اخبار داغ

همزمان با هفته دولت

پروژه های عمرانی و کشاورزی بخش ارژن شیراز افتتاح شد

پروژه های عمرانی و کشاورزی بخش ارژن شیراز افتتاح شد
به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر طرح‌های عمرانی بخش ارژن با حضور فرماندار شیراز، معاون عمرانی، بخشدار و دیگر مسوولان شهرستان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیلی خبری موج ما؛همزمان با ششمین روز از هفته دولت  با حضور فرماندار شیراز، معاون عمرانی فرماندار شیراز ، بخشدار ارژن، مسئولین ادارات شهرستان شیراز و اعضای شورای اسلامی روستاها و مردم پروژه های عمرانی و کشاورزی بخش ارژن افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز با حضور در بخش ارژن شیراز، ۴ طرح آسفالت و یک پروژه کشاورزی افتتاح کرد.

,

آسفالت و بهسازی معابر روستای حسین آباد از توابع بخش ارژن با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان که تعداد ۱۵۰ خانوار را بهرمند نموده و طول مسیر ۷۰۰ متر را روستای حسین اباد و روستای جدول نو را مرتبط و تردد اهالی را تسهیل نموده است.

,

افتتاح آسفالت و بهسازی معابر روستای خان زنیان از بخش ارژن و روستای قلات از توابع بخش مرکزی با اعتباری بالغ ۳۰ هزار میلیون ریال با طول مسیر ۱۴ هزار و ۸۰۰ در هفته دولت تدبیر و امید افتتاح گردید.

,

افتتاح آسفالت و بهسازی معابر روستای چهل چشمه از توابع بخش ارژن با اعتباری بالغ بر۲ هزار و ۸۵۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و دو درصد نفت و گاز و روستای باصرم سفلی افتتاح شد.از این پروژه تعداد ۲۳۱ خانوار با جمعیت تقریبی ۱۱۶۴ نفر بهرمند خواهند گردید.

,

افتتاح گلخانه سبزی و صیفی با مشارکت بخش خصوصی در روستای چرامکان از توابع بخش مرکزی در مساحت پنج هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با اشتغالزایی ۱۰ نفر که ۴ نفر مستقیم و ۶ نفر غیر مستقیم افتتاح گردید.

,

انتهای پیام./۲۲۵۲۲۵

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه