پاره و خونین کودکان غزه اعلام کنند.

امروز ملت آذربایجان با جنبش و روحیه مقاومت خود یادآور غیرت و صلابت خود هستند و بار دیگر با حضور باشکوه خود انسانیت را به گوش اهریمن صفتان دنیا می رسانند..امروز تمام آزادگان آمده اند تا اعلام کنند که ای کسانی که مدعی حقوق بشرهستین و با چشم و گوش بسته خون می ریزید، حمایت مسلمانان محدود به مرز های جغرافیای نیست.

امروز ملت امده اند، تا خواستار نابودی این غده سرطانی اسرائیل که مخلل آسایش انسان هاست اعلام کنند. 

 

اجتماع کم نظیر مردم در جمعه ضد اسرائیلی رمضان/ موج خشم کرمانشاهی ها از کشتار در باریکه غم

 

 به گزاش مرصاد، اقشار مختلف مردم روزه دار کرمانشاه در گرمای ظهر آخرین جمعه رمضان با شعار های ضد صهیونیستی و آمریکایی خود با بصیرتی عمیق سردادن شعار علیه سران دست نشانده حکام برخی از کشورهای عربی را نیز فراموش نکرده اند.

آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل، آدمک های رابرت مرداک و شعار علیه صهیونیسم رسانه ای، آتش کشیدن ماکت دیش هایی که بر آنها نام صهیونیست رسانه ای نقش بسته بود از صحنه های دیدنی راهپیمایی امروز بود.

حضور پررنگ عشایر و بزرگان اقوام مختلف پیشاپیش صفوف مردم نشانی از وحدت ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام بود.

دانشجویان و دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردها و ماکت های دست ساز خویش، که نمودی روشن از عشق به اسلام و نفرت از کفار صهیونیسم بود نیز در این راهپیمایی حضور داشتند.

عکاسان و دوربین های خبری زیادی از خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب و مجازی راهپیمایی روز قدس در خیابانهای کرمانشاه را پوشش دادند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
,
فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» در سراسر استان سمنان طنین انداز شد 
 
 به گزارش مرآت، روزه داران سمنانی با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه نشان دادند .

مردم ولایت مدار استان با گام هایی استوار ضمن پاسداشت فرمان امام خمینی مبنی بر راهپیمایی درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان ،حمایت قاطع خود را از مردم بی دفاع غزه و فلسطین نشان دادند .

 

راهپیمایی روز قدس در سومین حرم اهل بیت

 به گزارش شیرازه، راهپیمایی باشکوه روز قدس در شیراز همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان استانی از میدان پانزده خرداد آغاز شد.

 این راهپیمایی با حضور پرشور مردم، علما و روحانیون و جامعه دانشگاهی آغاز شده است. راهپیمایان با در دست گرفتن پلاکارهایی در حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین مسیر راهپیمایی را در حال طی کردن هستند.
 راهپیمایان روز جهانی قدس در شیراز با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
راهپیمایان شیرازی پرچم‌های سه‌رنگ کشورمان، فلسطین و لبنان را در دست دارند.
راهپیمایان همچنین شعارهایی همچون؛ «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و... سر می‌دهند.

 

 راهپیمایی روز قدس در اهواز/ حضور روزه دران اهوازی در گرمای 50 درجه

 

 به گزارش رهیاب ،دمای هوای اهواز نزدیک به 50درجه می باشد و مردم روزه دار اهوازی علی رغم این گرمای طاقت فرسا در حال حرکت به مست محل راهپیمایی هستند.

*به نظر می رسد ساخت آدمک در مراسم امسال رونق بسیار بیشتری نسبت به سال های گذشته دارد و مردم به صورت خودجوش و با ذوق و سلیقه خود اقدام به درست کردن آدمک هایی از مستکبرین غرب وجنایتکاران اسرائیلی شده اند که در پایان این راهپیمایی آن ها را به آتش خواهند زد.

*شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل مانند تمام راهپیمایی های برگزار شده از جمله شعارهای اصلی راهپیمایان اهوازی است.

*برخی از راهپیمایان با لباس محلی مردم عرب و بختیاری در این مراسم شرکت کرده و با زبان محلی بر روی برگه هایی شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی نوشته اند.

 

خروش مرگ بر اسرائیل مردم استان مرکزی در خیابانها طنین انداز شد

 به گزارش دیار آفتاب، در شهرستان های مختلف استان مرکزی از جمله اراک، خمین، ساوه، محلات، دلیجان و شازند و شهرها و روستاهای مختلف فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا به گوش می رسد. شهر معمار انقلاب و پیام رسان مظلومیت مردم فلسطین اینگونه است که مردمش برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی با همه توان در مقابل استکبار می ایستند و تا آخرین نفس و با همه توان خشم خود را از غاصبان قبله اول مسلمانان جهان ابراز می کنند.

 

مردم بوشهر خشم خودر ا از جنایات  هولناک رژیم صهیونیستی فریاد می‌کشند

 

 به گزارش "سپاس" ،راهپیمایان بوشهری پر صلابت تر از همیشه امسال نیز حرکت خود را از روبروی بانک صادرات مرکزی به سمت میدان قدس و سپس مصلی نماز جمعه شهر آغاز کرده اند.


مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس مملو از مردمی است که به عشق مردم مسلمان، مظلوم و بی دفاع غزه به خیابان آمده اند.

آنها با در داست داشتن پلاکاردهای گوناگون و با مضامینی همچون « مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا » و با دهان روز شعارهای مختلفی را در حمایت از مردم مظلوم غزه سر می دهند.

گروهای مختلف مردم از تمام قشرهای این شهر با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهای مختلف مسیر خود را به سمت مصلی نماز جمعه طی می کنند.

بوشهری ها امروز با وجود گرمای شدید همچون گذشته پر صلابت در میدان حاضر شده اندو با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» اتحاد و همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان داده و خشم و انزجار خود را از جنایات هولناک رژیم منحوس صهیونیستی فریاد می کشند.

 

دارالعباده رنگ نفرت از اسرائیل به خود گرفت

 

 به گزارش یزد رسا، مردم یزد از اقشار مختلف، ورزشکاران، جانبازان و معلولین، خردسالان و جمع کثیر بانوان نظر هر بیننده را به خود جلب می کند.

هر فرد کوچک و بزرگ پلاکاردها، آدمک ها و نماد های انزجار از اسرائیل غاصب در دست گرفته اند و منتظر تا با اولین ندا، شعار مرگ برا سرائیل، مرگ بر آمریکا، فلسطین پیروز است آمریکا نابود است را سر دهند.

 

راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در کردستان

 

 به گزارش کُردتودی، راهپیمایی روز جهانی قدس در کردستان همراه و همزمان با دیگر نقاط کشور شروع شد و روزه داران این استان بعد از حضور در راهپیمایی این روز در نماز دشمن شکن جمعه برای نشان دادن وحدت و همدلی خود شرکت می کنند.

 

حماسه حضور مردم ولایتمدار همدان در روز قدس

 

 

به گزارش  صبح الوند،،مردم روزه‌دار همدان از همان دقایق اولیه آغاز روز جهانی قدس، با حضور در مسیر از پیش تعیین شده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

 

 شهر همدان هم امروز خروشان بود. خیابانها پر بود از دلهایی که برای دین، آزادی، انسانیت و مظلومیت می تپید. امروز دیار هگمتانه هم حماسه بود. مثل همه ی ایرانیان؛ بلکه مثل همه ی جهانیان.

شور حضور مردم مومن و روزه دار دارالمجاهدین همدان در حمایت از مظلومان فلسطین ستودنی است.

مردم هگمتانه آمده بودند تا به جهانیان اثبات کنند که هیچ چیز حتی روزه داری 16 ساعته نیز نمی تواند آنها را از اطاعت از مقتدا و ولی فقیه در حمایت از خواهران و برادران مسلمان فلسطینی خود باز دارد.

حضور دختران 9 ساله ای که امسال و برای اولین بار روزه گرفته بودند نیز در راهپیمایی روز قدس دیدنی بود. در حالی که در اطلاعیه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ساعت راهپیمایی 11 صبح اعلام شده بود اما مردم قبل از ساعت مقرر در میدان امام خمینی (ره) شهر همدان تجمع کرده بودند و شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگر ملت ایران بود در حمایت از آرمان های خمینی کبیر و لبیک مجدد ملت به خواست رهبر انقلاب برای حضور در راهپیمایی روز قدس. حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی نیز جزء دیدنی های مراسم بود. 

همه آمده بودند، روحانیون، دانش آموزان، دانشجویان،ورزشکاران، بانوان و نظامیان همه و همه در کنار امام جمعه، استاندار و دیگر مسئولین ایستاده بودند و فریاد می زدند " امروز روز مرگ استکبار است، پیروزی اسلام آشکار است"، " امروز روز قدس و روز دین است، تجلی قدرت مسلمین است" شد آخرین جمعه ماه خدا، روز شکست قطعی امریکا".

راهپیمایان همدانی در خیابان دکتر شریعتی با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، « وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» و «هیهات منه‌الذله» پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

 

بام ایران یک صدا فریاد آزادی قدس سر داد

 

 به گزارش جهانبین نیوز، مردم مومن و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری با راهپیمایی در ۳۵ نقطه متمرکز این استان، بار دیگر انزجار خود را نسبت به سیاست‌های غیرانسانی و جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس فریاد زدند.


 خیابان‌های شهرکرد میزبان خیل عظیمی از جمعیت مشتاق راهپیمایان روز قدس بود. جمعیتی که همه برای حمایت فلسطین و مردم بی‎دفاع و بی پناه غزه گردهم آمده بودند.

مردم چهارمحال و بختیاری که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس، شهدای بسیاری را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند، امروز هم با همان شور و حال به خیابان‌ها آمده‌اند تا به استکبار جهانی ثابت کنند که این مردم، همان مردمی هستند که سال‌ها پیش انقلاب کردند و اکنون نیز حضور هیچ ظالمی را در دنیا برنمی‎تابند.


در این راهپیمایی مردم شریف و روزه‌دار شهرکرد با حضور در صحنه‌های راهپیمایی و سر دادن شعار حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه نشان دادند و به آمریکا و کشورهای غربی ثابت کردند که مردم ولایتمدار کشور برای همیشه پیرو خط رهبری و فرمایشات امام راحل هستند.

مردم غیور و شجاع شهرکردی با در دست داشتن پلاکاردهایی به حمایت از مردم فلسطین و نشان دادن تنفر و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیست با سر دادن شعارهای هماهنگ مسیر چهارراه بازار را به سمت چهارراه ولی عصر طی می‌کنند.

جمع زیادی از زنان و مردان با در دست داشتن پلاکاردهایی نظیر مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه ‌پرداختند.

راهپیمایی روز قدس در شهرکرد با رسیدن به محل مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد و سخنرانی غلامعلی حیدری معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور ختم می‎شود.

 

حضور حماسی مردم انقلابی دیار نصف جهان در راهپیمایی روز قدس

 

 به گزارش صاحب نیوز، مردم ولایتمدار و انقلابی اصفهان، از زن و مرد گرفته تا کودکان خرد سال و سالمند و از هر قشر و طبقه ای، در میدان امام حضور به هم رسانده اند تا فریاد مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

جنابات اخیر صهیونیست ها در غزه موجب شده تا جمعیت زیادی از مردم در این مراسم حاضر شوند و میدان امام اصفهان یکی از شلوغ ترین های روزهای خود را در طول مناسبت های انقلابی ۳۵ سال گذشته تجربه کند.

گروه های مختلف مردمی تلاش کرده اند با روش های مختلف، حضور خود را در این مراسم به نمایش بگذارند و در این میان جامعه ورزش که از ساعت نه و نیم صبح در ورزشگاه تختی گرد هم آمده بودند، با لباس های متحد الشکل، جلوه دیگری به این مراسم بخشیده اند.

 

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار در کهکلویه و بویر احمد

 

به گزارش صبح زاگرس، مردم غیور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد پا به پای ملت های آزاده دنیا در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با فریاد های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس، انزجار خود را از استکبار و دولت های مرتجع عرب نشان دادند.

مردم روزه دار کهگیلویه و بویراحمد آمده اند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با مشت های گره کرده به دنیای غرب و استکبار بفهمانند که مردم مظلوم فلسطین و غره تنها نیستند.

حضور بی نظیر مردم و عشایر غیور کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز قدس به گونه ای بود که باعث پخش مداوم تصاویر حضور آن ها از شبکه های مختلف رسانه ملی کشور شد.

از نکات قابل توجه در راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد می توان به حضور پرشور عشایر، زنان و کودکان اشاره کرد.

 

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ایلام 

 

 به گزارش ایلام بیدا،روزه داران ایلامی با حمل دست‌نوشته‌هایی که روی آن مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نوشته شده، آمادگی خود را برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه اعلام کرده‌اند.مردم پلاکارهایی از تصاویر شهدای غزه در دست گرفته و از چهاراه رسالت به سمت میدان کشوری در حال حرکت هستند.

همچنین ایستگاه‌های فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی فعالیت می‌کنند و صندوق‌هایی برای کمک به مردم غزه در مسیر راهپیمایان در نظر گرفته شده است.

پلاکاردهای کودکان مظلوم غزه میان راهپیمایان توزیع شده است و هر کدام از راهپیمایان با در دست داشتن عکس کودکی مسیر راهپیمایی را ادامه می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان،استاندار ایلام و بسیاری از مسئولین در بین مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس حضور یافته اند.

جمعیت مردم روزه دار اطراف مصلای ایلام را پر کرده است و عده زیادی از مردم به سمت مصلا در حرکت هستند.

جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس برای شرکت در خطبه های نماز جمعه در مصلای شهر ایلام حضور یافتند.
 
حیدر محقق مجری برنامه در مصلای شهر ایلام با بیان اینکه امروز هر رسانه موظف به انتشار و پوشش اخبار راهپیمایی است گفت:هر رسانه که این کار را انجام ندهد منافق است که این جمله با استقبال مردم مواجه شد و شهار"مرگ بر منافق"در مصلای شهر ایلام طنین انداز شد.
 
ماهواره ای نمادین که از پرچم اسرائیل و آمریکا بر آن نقش بسته شده بود،توسط مردم به آتش کشیده شد.
 
 
فریاد آذربایجان برای هبستگی و اتحاد با مسلمانان علیه رژیم قاتل اسرائیل
 
 

 به گزارش آناج،امروز یکبار دیگر مردم آذربایجان برای اعلام هم بستگی و اتحاد خود با دنیای اسلام علیه استکبار جهانی به خیابان ها ریختند و برای آزادی قبله خونین مسلمانان با دنیا هم صدا شدند.

امروز مردم تبریز به خیابان ها آمده اند، تا بگویند که اگر در غزه کودکان و زنان بیگناه را قتل عام می کنند، دنیا شاهد مرگ انسانیت است.

در بین جمعیت، کودکانی به چشم می خورد که برای آزادی و اعلام مظلومیت کودکان غزه امده اند، کودکان پا به پای بزرگترها، آمده اند تا حمایت خود را از جان های پاره پاره و خونین کودکان غزه اعلام کنند.

امروز ملت آذربایجان با جنبش و روحیه مقاومت خود یادآور غیرت و صلابت خود هستند و بار دیگر با حضور باشکوه خود انسانیت را به گوش اهریمن صفتان دنیا می رسانند..امروز تمام آزادگان آمده اند تا اعلام کنند که ای کسانی که مدعی حقوق بشرهستین و با چشم و گوش بسته خون می ریزید، حمایت مسلمانان محدود به مرز های جغرافیای نیست.

امروز ملت امده اند، تا خواستار نابودی این غده سرطانی اسرائیل که مخلل آسایش انسان هاست اعلام کنند. 

 

اجتماع کم نظیر مردم در جمعه ضد اسرائیلی رمضان/ موج خشم کرمانشاهی ها از کشتار در باریکه غم

 

 به گزاش مرصاد، اقشار مختلف مردم روزه دار کرمانشاه در گرمای ظهر آخرین جمعه رمضان با شعار های ضد صهیونیستی و آمریکایی خود با بصیرتی عمیق سردادن شعار علیه سران دست نشانده حکام برخی از کشورهای عربی را نیز فراموش نکرده اند.

آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل، آدمک های رابرت مرداک و شعار علیه صهیونیسم رسانه ای، آتش کشیدن ماکت دیش هایی که بر آنها نام صهیونیست رسانه ای نقش بسته بود از صحنه های دیدنی راهپیمایی امروز بود.

حضور پررنگ عشایر و بزرگان اقوام مختلف پیشاپیش صفوف مردم نشانی از وحدت ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام بود.

دانشجویان و دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردها و ماکت های دست ساز خویش، که نمودی روشن از عشق به اسلام و نفرت از کفار صهیونیسم بود نیز در این راهپیمایی حضور داشتند.

عکاسان و دوربین های خبری زیادی از خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب و مجازی راهپیمایی روز قدس در خیابانهای کرمانشاه را پوشش دادند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
,
فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» در سراسر استان سمنان طنین انداز شد 
, فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» در سراسر استان سمنان طنین انداز شد , فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» در سراسر استان سمنان طنین انداز شد ,
 
,
 به گزارش مرآت، روزه داران سمنانی با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه نشان دادند .
, مرآت,

مردم ولایت مدار استان با گام هایی استوار ضمن پاسداشت فرمان امام خمینی مبنی بر راهپیمایی درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان ،حمایت قاطع خود را از مردم بی دفاع غزه و فلسطین نشان دادند .

 

راهپیمایی روز قدس در سومین حرم اهل بیت

 به گزارش شیرازه، راهپیمایی باشکوه روز قدس در شیراز همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان استانی از میدان پانزده خرداد آغاز شد.

 این راهپیمایی با حضور پرشور مردم، علما و روحانیون و جامعه دانشگاهی آغاز شده است. راهپیمایان با در دست گرفتن پلاکارهایی در حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین مسیر راهپیمایی را در حال طی کردن هستند.
 راهپیمایان روز جهانی قدس در شیراز با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
راهپیمایان شیرازی پرچم‌های سه‌رنگ کشورمان، فلسطین و لبنان را در دست دارند.
راهپیمایان همچنین شعارهایی همچون؛ «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و... سر می‌دهند.

 

 راهپیمایی روز قدس در اهواز/ حضور روزه دران اهوازی در گرمای 50 درجه

 

 به گزارش رهیاب ،دمای هوای اهواز نزدیک به 50درجه می باشد و مردم روزه دار اهوازی علی رغم این گرمای طاقت فرسا در حال حرکت به مست محل راهپیمایی هستند.

*به نظر می رسد ساخت آدمک در مراسم امسال رونق بسیار بیشتری نسبت به سال های گذشته دارد و مردم به صورت خودجوش و با ذوق و سلیقه خود اقدام به درست کردن آدمک هایی از مستکبرین غرب وجنایتکاران اسرائیلی شده اند که در پایان این راهپیمایی آن ها را به آتش خواهند زد.

*شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل مانند تمام راهپیمایی های برگزار شده از جمله شعارهای اصلی راهپیمایان اهوازی است.

*برخی از راهپیمایان با لباس محلی مردم عرب و بختیاری در این مراسم شرکت کرده و با زبان محلی بر روی برگه هایی شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی نوشته اند.

 

خروش مرگ بر اسرائیل مردم استان مرکزی در خیابانها طنین انداز شد

 به گزارش دیار آفتاب، در شهرستان های مختلف استان مرکزی از جمله اراک، خمین، ساوه، محلات، دلیجان و شازند و شهرها و روستاهای مختلف فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا به گوش می رسد. شهر معمار انقلاب و پیام رسان مظلومیت مردم فلسطین اینگونه است که مردمش برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی با همه توان در مقابل استکبار می ایستند و تا آخرین نفس و با همه توان خشم خود را از غاصبان قبله اول مسلمانان جهان ابراز می کنند.

 

مردم بوشهر خشم خودر ا از جنایات  هولناک رژیم صهیونیستی فریاد می‌کشند

 

 به گزارش "سپاس" ،راهپیمایان بوشهری پر صلابت تر از همیشه امسال نیز حرکت خود را از روبروی بانک صادرات مرکزی به سمت میدان قدس و سپس مصلی نماز جمعه شهر آغاز کرده اند.


مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس مملو از مردمی است که به عشق مردم مسلمان، مظلوم و بی دفاع غزه به خیابان آمده اند.

آنها با در داست داشتن پلاکاردهای گوناگون و با مضامینی همچون « مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا » و با دهان روز شعارهای مختلفی را در حمایت از مردم مظلوم غزه سر می دهند.

گروهای مختلف مردم از تمام قشرهای این شهر با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهای مختلف مسیر خود را به سمت مصلی نماز جمعه طی می کنند.

بوشهری ها امروز با وجود گرمای شدید همچون گذشته پر صلابت در میدان حاضر شده اندو با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» اتحاد و همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان داده و خشم و انزجار خود را از جنایات هولناک رژیم منحوس صهیونیستی فریاد می کشند.

 

دارالعباده رنگ نفرت از اسرائیل به خود گرفت

 

 به گزارش یزد رسا، مردم یزد از اقشار مختلف، ورزشکاران، جانبازان و معلولین، خردسالان و جمع کثیر بانوان نظر هر بیننده را به خود جلب می کند.

هر فرد کوچک و بزرگ پلاکاردها، آدمک ها و نماد های انزجار از اسرائیل غاصب در دست گرفته اند و منتظر تا با اولین ندا، شعار مرگ برا سرائیل، مرگ بر آمریکا، فلسطین پیروز است آمریکا نابود است را سر دهند.

 

راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در کردستان

 

 به گزارش کُردتودی، راهپیمایی روز جهانی قدس در کردستان همراه و همزمان با دیگر نقاط کشور شروع شد و روزه داران این استان بعد از حضور در راهپیمایی این روز در نماز دشمن شکن جمعه برای نشان دادن وحدت و همدلی خود شرکت می کنند.

 

حماسه حضور مردم ولایتمدار همدان در روز قدس

 

 

به گزارش  صبح الوند،،مردم روزه‌دار همدان از همان دقایق اولیه آغاز روز جهانی قدس، با حضور در مسیر از پیش تعیین شده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

 

 شهر همدان هم امروز خروشان بود. خیابانها پر بود از دلهایی که برای دین، آزادی، انسانیت و مظلومیت می تپید. امروز دیار هگمتانه هم حماسه بود. مثل همه ی ایرانیان؛ بلکه مثل همه ی جهانیان.

شور حضور مردم مومن و روزه دار دارالمجاهدین همدان در حمایت از مظلومان فلسطین ستودنی است.

مردم هگمتانه آمده بودند تا به جهانیان اثبات کنند که هیچ چیز حتی روزه داری 16 ساعته نیز نمی تواند آنها را از اطاعت از مقتدا و ولی فقیه در حمایت از خواهران و برادران مسلمان فلسطینی خود باز دارد.

حضور دختران 9 ساله ای که امسال و برای اولین بار روزه گرفته بودند نیز در راهپیمایی روز قدس دیدنی بود. در حالی که در اطلاعیه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ساعت راهپیمایی 11 صبح اعلام شده بود اما مردم قبل از ساعت مقرر در میدان امام خمینی (ره) شهر همدان تجمع کرده بودند و شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگر ملت ایران بود در حمایت از آرمان های خمینی کبیر و لبیک مجدد ملت به خواست رهبر انقلاب برای حضور در راهپیمایی روز قدس. حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی نیز جزء دیدنی های مراسم بود. 

همه آمده بودند، روحانیون، دانش آموزان، دانشجویان،ورزشکاران، بانوان و نظامیان همه و همه در کنار امام جمعه، استاندار و دیگر مسئولین ایستاده بودند و فریاد می زدند " امروز روز مرگ استکبار است، پیروزی اسلام آشکار است"، " امروز روز قدس و روز دین است، تجلی قدرت مسلمین است" شد آخرین جمعه ماه خدا، روز شکست قطعی امریکا".

راهپیمایان همدانی در خیابان دکتر شریعتی با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، « وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» و «هیهات منه‌الذله» پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

 

بام ایران یک صدا فریاد آزادی قدس سر داد

 

 به گزارش جهانبین نیوز، مردم مومن و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری با راهپیمایی در ۳۵ نقطه متمرکز این استان، بار دیگر انزجار خود را نسبت به سیاست‌های غیرانسانی و جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس فریاد زدند.


 خیابان‌های شهرکرد میزبان خیل عظیمی از جمعیت مشتاق راهپیمایان روز قدس بود. جمعیتی که همه برای حمایت فلسطین و مردم بی‎دفاع و بی پناه غزه گردهم آمده بودند.

مردم چهارمحال و بختیاری که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس، شهدای بسیاری را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند، امروز هم با همان شور و حال به خیابان‌ها آمده‌اند تا به استکبار جهانی ثابت کنند که این مردم، همان مردمی هستند که سال‌ها پیش انقلاب کردند و اکنون نیز حضور هیچ ظالمی را در دنیا برنمی‎تابند.


در این راهپیمایی مردم شریف و روزه‌دار شهرکرد با حضور در صحنه‌های راهپیمایی و سر دادن شعار حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه نشان دادند و به آمریکا و کشورهای غربی ثابت کردند که مردم ولایتمدار کشور برای همیشه پیرو خط رهبری و فرمایشات امام راحل هستند.

مردم غیور و شجاع شهرکردی با در دست داشتن پلاکاردهایی به حمایت از مردم فلسطین و نشان دادن تنفر و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیست با سر دادن شعارهای هماهنگ مسیر چهارراه بازار را به سمت چهارراه ولی عصر طی می‌کنند.

جمع زیادی از زنان و مردان با در دست داشتن پلاکاردهایی نظیر مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه ‌پرداختند.

راهپیمایی روز قدس در شهرکرد با رسیدن به محل مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد و سخنرانی غلامعلی حیدری معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور ختم می‎شود.

 

حضور حماسی مردم انقلابی دیار نصف جهان در راهپیمایی روز قدس

 

 به گزارش صاحب نیوز، مردم ولایتمدار و انقلابی اصفهان، از زن و مرد گرفته تا کودکان خرد سال و سالمند و از هر قشر و طبقه ای، در میدان امام حضور به هم رسانده اند تا فریاد مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

جنابات اخیر صهیونیست ها در غزه موجب شده تا جمعیت زیادی از مردم در این مراسم حاضر شوند و میدان امام اصفهان یکی از شلوغ ترین های روزهای خود را در طول مناسبت های انقلابی ۳۵ سال گذشته تجربه کند.

گروه های مختلف مردمی تلاش کرده اند با روش های مختلف، حضور خود را در این مراسم به نمایش بگذارند و در این میان جامعه ورزش که از ساعت نه و نیم صبح در ورزشگاه تختی گرد هم آمده بودند، با لباس های متحد الشکل، جلوه دیگری به این مراسم بخشیده اند.

 

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار در کهکلویه و بویر احمد

 

به گزارش صبح زاگرس، مردم غیور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد پا به پای ملت های آزاده دنیا در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با فریاد های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس، انزجار خود را از استکبار و دولت های مرتجع عرب نشان دادند.

مردم روزه دار کهگیلویه و بویراحمد آمده اند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با مشت های گره کرده به دنیای غرب و استکبار بفهمانند که مردم مظلوم فلسطین و غره تنها نیستند.

حضور بی نظیر مردم و عشایر غیور کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز قدس به گونه ای بود که باعث پخش مداوم تصاویر حضور آن ها از شبکه های مختلف رسانه ملی کشور شد.

از نکات قابل توجه در راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد می توان به حضور پرشور عشایر، زنان و کودکان اشاره کرد.

 

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ایلام 

 

 به گزارش ایلام بیدا،روزه داران ایلامی با حمل دست‌نوشته‌هایی که روی آن مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نوشته شده، آمادگی خود را برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه اعلام کرده‌اند.مردم پلاکارهایی از تصاویر شهدای غزه در دست گرفته و از چهاراه رسالت به سمت میدان کشوری در حال حرکت هستند.

همچنین ایستگاه‌های فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی فعالیت می‌کنند و صندوق‌هایی برای کمک به مردم غزه در مسیر راهپیمایان در نظر گرفته شده است.

پلاکاردهای کودکان مظلوم غزه میان راهپیمایان توزیع شده است و هر کدام از راهپیمایان با در دست داشتن عکس کودکی مسیر راهپیمایی را ادامه می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان،استاندار ایلام و بسیاری از مسئولین در بین مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس حضور یافته اند.

جمعیت مردم روزه دار اطراف مصلای ایلام را پر کرده است و عده زیادی از مردم به سمت مصلا در حرکت هستند.

جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس برای شرکت در خطبه های نماز جمعه در مصلای شهر ایلام حضور یافتند.
 
حیدر محقق مجری برنامه در مصلای شهر ایلام با بیان اینکه امروز هر رسانه موظف به انتشار و پوشش اخبار راهپیمایی است گفت:هر رسانه که این کار را انجام ندهد منافق است که این جمله با استقبال مردم مواجه شد و شهار"مرگ بر منافق"در مصلای شهر ایلام طنین انداز شد.
 
ماهواره ای نمادین که از پرچم اسرائیل و آمریکا بر آن نقش بسته شده بود،توسط مردم به آتش کشیده شد.
 
 
فریاد آذربایجان برای هبستگی و اتحاد با مسلمانان علیه رژیم قاتل اسرائیل
 
 

 به گزارش آناج،امروز یکبار دیگر مردم آذربایجان برای اعلام هم بستگی و اتحاد خود با دنیای اسلام علیه استکبار جهانی به خیابان ها ریختند و برای آزادی قبله خونین مسلمانان با دنیا هم صدا شدند.

امروز مردم تبریز به خیابان ها آمده اند، تا بگویند که اگر در غزه کودکان و زنان بیگناه را قتل عام می کنند، دنیا شاهد مرگ انسانیت است.

در بین جمعیت، کودکانی به چشم می خورد که برای آزادی و اعلام مظلومیت کودکان غزه امده اند، کودکان پا به پای بزرگترها، آمده اند تا حمایت خود را از جان های پاره پاره و خونین کودکان غزه اعلام کنند.

امروز ملت آذربایجان با جنبش و روحیه مقاومت خود یادآور غیرت و صلابت خود هستند و بار دیگر با حضور باشکوه خود انسانیت را به گوش اهریمن صفتان دنیا می رسانند..امروز تمام آزادگان آمده اند تا اعلام کنند که ای کسانی که مدعی حقوق بشرهستین و با چشم و گوش بسته خون می ریزید، حمایت مسلمانان محدود به مرز های جغرافیای نیست.

امروز ملت امده اند، تا خواستار نابودی این غده سرطانی اسرائیل که مخلل آسایش انسان هاست اعلام کنند. 

 

اجتماع کم نظیر مردم در جمعه ضد اسرائیلی رمضان/ موج خشم کرمانشاهی ها از کشتار در باریکه غم

 

 به گزاش مرصاد، اقشار مختلف مردم روزه دار کرمانشاه در گرمای ظهر آخرین جمعه رمضان با شعار های ضد صهیونیستی و آمریکایی خود با بصیرتی عمیق سردادن شعار علیه سران دست نشانده حکام برخی از کشورهای عربی را نیز فراموش نکرده اند.

آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل، آدمک های رابرت مرداک و شعار علیه صهیونیسم رسانه ای، آتش کشیدن ماکت دیش هایی که بر آنها نام صهیونیست رسانه ای نقش بسته بود از صحنه های دیدنی راهپیمایی امروز بود.

حضور پررنگ عشایر و بزرگان اقوام مختلف پیشاپیش صفوف مردم نشانی از وحدت ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام بود.

دانشجویان و دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردها و ماکت های دست ساز خویش، که نمودی روشن از عشق به اسلام و نفرت از کفار صهیونیسم بود نیز در این راهپیمایی حضور داشتند.

عکاسان و دوربین های خبری زیادی از خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب و مجازی راهپیمایی روز قدس در خیابانهای کرمانشاه را پوشش دادند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

,

مردم ولایت مدار استان با گام هایی استوار ضمن پاسداشت فرمان امام خمینی مبنی بر راهپیمایی درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان ،حمایت قاطع خود را از مردم بی دفاع غزه و فلسطین نشان دادند .

,

 

,

راهپیمایی روز قدس در سومین حرم اهل بیت

, راهپیمایی روز قدس در سومین حرم اهل بیت, راهپیمایی روز قدس در سومین حرم اهل بیت,

 به گزارش شیرازه، راهپیمایی باشکوه روز قدس در شیراز همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان استانی از میدان پانزده خرداد آغاز شد.

, شیرازه,

 این راهپیمایی با حضور پرشور مردم، علما و روحانیون و جامعه دانشگاهی آغاز شده است. راهپیمایان با در دست گرفتن پلاکارهایی در حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین مسیر راهپیمایی را در حال طی کردن هستند.
 راهپیمایان روز جهانی قدس در شیراز با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
راهپیمایان شیرازی پرچم‌های سه‌رنگ کشورمان، فلسطین و لبنان را در دست دارند.
راهپیمایان همچنین شعارهایی همچون؛ «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و... سر می‌دهند.

,
,
,
,

 

,  ,

 راهپیمایی روز قدس در اهواز/ حضور روزه دران اهوازی در گرمای 50 درجه

,  راهپیمایی روز قدس در اهواز/ حضور روزه دران اهوازی در گرمای 50 درجه,  راهپیمایی روز قدس در اهواز/ حضور روزه دران اهوازی در گرمای 50 درجه,

 

,

 به گزارش رهیاب ،دمای هوای اهواز نزدیک به 50درجه می باشد و مردم روزه دار اهوازی علی رغم این گرمای طاقت فرسا در حال حرکت به مست محل راهپیمایی هستند.

, رهیاب,

*به نظر می رسد ساخت آدمک در مراسم امسال رونق بسیار بیشتری نسبت به سال های گذشته دارد و مردم به صورت خودجوش و با ذوق و سلیقه خود اقدام به درست کردن آدمک هایی از مستکبرین غرب وجنایتکاران اسرائیلی شده اند که در پایان این راهپیمایی آن ها را به آتش خواهند زد.

,

*شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل مانند تمام راهپیمایی های برگزار شده از جمله شعارهای اصلی راهپیمایان اهوازی است.

,

*برخی از راهپیمایان با لباس محلی مردم عرب و بختیاری در این مراسم شرکت کرده و با زبان محلی بر روی برگه هایی شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی نوشته اند.

,

 

,

خروش مرگ بر اسرائیل مردم استان مرکزی در خیابانها طنین انداز شد

, خروش مرگ بر اسرائیل مردم استان مرکزی در خیابانها طنین انداز شد, خروش مرگ بر اسرائیل مردم استان مرکزی در خیابانها طنین انداز شد,

 به گزارش دیار آفتاب، در شهرستان های مختلف استان مرکزی از جمله اراک، خمین، ساوه، محلات، دلیجان و شازند و شهرها و روستاهای مختلف فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا به گوش می رسد. شهر معمار انقلاب و پیام رسان مظلومیت مردم فلسطین اینگونه است که مردمش برای اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی با همه توان در مقابل استکبار می ایستند و تا آخرین نفس و با همه توان خشم خود را از غاصبان قبله اول مسلمانان جهان ابراز می کنند.

, دیار آفتاب,

 

,

مردم بوشهر خشم خودر ا از جنایات  هولناک رژیم صهیونیستی فریاد می‌کشند

, مردم بوشهر خشم خودر ا از جنایات  هولناک رژیم صهیونیستی فریاد می‌کشند, مردم بوشهر خشم خودر ا از جنایات  هولناک رژیم صهیونیستی فریاد می‌کشند,

 

,

 به گزارش "سپاس" ،راهپیمایان بوشهری پر صلابت تر از همیشه امسال نیز حرکت خود را از روبروی بانک صادرات مرکزی به سمت میدان قدس و سپس مصلی نماز جمعه شهر آغاز کرده اند.

,  به گزارش , "سپاس",


مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس مملو از مردمی است که به عشق مردم مسلمان، مظلوم و بی دفاع غزه به خیابان آمده اند.

آنها با در داست داشتن پلاکاردهای گوناگون و با مضامینی همچون « مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا » و با دهان روز شعارهای مختلفی را در حمایت از مردم مظلوم غزه سر می دهند.

گروهای مختلف مردم از تمام قشرهای این شهر با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهای مختلف مسیر خود را به سمت مصلی نماز جمعه طی می کنند.

بوشهری ها امروز با وجود گرمای شدید همچون گذشته پر صلابت در میدان حاضر شده اندو با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» اتحاد و همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان داده و خشم و انزجار خود را از جنایات هولناک رژیم منحوس صهیونیستی فریاد می کشند.

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

دارالعباده رنگ نفرت از اسرائیل به خود گرفت

, دارالعباده رنگ نفرت از اسرائیل به خود گرفت, دارالعباده رنگ نفرت از اسرائیل به خود گرفت,

 

,

 به گزارش یزد رسا، مردم یزد از اقشار مختلف، ورزشکاران، جانبازان و معلولین، خردسالان و جمع کثیر بانوان نظر هر بیننده را به خود جلب می کند.

, یزد رسا,

هر فرد کوچک و بزرگ پلاکاردها، آدمک ها و نماد های انزجار از اسرائیل غاصب در دست گرفته اند و منتظر تا با اولین ندا، شعار مرگ برا سرائیل، مرگ بر آمریکا، فلسطین پیروز است آمریکا نابود است را سر دهند.

 

راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در کردستان

 

 به گزارش کُردتودی، راهپیمایی روز جهانی قدس در کردستان همراه و همزمان با دیگر نقاط کشور شروع شد و روزه داران این استان بعد از حضور در راهپیمایی این روز در نماز دشمن شکن جمعه برای نشان دادن وحدت و همدلی خود شرکت می کنند.

 

حماسه حضور مردم ولایتمدار همدان در روز قدس

 

 

به گزارش  صبح الوند،،مردم روزه‌دار همدان از همان دقایق اولیه آغاز روز جهانی قدس، با حضور در مسیر از پیش تعیین شده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

 

 شهر همدان هم امروز خروشان بود. خیابانها پر بود از دلهایی که برای دین، آزادی، انسانیت و مظلومیت می تپید. امروز دیار هگمتانه هم حماسه بود. مثل همه ی ایرانیان؛ بلکه مثل همه ی جهانیان.

شور حضور مردم مومن و روزه دار دارالمجاهدین همدان در حمایت از مظلومان فلسطین ستودنی است.

مردم هگمتانه آمده بودند تا به جهانیان اثبات کنند که هیچ چیز حتی روزه داری 16 ساعته نیز نمی تواند آنها را از اطاعت از مقتدا و ولی فقیه در حمایت از خواهران و برادران مسلمان فلسطینی خود باز دارد.

حضور دختران 9 ساله ای که امسال و برای اولین بار روزه گرفته بودند نیز در راهپیمایی روز قدس دیدنی بود. در حالی که در اطلاعیه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ساعت راهپیمایی 11 صبح اعلام شده بود اما مردم قبل از ساعت مقرر در میدان امام خمینی (ره) شهر همدان تجمع کرده بودند و شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگر ملت ایران بود در حمایت از آرمان های خمینی کبیر و لبیک مجدد ملت به خواست رهبر انقلاب برای حضور در راهپیمایی روز قدس. حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی نیز جزء دیدنی های مراسم بود. 

همه آمده بودند، روحانیون، دانش آموزان، دانشجویان،ورزشکاران، بانوان و نظامیان همه و همه در کنار امام جمعه، استاندار و دیگر مسئولین ایستاده بودند و فریاد می زدند " امروز روز مرگ استکبار است، پیروزی اسلام آشکار است"، " امروز روز قدس و روز دین است، تجلی قدرت مسلمین است" شد آخرین جمعه ماه خدا، روز شکست قطعی امریکا".

راهپیمایان همدانی در خیابان دکتر شریعتی با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، « وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» و «هیهات منه‌الذله» پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

 

بام ایران یک صدا فریاد آزادی قدس سر داد

 

 به گزارش جهانبین نیوز، مردم مومن و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری با راهپیمایی در ۳۵ نقطه متمرکز این استان، بار دیگر انزجار خود را نسبت به سیاست‌های غیرانسانی و جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس فریاد زدند.


 خیابان‌های شهرکرد میزبان خیل عظیمی از جمعیت مشتاق راهپیمایان روز قدس بود. جمعیتی که همه برای حمایت فلسطین و مردم بی‎دفاع و بی پناه غزه گردهم آمده بودند.

مردم چهارمحال و بختیاری که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس، شهدای بسیاری را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند، امروز هم با همان شور و حال به خیابان‌ها آمده‌اند تا به استکبار جهانی ثابت کنند که این مردم، همان مردمی هستند که سال‌ها پیش انقلاب کردند و اکنون نیز حضور هیچ ظالمی را در دنیا برنمی‎تابند.


در این راهپیمایی مردم شریف و روزه‌دار شهرکرد با حضور در صحنه‌های راهپیمایی و سر دادن شعار حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه نشان دادند و به آمریکا و کشورهای غربی ثابت کردند که مردم ولایتمدار کشور برای همیشه پیرو خط رهبری و فرمایشات امام راحل هستند.

مردم غیور و شجاع شهرکردی با در دست داشتن پلاکاردهایی به حمایت از مردم فلسطین و نشان دادن تنفر و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیست با سر دادن شعارهای هماهنگ مسیر چهارراه بازار را به سمت چهارراه ولی عصر طی می‌کنند.

جمع زیادی از زنان و مردان با در دست داشتن پلاکاردهایی نظیر مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه ‌پرداختند.

راهپیمایی روز قدس در شهرکرد با رسیدن به محل مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد و سخنرانی غلامعلی حیدری معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور ختم می‎شود.

 

حضور حماسی مردم انقلابی دیار نصف جهان در راهپیمایی روز قدس

 

 به گزارش صاحب نیوز، مردم ولایتمدار و انقلابی اصفهان، از زن و مرد گرفته تا کودکان خرد سال و سالمند و از هر قشر و طبقه ای، در میدان امام حضور به هم رسانده اند تا فریاد مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

جنابات اخیر صهیونیست ها در غزه موجب شده تا جمعیت زیادی از مردم در این مراسم حاضر شوند و میدان امام اصفهان یکی از شلوغ ترین های روزهای خود را در طول مناسبت های انقلابی ۳۵ سال گذشته تجربه کند.

گروه های مختلف مردمی تلاش کرده اند با روش های مختلف، حضور خود را در این مراسم به نمایش بگذارند و در این میان جامعه ورزش که از ساعت نه و نیم صبح در ورزشگاه تختی گرد هم آمده بودند، با لباس های متحد الشکل، جلوه دیگری به این مراسم بخشیده اند.

 

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار در کهکلویه و بویر احمد

 

به گزارش صبح زاگرس، مردم غیور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد پا به پای ملت های آزاده دنیا در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با فریاد های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس، انزجار خود را از استکبار و دولت های مرتجع عرب نشان دادند.

مردم روزه دار کهگیلویه و بویراحمد آمده اند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با مشت های گره کرده به دنیای غرب و استکبار بفهمانند که مردم مظلوم فلسطین و غره تنها نیستند.

حضور بی نظیر مردم و عشایر غیور کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز قدس به گونه ای بود که باعث پخش مداوم تصاویر حضور آن ها از شبکه های مختلف رسانه ملی کشور شد.

از نکات قابل توجه در راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد می توان به حضور پرشور عشایر، زنان و کودکان اشاره کرد.

 

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ایلام 

 

 به گزارش ایلام بیدا،روزه داران ایلامی با حمل دست‌نوشته‌هایی که روی آن مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نوشته شده، آمادگی خود را برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه اعلام کرده‌اند.مردم پلاکارهایی از تصاویر شهدای غزه در دست گرفته و از چهاراه رسالت به سمت میدان کشوری در حال حرکت هستند.

همچنین ایستگاه‌های فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی فعالیت می‌کنند و صندوق‌هایی برای کمک به مردم غزه در مسیر راهپیمایان در نظر گرفته شده است.

پلاکاردهای کودکان مظلوم غزه میان راهپیمایان توزیع شده است و هر کدام از راهپیمایان با در دست داشتن عکس کودکی مسیر راهپیمایی را ادامه می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان،استاندار ایلام و بسیاری از مسئولین در بین مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس حضور یافته اند.

جمعیت مردم روزه دار اطراف مصلای ایلام را پر کرده است و عده زیادی از مردم به سمت مصلا در حرکت هستند.

جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس برای شرکت در خطبه های نماز جمعه در مصلای شهر ایلام حضور یافتند.
 
حیدر محقق مجری برنامه در مصلای شهر ایلام با بیان اینکه امروز هر رسانه موظف به انتشار و پوشش اخبار راهپیمایی است گفت:هر رسانه که این کار را انجام ندهد منافق است که این جمله با استقبال مردم مواجه شد و شهار"مرگ بر منافق"در مصلای شهر ایلام طنین انداز شد.
 
ماهواره ای نمادین که از پرچم اسرائیل و آمریکا بر آن نقش بسته شده بود،توسط مردم به آتش کشیده شد.
 
 
فریاد آذربایجان برای هبستگی و اتحاد با مسلمانان علیه رژیم قاتل اسرائیل
 
 

 به گزارش آناج،امروز یکبار دیگر مردم آذربایجان برای اعلام هم بستگی و اتحاد خود با دنیای اسلام علیه استکبار جهانی به خیابان ها ریختند و برای آزادی قبله خونین مسلمانان با دنیا هم صدا شدند.

امروز مردم تبریز به خیابان ها آمده اند، تا بگویند که اگر در غزه کودکان و زنان بیگناه را قتل عام می کنند، دنیا شاهد مرگ انسانیت است.

در بین جمعیت، کودکانی به چشم می خورد که برای آزادی و اعلام مظلومیت کودکان غزه امده اند، کودکان پا به پای بزرگترها، آمده اند تا حمایت خود را از جان های پاره پاره و خونین کودکان غزه اعلام کنند.

امروز ملت آذربایجان با جنبش و روحیه مقاومت خود یادآور غیرت و صلابت خود هستند و بار دیگر با حضور باشکوه خود انسانیت را به گوش اهریمن صفتان دنیا می رسانند..امروز تمام آزادگان آمده اند تا اعلام کنند که ای کسانی که مدعی حقوق بشرهستین و با چشم و گوش بسته خون می ریزید، حمایت مسلمانان محدود به مرز های جغرافیای نیست.

امروز ملت امده اند، تا خواستار نابودی این غده سرطانی اسرائیل که مخلل آسایش انسان هاست اعلام کنند. 

 

اجتماع کم نظیر مردم در جمعه ضد اسرائیلی رمضان/ موج خشم کرمانشاهی ها از کشتار در باریکه غم

 

 به گزاش مرصاد، اقشار مختلف مردم روزه دار کرمانشاه در گرمای ظهر آخرین جمعه رمضان با شعار های ضد صهیونیستی و آمریکایی خود با بصیرتی عمیق سردادن شعار علیه سران دست نشانده حکام برخی از کشورهای عربی را نیز فراموش نکرده اند.

آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل، آدمک های رابرت مرداک و شعار علیه صهیونیسم رسانه ای، آتش کشیدن ماکت دیش هایی که بر آنها نام صهیونیست رسانه ای نقش بسته بود از صحنه های دیدنی راهپیمایی امروز بود.

حضور پررنگ عشایر و بزرگان اقوام مختلف پیشاپیش صفوف مردم نشانی از وحدت ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام بود.

دانشجویان و دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردها و ماکت های دست ساز خویش، که نمودی روشن از عشق به اسلام و نفرت از کفار صهیونیسم بود نیز در این راهپیمایی حضور داشتند.

عکاسان و دوربین های خبری زیادی از خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب و مجازی راهپیمایی روز قدس در خیابانهای کرمانشاه را پوشش دادند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 
,

هر فرد کوچک و بزرگ پلاکاردها، آدمک ها و نماد های انزجار از اسرائیل غاصب در دست گرفته اند و منتظر تا با اولین ندا، شعار مرگ برا سرائیل، مرگ بر آمریکا، فلسطین پیروز است آمریکا نابود است را سر دهند.

 

راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در کردستان

 

 به گزارش کُردتودی، راهپیمایی روز جهانی قدس در کردستان همراه و همزمان با دیگر نقاط کشور شروع شد و روزه داران این استان بعد از حضور در راهپیمایی این روز در نماز دشمن شکن جمعه برای نشان دادن وحدت و همدلی خود شرکت می کنند.

 

حماسه حضور مردم ولایتمدار همدان در روز قدس

 

 

به گزارش  صبح الوند،،مردم روزه‌دار همدان از همان دقایق اولیه آغاز روز جهانی قدس، با حضور در مسیر از پیش تعیین شده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

 

 شهر همدان هم امروز خروشان بود. خیابانها پر بود از دلهایی که برای دین، آزادی، انسانیت و مظلومیت می تپید. امروز دیار هگمتانه هم حماسه بود. مثل همه ی ایرانیان؛ بلکه مثل همه ی جهانیان.

شور حضور مردم مومن و روزه دار دارالمجاهدین همدان در حمایت از مظلومان فلسطین ستودنی است.

مردم هگمتانه آمده بودند تا به جهانیان اثبات کنند که هیچ چیز حتی روزه داری 16 ساعته نیز نمی تواند آنها را از اطاعت از مقتدا و ولی فقیه در حمایت از خواهران و برادران مسلمان فلسطینی خود باز دارد.

حضور دختران 9 ساله ای که امسال و برای اولین بار روزه گرفته بودند نیز در راهپیمایی روز قدس دیدنی بود. در حالی که در اطلاعیه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ساعت راهپیمایی 11 صبح اعلام شده بود اما مردم قبل از ساعت مقرر در میدان امام خمینی (ره) شهر همدان تجمع کرده بودند و شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگر ملت ایران بود در حمایت از آرمان های خمینی کبیر و لبیک مجدد ملت به خواست رهبر انقلاب برای حضور در راهپیمایی روز قدس. حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی نیز جزء دیدنی های مراسم بود. 

همه آمده بودند، روحانیون، دانش آموزان، دانشجویان،ورزشکاران، بانوان و نظامیان همه و همه در کنار امام جمعه، استاندار و دیگر مسئولین ایستاده بودند و فریاد می زدند " امروز روز مرگ استکبار است، پیروزی اسلام آشکار است"، " امروز روز قدس و روز دین است، تجلی قدرت مسلمین است" شد آخرین جمعه ماه خدا، روز شکست قطعی امریکا".

راهپیمایان همدانی در خیابان دکتر شریعتی با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، « وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» و «هیهات منه‌الذله» پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

 

بام ایران یک صدا فریاد آزادی قدس سر داد

 

 به گزارش جهانبین نیوز، مردم مومن و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری با راهپیمایی در ۳۵ نقطه متمرکز این استان، بار دیگر انزجار خود را نسبت به سیاست‌های غیرانسانی و جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس فریاد زدند.


 خیابان‌های شهرکرد میزبان خیل عظیمی از جمعیت مشتاق راهپیمایان روز قدس بود. جمعیتی که همه برای حمایت فلسطین و مردم بی‎دفاع و بی پناه غزه گردهم آمده بودند.

مردم چهارمحال و بختیاری که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس، شهدای بسیاری را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند، امروز هم با همان شور و حال به خیابان‌ها آمده‌اند تا به استکبار جهانی ثابت کنند که این مردم، همان مردمی هستند که سال‌ها پیش انقلاب کردند و اکنون نیز حضور هیچ ظالمی را در دنیا برنمی‎تابند.


در این راهپیمایی مردم شریف و روزه‌دار شهرکرد با حضور در صحنه‌های راهپیمایی و سر دادن شعار حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه نشان دادند و به آمریکا و کشورهای غربی ثابت کردند که مردم ولایتمدار کشور برای همیشه پیرو خط رهبری و فرمایشات امام راحل هستند.

مردم غیور و شجاع شهرکردی با در دست داشتن پلاکاردهایی به حمایت از مردم فلسطین و نشان دادن تنفر و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیست با سر دادن شعارهای هماهنگ مسیر چهارراه بازار را به سمت چهارراه ولی عصر طی می‌کنند.

جمع زیادی از زنان و مردان با در دست داشتن پلاکاردهایی نظیر مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه ‌پرداختند.

راهپیمایی روز قدس در شهرکرد با رسیدن به محل مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد و سخنرانی غلامعلی حیدری معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور ختم می‎شود.

 

حضور حماسی مردم انقلابی دیار نصف جهان در راهپیمایی روز قدس

 

 به گزارش صاحب نیوز، مردم ولایتمدار و انقلابی اصفهان، از زن و مرد گرفته تا کودکان خرد سال و سالمند و از هر قشر و طبقه ای، در میدان امام حضور به هم رسانده اند تا فریاد مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

جنابات اخیر صهیونیست ها در غزه موجب شده تا جمعیت زیادی از مردم در این مراسم حاضر شوند و میدان امام اصفهان یکی از شلوغ ترین های روزهای خود را در طول مناسبت های انقلابی ۳۵ سال گذشته تجربه کند.

گروه های مختلف مردمی تلاش کرده اند با روش های مختلف، حضور خود را در این مراسم به نمایش بگذارند و در این میان جامعه ورزش که از ساعت نه و نیم صبح در ورزشگاه تختی گرد هم آمده بودند، با لباس های متحد الشکل، جلوه دیگری به این مراسم بخشیده اند.

 

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار در کهکلویه و بویر احمد

 

به گزارش صبح زاگرس، مردم غیور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد پا به پای ملت های آزاده دنیا در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با فریاد های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس، انزجار خود را از استکبار و دولت های مرتجع عرب نشان دادند.

مردم روزه دار کهگیلویه و بویراحمد آمده اند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با مشت های گره کرده به دنیای غرب و استکبار بفهمانند که مردم مظلوم فلسطین و غره تنها نیستند.

حضور بی نظیر مردم و عشایر غیور کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز قدس به گونه ای بود که باعث پخش مداوم تصاویر حضور آن ها از شبکه های مختلف رسانه ملی کشور شد.

از نکات قابل توجه در راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد می توان به حضور پرشور عشایر، زنان و کودکان اشاره کرد.

 

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ایلام 

 

 به گزارش ایلام بیدا،روزه داران ایلامی با حمل دست‌نوشته‌هایی که روی آن مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نوشته شده، آمادگی خود را برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه اعلام کرده‌اند.مردم پلاکارهایی از تصاویر شهدای غزه در دست گرفته و از چهاراه رسالت به سمت میدان کشوری در حال حرکت هستند.

همچنین ایستگاه‌های فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی فعالیت می‌کنند و صندوق‌هایی برای کمک به مردم غزه در مسیر راهپیمایان در نظر گرفته شده است.

پلاکاردهای کودکان مظلوم غزه میان راهپیمایان توزیع شده است و هر کدام از راهپیمایان با در دست داشتن عکس کودکی مسیر راهپیمایی را ادامه می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان،استاندار ایلام و بسیاری از مسئولین در بین مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس حضور یافته اند.

جمعیت مردم روزه دار اطراف مصلای ایلام را پر کرده است و عده زیادی از مردم به سمت مصلا در حرکت هستند.

جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس برای شرکت در خطبه های نماز جمعه در مصلای شهر ایلام حضور یافتند.
 
حیدر محقق مجری برنامه در مصلای شهر ایلام با بیان اینکه امروز هر رسانه موظف به انتشار و پوشش اخبار راهپیمایی است گفت:هر رسانه که این کار را انجام ندهد منافق است که این جمله با استقبال مردم مواجه شد و شهار"مرگ بر منافق"در مصلای شهر ایلام طنین انداز شد.
 
ماهواره ای نمادین که از پرچم اسرائیل و آمریکا بر آن نقش بسته شده بود،توسط مردم به آتش کشیده شد.
 
 
فریاد آذربایجان برای هبستگی و اتحاد با مسلمانان علیه رژیم قاتل اسرائیل
 
 

 به گزارش آناج،امروز یکبار دیگر مردم آذربایجان برای اعلام هم بستگی و اتحاد خود با دنیای اسلام علیه استکبار جهانی به خیابان ها ریختند و برای آزادی قبله خونین مسلمانان با دنیا هم صدا شدند.

امروز مردم تبریز به خیابان ها آمده اند، تا بگویند که اگر در غزه کودکان و زنان بیگناه را قتل عام می کنند، دنیا شاهد مرگ انسانیت است.

در بین جمعیت، کودکانی به چشم می خورد که برای آزادی و اعلام مظلومیت کودکان غزه امده اند، کودکان پا به پای بزرگترها، آمده اند تا حمایت خود را از جان های پاره پاره و خونین کودکان غزه اعلام کنند.

امروز ملت آذربایجان با جنبش و روحیه مقاومت خود یادآور غیرت و صلابت خود هستند و بار دیگر با حضور باشکوه خود انسانیت را به گوش اهریمن صفتان دنیا می رسانند..امروز تمام آزادگان آمده اند تا اعلام کنند که ای کسانی که مدعی حقوق بشرهستین و با چشم و گوش بسته خون می ریزید، حمایت مسلمانان محدود به مرز های جغرافیای نیست.

امروز ملت امده اند، تا خواستار نابودی این غده سرطانی اسرائیل که مخلل آسایش انسان هاست اعلام کنند. 

 

اجتماع کم نظیر مردم در جمعه ضد اسرائیلی رمضان/ موج خشم کرمانشاهی ها از کشتار در باریکه غم

 

 به گزاش مرصاد، اقشار مختلف مردم روزه دار کرمانشاه در گرمای ظهر آخرین جمعه رمضان با شعار های ضد صهیونیستی و آمریکایی خود با بصیرتی عمیق سردادن شعار علیه سران دست نشانده حکام برخی از کشورهای عربی را نیز فراموش نکرده اند.

آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل، آدمک های رابرت مرداک و شعار علیه صهیونیسم رسانه ای، آتش کشیدن ماکت دیش هایی که بر آنها نام صهیونیست رسانه ای نقش بسته بود از صحنه های دیدنی راهپیمایی امروز بود.

حضور پررنگ عشایر و بزرگان اقوام مختلف پیشاپیش صفوف مردم نشانی از وحدت ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام بود.

دانشجویان و دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردها و ماکت های دست ساز خویش، که نمودی روشن از عشق به اسلام و نفرت از کفار صهیونیسم بود نیز در این راهپیمایی حضور داشتند.

عکاسان و دوربین های خبری زیادی از خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب و مجازی راهپیمایی روز قدس در خیابانهای کرمانشاه را پوشش دادند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

,

هر فرد کوچک و بزرگ پلاکاردها، آدمک ها و نماد های انزجار از اسرائیل غاصب در دست گرفته اند و منتظر تا با اولین ندا، شعار مرگ برا سرائیل، مرگ بر آمریکا، فلسطین پیروز است آمریکا نابود است را سر دهند.

,

 

,

راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در کردستان

, راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در کردستان, راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در کردستان,

 

,

 به گزارش کُردتودی، راهپیمایی روز جهانی قدس در کردستان همراه و همزمان با دیگر نقاط کشور شروع شد و روزه داران این استان بعد از حضور در راهپیمایی این روز در نماز دشمن شکن جمعه برای نشان دادن وحدت و همدلی خود شرکت می کنند.

, کُردتودی,

 

,

حماسه حضور مردم ولایتمدار همدان در روز قدس

, حماسه حضور مردم ولایتمدار همدان در روز قدس, حماسه حضور مردم ولایتمدار همدان در روز قدس,

 

,

 

,

به گزارش  صبح الوند،،مردم روزه‌دار همدان از همان دقایق اولیه آغاز روز جهانی قدس، با حضور در مسیر از پیش تعیین شده و با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

,  صبح الوند,

 

,

 شهر همدان هم امروز خروشان بود. خیابانها پر بود از دلهایی که برای دین، آزادی، انسانیت و مظلومیت می تپید. امروز دیار هگمتانه هم حماسه بود. مثل همه ی ایرانیان؛ بلکه مثل همه ی جهانیان.

,

شور حضور مردم مومن و روزه دار دارالمجاهدین همدان در حمایت از مظلومان فلسطین ستودنی است.

,

مردم هگمتانه آمده بودند تا به جهانیان اثبات کنند که هیچ چیز حتی روزه داری 16 ساعته نیز نمی تواند آنها را از اطاعت از مقتدا و ولی فقیه در حمایت از خواهران و برادران مسلمان فلسطینی خود باز دارد.

,

حضور دختران 9 ساله ای که امسال و برای اولین بار روزه گرفته بودند نیز در راهپیمایی روز قدس دیدنی بود. در حالی که در اطلاعیه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ساعت راهپیمایی 11 صبح اعلام شده بود اما مردم قبل از ساعت مقرر در میدان امام خمینی (ره) شهر همدان تجمع کرده بودند و شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

,

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگر ملت ایران بود در حمایت از آرمان های خمینی کبیر و لبیک مجدد ملت به خواست رهبر انقلاب برای حضور در راهپیمایی روز قدس. حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی نیز جزء دیدنی های مراسم بود. 

,

همه آمده بودند، روحانیون، دانش آموزان، دانشجویان،ورزشکاران، بانوان و نظامیان همه و همه در کنار امام جمعه، استاندار و دیگر مسئولین ایستاده بودند و فریاد می زدند " امروز روز مرگ استکبار است، پیروزی اسلام آشکار است"، " امروز روز قدس و روز دین است، تجلی قدرت مسلمین است" شد آخرین جمعه ماه خدا، روز شکست قطعی امریکا".

,

راهپیمایان همدانی در خیابان دکتر شریعتی با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، « وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» و «هیهات منه‌الذله» پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

,

 

,

بام ایران یک صدا فریاد آزادی قدس سر داد

, بام ایران یک صدا فریاد آزادی قدس سر داد, بام ایران یک صدا فریاد آزادی قدس سر داد,

 

,

 به گزارش جهانبین نیوز، مردم مومن و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری با راهپیمایی در ۳۵ نقطه متمرکز این استان، بار دیگر انزجار خود را نسبت به سیاست‌های غیرانسانی و جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس فریاد زدند.

, جهانبین نیوز,


 خیابان‌های شهرکرد میزبان خیل عظیمی از جمعیت مشتاق راهپیمایان روز قدس بود. جمعیتی که همه برای حمایت فلسطین و مردم بی‎دفاع و بی پناه غزه گردهم آمده بودند.

مردم چهارمحال و بختیاری که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس، شهدای بسیاری را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند، امروز هم با همان شور و حال به خیابان‌ها آمده‌اند تا به استکبار جهانی ثابت کنند که این مردم، همان مردمی هستند که سال‌ها پیش انقلاب کردند و اکنون نیز حضور هیچ ظالمی را در دنیا برنمی‎تابند.


در این راهپیمایی مردم شریف و روزه‌دار شهرکرد با حضور در صحنه‌های راهپیمایی و سر دادن شعار حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه نشان دادند و به آمریکا و کشورهای غربی ثابت کردند که مردم ولایتمدار کشور برای همیشه پیرو خط رهبری و فرمایشات امام راحل هستند.

مردم غیور و شجاع شهرکردی با در دست داشتن پلاکاردهایی به حمایت از مردم فلسطین و نشان دادن تنفر و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیست با سر دادن شعارهای هماهنگ مسیر چهارراه بازار را به سمت چهارراه ولی عصر طی می‌کنند.

جمع زیادی از زنان و مردان با در دست داشتن پلاکاردهایی نظیر مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه ‌پرداختند.

راهپیمایی روز قدس در شهرکرد با رسیدن به محل مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد و سخنرانی غلامعلی حیدری معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور ختم می‎شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

حضور حماسی مردم انقلابی دیار نصف جهان در راهپیمایی روز قدس

, حضور حماسی مردم انقلابی دیار نصف جهان در راهپیمایی روز قدس, حضور حماسی مردم انقلابی دیار نصف جهان در راهپیمایی روز قدس,

 

,

 به گزارش صاحب نیوز، مردم ولایتمدار و انقلابی اصفهان، از زن و مرد گرفته تا کودکان خرد سال و سالمند و از هر قشر و طبقه ای، در میدان امام حضور به هم رسانده اند تا فریاد مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

, صاحب نیوز,

جنابات اخیر صهیونیست ها در غزه موجب شده تا جمعیت زیادی از مردم در این مراسم حاضر شوند و میدان امام اصفهان یکی از شلوغ ترین های روزهای خود را در طول مناسبت های انقلابی ۳۵ سال گذشته تجربه کند.

,

گروه های مختلف مردمی تلاش کرده اند با روش های مختلف، حضور خود را در این مراسم به نمایش بگذارند و در این میان جامعه ورزش که از ساعت نه و نیم صبح در ورزشگاه تختی گرد هم آمده بودند، با لباس های متحد الشکل، جلوه دیگری به این مراسم بخشیده اند.

,

 

,

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار در کهکلویه و بویر احمد

, طنین فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار در کهکلویه و بویر احمد, طنین فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار در کهکلویه و بویر احمد,

 

,

به گزارش صبح زاگرس، مردم غیور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد پا به پای ملت های آزاده دنیا در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با فریاد های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس، انزجار خود را از استکبار و دولت های مرتجع عرب نشان دادند.

, صبح زاگرس,

مردم روزه دار کهگیلویه و بویراحمد آمده اند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با مشت های گره کرده به دنیای غرب و استکبار بفهمانند که مردم مظلوم فلسطین و غره تنها نیستند.

حضور بی نظیر مردم و عشایر غیور کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز قدس به گونه ای بود که باعث پخش مداوم تصاویر حضور آن ها از شبکه های مختلف رسانه ملی کشور شد.

از نکات قابل توجه در راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد می توان به حضور پرشور عشایر، زنان و کودکان اشاره کرد.

 

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ایلام 

 

 به گزارش ایلام بیدا،روزه داران ایلامی با حمل دست‌نوشته‌هایی که روی آن مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نوشته شده، آمادگی خود را برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه اعلام کرده‌اند.مردم پلاکارهایی از تصاویر شهدای غزه در دست گرفته و از چهاراه رسالت به سمت میدان کشوری در حال حرکت هستند.

همچنین ایستگاه‌های فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی فعالیت می‌کنند و صندوق‌هایی برای کمک به مردم غزه در مسیر راهپیمایان در نظر گرفته شده است.

پلاکاردهای کودکان مظلوم غزه میان راهپیمایان توزیع شده است و هر کدام از راهپیمایان با در دست داشتن عکس کودکی مسیر راهپیمایی را ادامه می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان،استاندار ایلام و بسیاری از مسئولین در بین مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس حضور یافته اند.

جمعیت مردم روزه دار اطراف مصلای ایلام را پر کرده است و عده زیادی از مردم به سمت مصلا در حرکت هستند.

جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس برای شرکت در خطبه های نماز جمعه در مصلای شهر ایلام حضور یافتند.
 
حیدر محقق مجری برنامه در مصلای شهر ایلام با بیان اینکه امروز هر رسانه موظف به انتشار و پوشش اخبار راهپیمایی است گفت:هر رسانه که این کار را انجام ندهد منافق است که این جمله با استقبال مردم مواجه شد و شهار"مرگ بر منافق"در مصلای شهر ایلام طنین انداز شد.
 
ماهواره ای نمادین که از پرچم اسرائیل و آمریکا بر آن نقش بسته شده بود،توسط مردم به آتش کشیده شد.
 
 
فریاد آذربایجان برای هبستگی و اتحاد با مسلمانان علیه رژیم قاتل اسرائیل
 
 

 به گزارش آناج،امروز یکبار دیگر مردم آذربایجان برای اعلام هم بستگی و اتحاد خود با دنیای اسلام علیه استکبار جهانی به خیابان ها ریختند و برای آزادی قبله خونین مسلمانان با دنیا هم صدا شدند.

امروز مردم تبریز به خیابان ها آمده اند، تا بگویند که اگر در غزه کودکان و زنان بیگناه را قتل عام می کنند، دنیا شاهد مرگ انسانیت است.

در بین جمعیت، کودکانی به چشم می خورد که برای آزادی و اعلام مظلومیت کودکان غزه امده اند، کودکان پا به پای بزرگترها، آمده اند تا حمایت خود را از جان های پاره پاره و خونین کودکان غزه اعلام کنند.

امروز ملت آذربایجان با جنبش و روحیه مقاومت خود یادآور غیرت و صلابت خود هستند و بار دیگر با حضور باشکوه خود انسانیت را به گوش اهریمن صفتان دنیا می رسانند..امروز تمام آزادگان آمده اند تا اعلام کنند که ای کسانی که مدعی حقوق بشرهستین و با چشم و گوش بسته خون می ریزید، حمایت مسلمانان محدود به مرز های جغرافیای نیست.

امروز ملت امده اند، تا خواستار نابودی این غده سرطانی اسرائیل که مخلل آسایش انسان هاست اعلام کنند. 

 

اجتماع کم نظیر مردم در جمعه ضد اسرائیلی رمضان/ موج خشم کرمانشاهی ها از کشتار در باریکه غم

 

 به گزاش مرصاد، اقشار مختلف مردم روزه دار کرمانشاه در گرمای ظهر آخرین جمعه رمضان با شعار های ضد صهیونیستی و آمریکایی خود با بصیرتی عمیق سردادن شعار علیه سران دست نشانده حکام برخی از کشورهای عربی را نیز فراموش نکرده اند.

آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل، آدمک های رابرت مرداک و شعار علیه صهیونیسم رسانه ای، آتش کشیدن ماکت دیش هایی که بر آنها نام صهیونیست رسانه ای نقش بسته بود از صحنه های دیدنی راهپیمایی امروز بود.

حضور پررنگ عشایر و بزرگان اقوام مختلف پیشاپیش صفوف مردم نشانی از وحدت ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام بود.

دانشجویان و دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردها و ماکت های دست ساز خویش، که نمودی روشن از عشق به اسلام و نفرت از کفار صهیونیسم بود نیز در این راهپیمایی حضور داشتند.

عکاسان و دوربین های خبری زیادی از خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب و مجازی راهپیمایی روز قدس در خیابانهای کرمانشاه را پوشش دادند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

,

مردم روزه دار کهگیلویه و بویراحمد آمده اند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با مشت های گره کرده به دنیای غرب و استکبار بفهمانند که مردم مظلوم فلسطین و غره تنها نیستند.

, .,

حضور بی نظیر مردم و عشایر غیور کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز قدس به گونه ای بود که باعث پخش مداوم تصاویر حضور آن ها از شبکه های مختلف رسانه ملی کشور شد.

,

از نکات قابل توجه در راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد می توان به حضور پرشور عشایر، زنان و کودکان اشاره کرد.

,

 

,

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ایلام 

, راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ایلام , راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ایلام ,

 

,

 به گزارش ایلام بیدا،روزه داران ایلامی با حمل دست‌نوشته‌هایی که روی آن مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نوشته شده، آمادگی خود را برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه اعلام کرده‌اند.مردم پلاکارهایی از تصاویر شهدای غزه در دست گرفته و از چهاراه رسالت به سمت میدان کشوری در حال حرکت هستند.

, ایلام بیدا, ایلام بیدا,

همچنین ایستگاه‌های فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی فعالیت می‌کنند و صندوق‌هایی برای کمک به مردم غزه در مسیر راهپیمایان در نظر گرفته شده است.

,

پلاکاردهای کودکان مظلوم غزه میان راهپیمایان توزیع شده است و هر کدام از راهپیمایان با در دست داشتن عکس کودکی مسیر راهپیمایی را ادامه می دهند.

,

نماینده ولی فقیه در استان،استاندار ایلام و بسیاری از مسئولین در بین مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس حضور یافته اند.

,

جمعیت مردم روزه دار اطراف مصلای ایلام را پر کرده است و عده زیادی از مردم به سمت مصلا در حرکت هستند.

,
جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس برای شرکت در خطبه های نماز جمعه در مصلای شهر ایلام حضور یافتند.
,
 
,
حیدر محقق مجری برنامه در مصلای شهر ایلام با بیان اینکه امروز هر رسانه موظف به انتشار و پوشش اخبار راهپیمایی است گفت:هر رسانه که این کار را انجام ندهد منافق است که این جمله با استقبال مردم مواجه شد و شهار"مرگ بر منافق"در مصلای شهر ایلام طنین انداز شد.
,
 
,
ماهواره ای نمادین که از پرچم اسرائیل و آمریکا بر آن نقش بسته شده بود،توسط مردم به آتش کشیده شد.
,
 
,
 
,
فریاد آذربایجان برای هبستگی و اتحاد با مسلمانان علیه رژیم قاتل اسرائیل
, فریاد آذربایجان برای هبستگی و اتحاد با مسلمانان علیه رژیم قاتل اسرائیل, فریاد آذربایجان برای هبستگی و اتحاد با مسلمانان علیه رژیم قاتل اسرائیل,
 
,
 
,

 به گزارش آناج،امروز یکبار دیگر مردم آذربایجان برای اعلام هم بستگی و اتحاد خود با دنیای اسلام علیه استکبار جهانی به خیابان ها ریختند و برای آزادی قبله خونین مسلمانان با دنیا هم صدا شدند.

امروز مردم تبریز به خیابان ها آمده اند، تا بگویند که اگر در غزه کودکان و زنان بیگناه را قتل عام می کنند، دنیا شاهد مرگ انسانیت است.

در بین جمعیت، کودکانی به چشم می خورد که برای آزادی و اعلام مظلومیت کودکان غزه امده اند، کودکان پا به پای بزرگترها، آمده اند تا حمایت خود را از جان های پاره پاره و خونین کودکان غزه اعلام کنند.

امروز ملت آذربایجان با جنبش و روحیه مقاومت خود یادآور غیرت و صلابت خود هستند و بار دیگر با حضور باشکوه خود انسانیت را به گوش اهریمن صفتان دنیا می رسانند..امروز تمام آزادگان آمده اند تا اعلام کنند که ای کسانی که مدعی حقوق بشرهستین و با چشم و گوش بسته خون می ریزید، حمایت مسلمانان محدود به مرز های جغرافیای نیست.

امروز ملت امده اند، تا خواستار نابودی این غده سرطانی اسرائیل که مخلل آسایش انسان هاست اعلام کنند. 

 

اجتماع کم نظیر مردم در جمعه ضد اسرائیلی رمضان/ موج خشم کرمانشاهی ها از کشتار در باریکه غم

 

 به گزاش مرصاد، اقشار مختلف مردم روزه دار کرمانشاه در گرمای ظهر آخرین جمعه رمضان با شعار های ضد صهیونیستی و آمریکایی خود با بصیرتی عمیق سردادن شعار علیه سران دست نشانده حکام برخی از کشورهای عربی را نیز فراموش نکرده اند.

آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل، آدمک های رابرت مرداک و شعار علیه صهیونیسم رسانه ای، آتش کشیدن ماکت دیش هایی که بر آنها نام صهیونیست رسانه ای نقش بسته بود از صحنه های دیدنی راهپیمایی امروز بود.

حضور پررنگ عشایر و بزرگان اقوام مختلف پیشاپیش صفوف مردم نشانی از وحدت ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام بود.

دانشجویان و دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردها و ماکت های دست ساز خویش، که نمودی روشن از عشق به اسلام و نفرت از کفار صهیونیسم بود نیز در این راهپیمایی حضور داشتند.

عکاسان و دوربین های خبری زیادی از خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب و مجازی راهپیمایی روز قدس در خیابانهای کرمانشاه را پوشش دادند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 
,

 به گزارش آناج،امروز یکبار دیگر مردم آذربایجان برای اعلام هم بستگی و اتحاد خود با دنیای اسلام علیه استکبار جهانی به خیابان ها ریختند و برای آزادی قبله خونین مسلمانان با دنیا هم صدا شدند.

امروز مردم تبریز به خیابان ها آمده اند، تا بگویند که اگر در غزه کودکان و زنان بیگناه را قتل عام می کنند، دنیا شاهد مرگ انسانیت است.

, آناج,
,
,

در بین جمعیت، کودکانی به چشم می خورد که برای آزادی و اعلام مظلومیت کودکان غزه امده اند، کودکان پا به پای بزرگترها، آمده اند تا حمایت خود را از جان های پاره پاره و خونین کودکان غزه اعلام کنند.

,

امروز ملت آذربایجان با جنبش و روحیه مقاومت خود یادآور غیرت و صلابت خود هستند و بار دیگر با حضور باشکوه خود انسانیت را به گوش اهریمن صفتان دنیا می رسانند..امروز تمام آزادگان آمده اند تا اعلام کنند که ای کسانی که مدعی حقوق بشرهستین و با چشم و گوش بسته خون می ریزید، حمایت مسلمانان محدود به مرز های جغرافیای نیست.

امروز ملت امده اند، تا خواستار نابودی این غده سرطانی اسرائیل که مخلل آسایش انسان هاست اعلام کنند. 

,
,
,

 

,

اجتماع کم نظیر مردم در جمعه ضد اسرائیلی رمضان/ موج خشم کرمانشاهی ها از کشتار در باریکه غم

, اجتماع کم نظیر مردم در جمعه ضد اسرائیلی رمضان/ موج خشم کرمانشاهی ها از کشتار در باریکه غم, اجتماع کم نظیر مردم در جمعه ضد اسرائیلی رمضان/ موج خشم کرمانشاهی ها از کشتار در باریکه غم,

 

,

 به گزاش مرصاد، اقشار مختلف مردم روزه دار کرمانشاه در گرمای ظهر آخرین جمعه رمضان با شعار های ضد صهیونیستی و آمریکایی خود با بصیرتی عمیق سردادن شعار علیه سران دست نشانده حکام برخی از کشورهای عربی را نیز فراموش نکرده اند.

, مرصاد,

آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل، آدمک های رابرت مرداک و شعار علیه صهیونیسم رسانه ای، آتش کشیدن ماکت دیش هایی که بر آنها نام صهیونیست رسانه ای نقش بسته بود از صحنه های دیدنی راهپیمایی امروز بود.

,

حضور پررنگ عشایر و بزرگان اقوام مختلف پیشاپیش صفوف مردم نشانی از وحدت ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام بود.

,

دانشجویان و دانش آموزان با در دست داشتن پلاکاردها و ماکت های دست ساز خویش، که نمودی روشن از عشق به اسلام و نفرت از کفار صهیونیسم بود نیز در این راهپیمایی حضور داشتند.

,

عکاسان و دوربین های خبری زیادی از خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب و مجازی راهپیمایی روز قدس در خیابانهای کرمانشاه را پوشش دادند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,
 
,

 

,


 

,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,
,
, ,
 
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,
 
,
 
,
 
,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه