اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان مرکزی بیان کرد؛

اردوهای جهادی؛ مروج فرهنگ محرومیت زدایی/جبهه جهاد گسترده است

اردوهای جهادی؛ مروج فرهنگ محرومیت زدایی/جبهه جهاد گسترده است
مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: جوانان این مرز و بوم هر کدام در جبهه ای می جنگند، برخی خط‌‌ ‌شکنان آتش به اختیار مانند محسن حججی برای حفظ ارزش‌ها و دفاع از حریم و حرم کمر همت می بندند و عده ای هم در سنگر اردوهای جهادی می جنگند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ آقامحمدی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان مرکزی در مرسم افتتاحیه اردوهای جهادی در بخش خنجین از توابع فراهان گفت: اردوی جهادی دانشجویی با هدف محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف در بخش خنجین برگزار می شود که امیدوارم که گامی هر چند کوچک در محرومیت‌زدایی برداشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای جهادی افزود:خودسازی و تقویت روحیه انقلابی و معنوی اولین اثر شرکت در اردوهای جها‌دی را در خود جهاد‌گر به خصوص برای دانشجویان و جوانان دارد.

,

آقا محمدی اظهار کرد: محرومیت زدایی از ویژگی های اردوهای جهادی است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

,

اردوهای جهادی مروج فرهنگ محرومیت زدایی

, اردوهای جهادی مروج فرهنگ محرومیت زدایی, اردوهای جهادی مروج فرهنگ محرومیت زدایی,

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان مرکزی بیان کرد: اردوهای جهادی مروج فرهنگ‌هایی نظیر محرومیت‌زدایی، کمک به همنوع و احساس مسئولیت نسبت به دیگران به خصوص محرو‌مان جامعه است.

,

وی گفت: جوانان این مرز و بوم هر کدام در جبهه ای می جنگند، برخی خط‌‌ ‌شکنان آتش به اختیار مانند محسن حججی برای حفظ ارزش‌ها  و دفاع از حریم و حرم کمر همت می بندند و خانواده و تمام تعلقات را رها کرده و صدها کیلومتر آن طرف تر سلاح جنگ به دست می‌گیرند و افتخار می‌آفرینند و عده ای هم در سنگر اردوهای جهادی می جنگند.

,

آقامحمدی افزود: جهادگران هم با الهام از مکتب جهاد در داخل مرزها برای رفع محرومیت و کمک به مردم ‌مستضعف و محروم در جبهه‌های جنگ اقتصادی و فرهنگی می جنگند.

,

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان مرکزی اظهار کرد: حرکت خود جوش و خود ساز جوانان مجاهد فی سبیل‌الله مصداق عملی آموزه‌های دینی و اخلاقی و منویات رهبری است و می‌توان آنها را از رویش‌های انقلاب اسلامی ایران تلقی کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: حرکات و خدمات با ارزش خود جوش جوانان منشا خیر و سر چشمه‌ای جوشان برای اهتمام و تلاش بیشتر مسئولان و مدیران کشوری برای یاری رسانی به مردم ‌مستضعف و محرومیت زدایی در تمام نقاط کشور است.

,

 گفتنی است ۱۲۰ نفر از دانشجویان جهادگر قرارگاه جهادی امام هادی بسیج دانشجویی استان مرکزی به مدت ۱۰ روز در بخش خنجین از توابع فراهان برای محرومیت زدایی در فعالیتهای عمرانی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی حضور دارند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه